reede, 20. oktoober 2023

KEHALISE TUNNID HISPAANIAS JA HIRMUS TORM

ROOSI KOOLIELU. Mõned tähelepanekud :D Roosil oli täna kehaline, educación física, ning koju jõudes jutustas Roosi õhinal, millega õpoetaja Carlos neid seekord lõbustas. Mängiti sellist mängu, et paar õpilast olid härjad ning teised pidid siis nende puskivate ning mörisevate tegelaste eest ära jooksma. Kuna täna on meil siin veel torm (eile oli ka, kollane tormihoiatus, elekter läks iga natukese aja tagant ära), siis oli kehaline seekord sees, võimlas, ning härgade eest ära jooksjad, Roosi kaasa arvatud, said põgeneda võimla redelite peale. 

Selline lahe Hispaania-pärane kehalise tund :D Innole meenusid kohe õõvastavad kehalise tunnid tema lapsepõlves, kus tuli ronida rööbaspuudel ja muudel sellistel kohutavatel piinamisriistadel. Minule meenus, kuidas meie klassi tüdrukud sajatasid "kitse" ja poomi. Mina ise neist mitte kui midagi ei tea, ma pole nimelt elus mitte üheski kehalise tunnis käinud. Arst keelas mul selle ära, kuna olen sündinud puusaliigese nihestusega ning praktliliselt kõik venitused ja harjutused olid mulle keelatud. Aga nii palju ma oma klassiõdede juttudest aru sain, et kehaline oli üks õuduste tund, kohe füüsika ning keemia järel. Roosil õnneks nii pole, kuna kogu õpe käib läbi lõbusa mängu. 

Ahjaa, ning siis torm. Eile oli meil siin metsik maru. Tuul ulgus, vihma kallas ning isegi suured ja tugevad puud kõikusid tuule käes. Meil kodus läks elekter vist vähemasti kümme korda ära ja Roosi rääkis, et neil koolis samamoodi. Jala koju tuilemisest ei ole sellise ilmaga muidugi juttugi ja nii on Inno Roosil viimased päevad autoga järel käinud. Teiste laste vanemad muidugimõista ka. Hispaanlased ei jaluta vihma käes ning tormiga ei pista oma nina välja mitte keegi.

Vaikselt valmistutakse juba ka Halloweeniks. Ma ei tea, kuis Eestis, aga 1. november ehk Kõikide Pühakute Päev on meil siin vaba päev. Täna joonistasid Roosi klassi lapsed kunstiõpetuses kõrvitsaid. 

Nüüd siis kaks päeva puhkust. Õnneks on täna vähemasti ilus ilm - päike paistab ja 18 kraadi. Järgmine nädal tuleb isegi 20 :) Ilus sügis pole veel läbi! 

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Olen nõus- meie kehaline oli õudus kuubis ja tegi kogu spordi vastikuks. Aga objektiivsuse huvides - võrrelda tuleks siiski meie ja Hispaania esimese klassi kekasid. Ka meil oli esimesed aastad kehalised mängulised.