reede, 16. veebruar 2024

LAPSED LÄHEVAD KIRIKUSSE

'

Roosi tõi täna koolist kaasa teate, et järgmisel kolmapäeval lähevad nad kogu klassiga meie linnakese kirikusse, kus neile räägitakse Miercoles de ceniza ehk siis tõlkes Tuhakolmapäeva ning sellest algava paastuaja tähendusest. Kirikusse minnakse koolist jalgsi kella 11 ajal ning naastakse pooleteise tunni pärast.

Mul on selle üle väga hea meel, et ka usk ning kirik kooliellu lülitatud on, kuna minu jaoks on oluline, et mu lapsed saaksid kristliku kasvatuse, nagu minagi sain. Minu isa oli luterlane ning meie peres olli Piibel aukohal. Roosi õpib küll praegu katoliku usku ning traditsiooni - Hispaania on katoliiklik maa - , aga sõnum on ikkagi sama. 

Minu arvates on ekskursioon kirikusse väga tore ettevõtmine. Kas Eestis ka midagi taolist korraldatakse?

Roosil on koolis usuõpetus kord nädalas, esmaspäeval. Kirikusse minekut ootab väga, kuna on juba ammu sinna uudistama minna tahtnud :D 

Pildil Ella meie linna kiriku ees. 

Kommentaare ei ole: