esmaspäev, 9. september 2024

ELLA LÄHEB EELKOOLI

Kirjutan natukene ka Ella eelkooli minekust, et kuidas siin asjad käivad. Nimelt algab Hispaanias kolmeaastastel juba eelkool, mitte enam lasteaed. Seega läheb nelja-aastaseks saanud Ella eelkooli 2. rühma. Täna sain kokku Ella õpetaja Mariaga (Ella teine nimi on ka Maria) ning olin alguses päris ehmunud, kuna Maria ei räägi üldse inglise keelt. Või õigemini räägib väga vähe :D Ja inglise keele õpetajat Humbertot, kes tavaliselt tõlkimisel abiks, polnud täna koolis. Seega pidime Mariaga kuidagi hakkama saama.

Kuidagi saime :D Lihtsamatest asjadest ma sain aru, et mis kell Ella kooli tuua (09. 10) ning mis kell järele (13. 50), aga keerulisema jutu mõistmisaega jäin hätta. Õnneks oli sealsamas üks teine lapsevanem, kes kohe appi ruttas. Eriti lihtsaks läks asi siis, kui ta võttis välja oma telefoni ning sisestas Maria jutu minu jaoks Google translate'i :D Nii et kui soovi on, siis laabuvad asjad alati. Ei pea nõutult õlgu kehitama või turja kargama. Tarvis on vaid sooja südant ning head hinge, mida hispaanlastel on teistelegi jagada.

Õnneks läheb minu hispaania keel ka iga päevaga paremaks, nii et varsti ei ole ilmselt sellist abi vajagi. Aga väga oluline ning südant soojendav, et ta siin olemas on.

Nõndaks! Leppisime kokku, et kuna Ella pole varem eelkoolis käinud, siis ta esimese nädala harjutab ning veedab koolis vaid kaks tundi, tuleb kell 10 ning lahkub kell 12. Ella on küll hästi tarmukas ning aktiivne laps, aga ma arvan, et nii on talle parem. Saab kooli ja kaaslastega harjuda ning varsti nõub ilmselt ise, et tahab kauem olla.

Kooli on vaja kaasa võtta mõned asjad, Maria saatis mulle nimekirja: 1 beebinukk (olemas!), 1 PUZZLE max 24 tükki (Inno tellis Amazonist Peppa puzzle), 1 seljakott ilma ratasteta, kus sees lunchbox ning väike joogipudel), 1 käsiseep, 2 suurt majapidamispaberi rulli, 3 pakki niiskeid salvrätikuid, 3 pakki tavalisi salvrätikuid, 1 pakk A4 paberit ning 10 eurot lastele vajamineva materjali jaoks.

Ja ongi kõik. Nüüd veel 1 päevake koolini jäänud :) Juba olen ka lisatud infantil'i emade gruppi, kus mind on juba mitu inimest ülevoolava sõbralikkusega tervitanud :)

Kommentaare ei ole: