neljapäev, 17. oktoober 2024

MIKS MINA POLE MITTE KUNAGI OLNUD VÄGIVALDSES SUHTES


Sest mul oli tark isa. Isa ütles nii: "Arvesta sellega, et kui sind mehe juures miski asi häirib, kasvõi natukene häirib, siis mida vanemaks see mees saab, seda rohkem hakkab see asi sind häirima, kuitahes pisikene. Võta selline mees, kelle juures miski ei häiri!"
Selle nõuande oli isale andnud tema ema, kooliõpetaja Julie Eveline. "Paraku ma ei kuulanud oma ema, aga nüüd ma näen, et tal oli õigus," ütles isa. 

Mina kuulasin :D Valisin mehe, kelle juures mind MITTE MISKI ei häirinud ja kassanäe - saame üha vanemaks ja ikka ei häiri mitte miski. 

Seega kuldne nõuanne!

PS. Ahjaa, veel üks vanasema nõuandeid! "Mitte mingil juhul ei tohi mees olla lollim kui naine, muidu hakkab see mees seda naisele ette heitma ja tekivad tülid." "Nii ta on," ütles isa.

Kommentaare ei ole: