reede, 24. august 2007

Mis meile koju käib?


Osa meile täna saabunud väljaannetest.

Kui me Irjaga kokku saime, siis avastasime peagi, et meile mõlemile meeldib väga ajakirjandus, see on siis ajalehti ja ajakirju lugeda. Me mõlemad olime lapsena vaadanud ajalehekioski juures vesise suuga kõiki neid väljaandeid ja unistanud ajast, mil me saame tellida või lugeda kõik eseda, mis meid huvitas.

Ja nii minu eelmises kooselus Ingridga kui Irjal Joaoga oli alatine tüli selle pärast, et me kulutame liiga palju ajakirjandusele. Ingrid ei lubanud mul väljaandeid telliga ja Joao Irjal neid osta.

Ja nüüd on see aeg saabunud. Peaaegu. Kus me saame tellida, osta ja lugeda kõike seda, mida hing ihaldab. Näiteks loeme, tellime, ostame selliseid väljaandeid:

ajalehed:

Postimees
Eesti Päevaleht
SLÕhtuleht
Eesti Ekspress
Keskus
International Herald Tribune
Financial Times
New York Times (Sunday)
Helsingin Sanomat (katkestasime ajutiselt tellimuse)

ajakirjad:

Akadeemia
Vikerkaar
Teater.Muusika.Kino
Looming
New Yorker
Granta
Harpers
Tietokone
MacWorld
BBC History
National Geographic
Elle (USA)
Vogue (USA)
Homes & Gardens
Conde Nast Traveller
Esquire
Men's Vogue
Marie Claire (UK)
Glamour (USA)
Anna
Seura
Apu
Olivia
Suomen Kuvalehti
Aku Ankka
Roope Setä
Nalle Puhh
Bamse
Karvinen
Aku Ankkan Sarjis Extra
Forbes
Anne
Stiil
Eesti Naine
Naisteleht
Cosmopolitan (UK)
Vogue (UK)
Glamour (UK)
Now
US Weekly
Kroonika
Just

internetis:

Äripäev
Delfi

mida veel tahaks tellida:
People
Hello
Daily Mail
Vanity Fair

3 kommentaari:

Muidumeez ütles ...

Selle kohta oskan mina vaid öelda: SA TULINE HEERINGAS! Mul käib Päevaleht ja miski aeg käis Postimees ka, ma ei jõua ühtegi neist läbi lugeda, sellisest kuhjast ma parem ei räägigi... Palju kuus see lõbu maksma läheb?

Anonüümne ütles ...

Tietokone ja MacWorld on
Aga kuhu jäävad
Digi
Arvutimaailm
Arvutikasutaja
PC World
Maatriks
?

Anonüümne ütles ...

Avastasin hiljuti sellise eesti ajakirja nagu Muusa - ja soovitan teile ka soojalt! Tartu Bussijaamas olen näinud müügil, sealt ostsin.