reede, 28. september 2007

Inimene on seksi-loom

Enamik loomi seksib harva ja suure osa jaoks on seks väga vaevaline. Kes ei usu, vaadake ise loomi!

Aga inimene on tõeline seksimasin, kes võib seda teha tihti ja igas asendis. Kes ei usu, vaadake ise inimest!

Ainult arusaamatu on, miks inimene seda oma inimlikku külge häbeneb. Sest paljuski on inimene täna see tänu oma sellele küljele. Inimene tahab seksida, tahab mõnu ja naudinguid ning seoses sellega on muud olulised tahud nagu enda turvalisuse ja toiduhankimise muutnud võimalikult mugavaks. Võimalik, et seoses mugavuse taotlemisega oli vaja inimesel isegi mõtlema hakata! Et saaks keskenduda sellele, mis tõeliselt hea.

Sest mis on inimese ideaalühiskond: see, kus tööd tegema ei pea, eriti, ja kus võib siis täiega pühenduda .... (no teate ju küll, mida ma mõtlen!)

6 kommentaari:

Mosaiik ütles ...

Võib olla on asi selles, et kes siis ikka tänapäeva kiire elutempo juures seksida jõuab! Muid kohustusi ju oi-oi kui palju.
Hommikul vara tööle ja õhtul hilja koju. Hea, kui poeski jõuab läbi hüpata.
Päeva lõpuks ollakse nii väsinud, et ainuke asi, mis veel mõttesse tuleb, et saaks ruttu voodisse tuttu. :)

Anonüümne ütles ...

Kas te Irja ja Inno, "swingimisest" oleksite huvitatud? Kui see ettepanek tuleks kenalt paarilt?

Inno ütles ...

Pärast meie kohtumist on meie ühine vastus: EI!

Anonüümne ütles ...

Andestage natuke naiivne kysimus aga kas see oli nyyd yldine p6him6tteline vastus v6i peate kedagi konkreetselt silmas? Tundub, et yldiselt teil midagi selle vastu ikka midagi ei ole? Nii, et kui k6ik on tibens-tobens siis ... jah?

Inno ütles ...

Aga milleks see jah? Jah tähendab seda, et otsin uut partnerit. Oleme seda teemat Irjaga sadu kordi läbi hekseldanud, ja tõesti, me ei otsi kumbki uut partnerit. Tee või tina. Pealegi, tunnistan ausalt, mul läheb väga väheste naiste peale kõvaks.

Inno ütles ...

Lisan ehk veel niipalju, et tõeline seksimasin (heas mõttes) käivitub sobiva partneriga. Ma arvan, et Augustinusel oli see partner puudu, miks muidu ta loomalikke mõtteid hauduma ja levitama hakkas. Ja need loomalikud mõtted on nakkavad, sest inimeses elab loom edasi. Sestap on Augustinuse õpetus usutav.