esmaspäev, 17. september 2007

Minu kogemus tuimestava spreiga

Nagu Irja siin lubas, kirjutan ise ka oma kogemusest selle tuimestava spreiga. Pihustasin seda täna hommikul veidi peale ja juhtus see, mida ma kartsin, noku muutus nii tundetuks, et vajus longu ja oli tükk tegemist, et see uuesti kõvaks saada. Ma ei tea, kas ma hakkan terveks saama (nüüd meil ju tuba soe pidevalt!) või mis, aga igal juhul on tundlikkus väiksemaks jäänud.

Ja siis seksisime. Ma ausalt öeldes ei tundnud midagi, või kui, siis hästi vähe, aga näis, et Irja kiunus mõnu käes. Seksisime mitmes asendis nii oma 10 minutit järjest, siis väsisin päris ära üle pika aja sellisest andmisest. Pidasime veidi pausi, kartsin, et muidu ütleb süda üles. Ja siis lasime edasi. Nii oma 10 minutit uuesti. Mõtlesin juba, et ennäe, pauk ei lähegi lahti, aga siis ikka lõpuks läks. Ja oli selline naljakas tunne.

Otsustasime, et ma enam ei kasuta seda spreid. Et proovime ilma. Mul on tunne, et ma hakkan terveks saama (mul on juba palju rohkem energiat kirjutada!!!) sellest külmetusest, mis mind mitu aastat on vaevanud ja ma jaksan varsti seksida nagu siis, kui me Irjaga kokku saime. Siis ikka seksisime iga päev nii oma 10-15 minutit järjest. Vahel mitu korda, pärast mõnekümne minutilist pausi. Vahepeal oli see aeg nagu ilus helesinine unistus, aga nüüd tundub, et juba käegakatsutaval kaugusel. Sest mis seks see on, kui isegi korralikult higiseks ei saa.

Huvitav omapära on see, et haigena läheb pauk kiiremini lahti. Justkui organism kaitseks end liigse pingutuse eest.

Kommentaare ei ole: