reede, 16. november 2007

Laseme Olympicu põhja!


Väljavõte Äripäeva veebist.

Mehed!

Ütlen mehed, sest kasiinodes käivad peaasjalikult mehed, teeks nii, et EI käiks mõnda aega kasiinos. Läheks kasvõi reisile maailma lõppu (selline koht on olemas, ma tean, ma olen seal käinud, Kuriilidel!), Tiibetisse, kuhu iganes. Aga mitte kasiinosse.

Tänase 15% aktsiahinna langusele võiks tulla veel mitmeid sarnaseid, kohe jutti. Et saaks korraliku liumäe! Sest mida see kasiino annab, meile, naistele, lastele, sugulastele ja sõpradele. Mitte munnigi, ütlen otse. Tõesti, parem mängida lastega kodus mõnd lauamängu. Või võtta sõpradega kõrtsis kann õlut. Ok, kui naine kärab, siis võiks lihtsalt osta uue teleka, ja seda teises toas vaadata. Kuni leiad sobiva kaaslase.

Las see Armin Karu otsib omale mõne uue ameti.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Vägagi nõus selle üleskutsega! Minu jaoks on ostukoht kui Olympic kukub alla 4 euri. Firmal on potentsiaali tõusuks küll ja küll, ega siis lollid maailmast otsas pole ja ka "majanduskriis" toon kasiinole vaid kasu. Endise Äripäeva ajakirjanikuna võiksid hoopis siin ka veidi investeerimisest kirjutada või oma nägemusest majandusküsimustes. Minu jaoks oleks see hoopis huvitavam lugemine kui mingid jutud stiilis "Ingrid käis Lõunakeskuses". Ingrid elab minust paar tänavat eemal nii et mind see üldse ei huvita, eelmisel nädalal nägin teda näiteks Selveris...