teisipäev, 20. november 2007

Miks ma armastan Apollot


Apollo raamatupoe esikülg veebis.

Käisime täna Irjaga taas Apollo raamatupoes ja tegime mõned sisseostud. Ma armastan Apollot, sest see on üks väheseid poode, mis tuvastab püsikliente ID-kaardiga. Apollo säästab mind ühest järjekordsest tüütust kliendikaardist. Ja ma saan tšekile ilusti oma nime. Ilma kaupmehele seda ütlemata. Diskreetsus, usaldus, kiirus. Need on märksõnad, mis iseloomustab kauplusi, mis tunnistavad ID-kaarti. Ja neid ma peale Apollo Eestis ei teagi teisi. Tõsi, Ilves Extral pidi olema samuti taoline süsteem

Kas tõesti ainult need kaks?

Kunagi, kui ID-kaart kasutusele tuli, kuulutati suurelt, kuidas nüüd vabanevad inimesed kliendikaartide kandmisest rahakoti vahel. Midagi sellist ei toimunud. Kas see oli üks järjekordne bluff. Või milles asi?

3 kommentaari:

Snakeman ütles ...

Tehnoloogiliselt ei ole ühtegi takistust ka teistel kaupmeestel ID-kaardi kliendikaardina kasutamiseks. Kogu asi jääb siiski kaupmeeste endi tahtmise taha ...

Anonüümne ütles ...

on vist jah need kaks ainult. mulle tundub, et kliendikaart ID kaardiga siduda oleks palju odavam (pooleks vaja neid plastmasslärakaid ropu raha eest vorpida) ja keskkonnasõbralikkusest ma parem ei räägiks. lisaks aitaks selline tuvastussüsteem ära hoida kliendikaardi kuritarvitusi (mida mõned kaupmehed hirmsasti pelgavad - mind peeti ükskord kaubamajas peaaegu et vargaks, kui enne ostude tasumist abikaasa partnerkaardi ulatasin)

Anonüümne ütles ...

Rahva Raamat, see mis Viru Keskuses on. Suva dokumendi alusel idendib.