teisipäev, 27. november 2007

Õpetajad, hakake streikima!

Ma olen varem olnud streigi vastu, kuna minu meelest on see kollektiivne räkit. See peaks olema tõesti viimane võimalus.

Ent nii nagu vene sõjaväes tuli usbekkidele asjad selgeks teha "käte ja jalgadega", nii ei jõua ka poliitikutele mõistus enne koju, kui neid natuke pitsitada. Sest lolluse kontsentratsioon tundub olevat kõige suurem just poliitilises ladvikus.

Õpetajad, tuld!, võidelge omale välja peaministri palk. Ma olen hinges teiega! Ärge laske end lollitada, rahvas on teiega!

Nii et, Sven Rondik, jalad perse alt välja. Ja kui see Rondik (kes andis mulle koolis ühiskonnaõpetust, suht igavalt seejuures) ei saa hakkama, vahetage ta välja! Leidke tugev eestkõneleja, Rondik on suht kahvatu vend. Te saate hakkama küll, austatud õpetajad.

Kommentaare ei ole: