kolmapäev, 21. november 2007

Pihkupeksmine peaks olema samuti avalikus kohas lubatud

Vaatan just praegu TV3st dokkerit selle kohta, kuidas imetavad emad võitlevad selle eest, et nad saaks lapsele avalikus kohas rinda anda. Inglismaal olevat politsei nimelt keelanud ühel naisel oma lapsele pargis rinda anda. Ja imetavad emad siis protesteerisid selle vastu sellega, et läksid kohalikku kaubanduskeskusse, võtsid seal tissid paljaks ja andsid lastele uhkelt rinda.

Aga. Ja see küsimus on mind vaevanud juba pikemat aega. Miks ei tohi sellisel juhul avalikus kohas, näiteks pargis seksida. Üksi, mitmekesi, kuis iganes. Paljastatakse ju selle tegevuse käigus samuti nn erogeensed tsoonid ning nagu ka imetamise puhul, on tegemist ju naudingulise tegevusega. Mille käigus väljutatakse samuti piimjat vedelikku. Ometigi taunitakse avalikus kohas seksimist ja samuti pihkupeksmist rangelt.

Teen ettepaneku, et avalik seks ja pihkupeksmine lubataks ning koguni seadustataks täpselt samadel alustel kui avalikus kohas imetamine. See oleks ainult õiglane.

22 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Just tahtsin kysida su k2est, et kuidas Ingrid selle asja lahendas, et kas tema andis lastele rinda v6i mitte - 2kki rikub bysti...

Inno ütles ...

Ingrid andis ikka korralikult rinda, ikka 8-9 kuud! Praegusajal väga tubli saavutus.

Anonüümne ütles ...

aga mina ei saa kunagi aru, et kuidas inimesi häirib vaikselt kusagil imetav ema, aga röökiv titt siis ei häiri vä? Mind küll häirib.

Anonüümne ütles ...

Hea idee. Nii, et kui oleks lubatud siis vahetevahel saaks sind kohata pargis pihku peksmas?

Limpsad 6ltsi ja toksid vaikselt seent. Ega vast jah neid just palju ole kel see meeldiks ja kujutan ette, et seda tahetaks kindlasti piirata. No, teate isegi, need puritaanid ja kirikumehed jms selline tagurlik rahvas.

Aga ehk saaks seda siiski lubada kas siis avalduste v6i arstit6endi alusel? Mina toetan Innot.

Anonüümne ütles ...

Appi, ma lähen vaatan nüüd oma toa üle, kas kuskil on mingi mikker.
Ma rääkisin täpselt seda sama juttu oma mehele selle saate reaktsioonina.
Kuule no tõesti. Kui avalikes kohtades peab tohtima anda rinda, kuna see on loomulik vajadus, siis pean mina tohtima ka saada seksida avalikus kohas, kuna see on minu loomulik vajadus.
Kusjuures need naised, kes annavad kaua rinda seavad ohvriks oma tervise, kuigi laps-inimene saab oma vajalikud ained ka juba muudest toitudest kätte. Aga küllap üritavad need kaua tissitavad panna lapse nii endast sõltuvaks.
Piima isu läks igatahes ära. Eriti pervo oli veel see pere, kus laste isa ka ikka mõnuga koos varsti seksi-ealisteks saavate tütardega tissi matsutas ja tütar ütles, et ega ma ju ei peagi piima saama, ma võin niisama ka tissi lutsuda. Kas lesbilised kalduvused?

Irja ütles ...

Kusjuures see on väga huvitav point, et vaikselt imetav ema ei peaks häirima. Mind igatahes ei häiri. Aga mõelgem, äkki ei peaks häirima ka kusagil nurgas vaikselt pihku peksev mees?

Irja ütles ...

Eeee, tegelikult oli see küll minu, Irja idee. Ja veel, ma arvan, et kes nii kaua rinda annab, see tahab last end tõesti sõltuma panna. Üks mees seal saates ohkas kurvalt, et ohh, lõppeks juba see imetamine, saaks juba seksida. Äkki need naised saavad sedasi seksuaalse naudingu? Mehega seks ei klapi ja rinnanibu stimuleerimine on teatavasti erutav!?

Minul läks ka piima isu ära.

Anonüümne ütles ...

Äkki sa Irja tead, kas mingi seadusega on ka sätestatud avalikus kohas imetamine?
Ma tean, et kaubanduskeskustel jne peab olema eraldi ruum, kus saab ema last imetada ja mähkida. Aga kas avalik imetamine on ka kuskil seaduses lubatud või keelatud?

Irja ütles ...

Vot ma tõesti ei tea seda, pean uurima. Aga usun, et meil siin Eestis vast vaadatakse sellele läbi sõrmede. Kui seda tehakse delikaatselt. Kui kellelgi on kogemusi, siis andke teada. See huvitav teema.
Samas ma usun, et meie inimesed ei erine kuigivõrd inglise inimestest. Ses mõttes, et ikka ehmatab ära ju natuke. Isegi kui vastu ei ole.

Anonüümne ütles ...

Perekoolis ka kõik kanad juba oigavad ja kaagutavad. Mind ei häiri mitte üks põrm (kuigi ise seda ei harrasta). Samas avalik seksimine miskipärast häiriks.

Anonüümne ütles ...

Olen täiesti nõus Irjaga, mu arust on sellistel emadel mingid perversed vajadused. Eriti rõve oli vaadata neid pea seksuaalselt küpseid naisolevusi oma emme rindu matsutamas, dokumentaal oli tõesti shokeeriv. Neil lastel tekitatakse ilmselt rinnafetish, hmm, huvitav kas neist kasvavad lesbid või eriti himukalt suhuvõtjad..

Anonüümne ütles ...

ma ei tahaks hetkel spekuleerida, et mida see tähendab, aga siiski kuidagi kõnekas tõik tundus, et mingi lugeja loeb postituse alt Irja
(keegi ei loe ju ainult esitähte I, milles Irja ja Inno nimed kattuvad)
ja saab aru, et Inno
ehk siis peab teid lausa üheks.

Anonüümne ütles ...

Huvitav küsimus. Loodusrahvad toidavad ka rinnaga 4-7 aastat, ei tea, kas neil siis on lesbilisust rohkem?
Igatahes paar plussi on sellisel toitmisel ka: immuunsüsteem on tugevam, iq teatud genotüübil kõrgeneb, lisaks muidugi ema mugavus ka, last on lihtne rahustada ja magama panna.

Irja ütles ...

Kusjuures! Kui lapselt küsiti, et millal peaks rinna andmise ära lõpetama, siis ta vastas: NEVER!

Anonüümne ütles ...

Female Intelligence Agency examines:
Female breasts:
for men or for breastfeeding?
http://www.007b.com/

The Topfree Equal Rights Association (TERA) helps women who encounter difficulty going without tops in public places in Canada and the USA, and informs the public on this issue.
http://www.topfree.ca/

Irja ütles ...

Jällegi väga huvitav viewpoint! Et kui palju peaks nö loodusega kooskõlas elama. Mulle tundub, et sama mõtteviisi üritavad propageerida ka rohelised ja maausulised?
Ma ise ikkagi urbaniseerunud tsibi. Ei kujutaks oma elu ette teleka ja netita. Samas loodust armastan. Aga teatud piirini.
Ma ikkagi pigem kaldun arvama, et see ületissitamine tekitab sõltuvust.

Anonüümne ütles ...

Jällegi Irjaga nõus :P Ma ise ka nö roheline, a krt, see dok oli üle mõistuse.Kas kõiki annab pervoks keerata?

Anonüümne ütles ...

kohe näha, et sa pole ema, st ei eita, et imetamien on anuditav--aga -- kohe näha et see teema on sulle ikka väga ähmane

Anonüümne ütles ...

See saade oli ikka täiega perversne. Mind ajas igatahes öökima. Eriti rõve oli see ema kes pisikest hiina tüdrukut üritas sundida imema. Arvan, et selle imetamise eesmärgil tüdrukuke sinna peresse võetigi. Räägitakse, et mõned tunnevad lapse imetamisel tõesti seksuaalset naudingut. Kogu see lugu oli kangesti pedofiiliahõnguline.
P.S. Olen naine ja ema, kuid minu jaoks imetamine polnud mingilgi määral erutav. Aga see ei tähenda, et ma oma lapsest ei oleks hoolinud või et ma kardaks lähedust. Vastupidi!

Anonüümne ütles ...

Minulegi tundus kogu see dok vastik kui mitte isegi jäle kohati. Endal mul on üks tuttav kes imetab siiani oma 2,5 aastast last ja kui ma ikka ausalt ütlen siis ega see mingi kaunis vaatepilt ei ole. Kindlasti oleks lahedam vaadata kuidas kaks kusagil toanurgas üksteist rahuldavad kui see, kuidas suur tüdruk emme tissi koguaeg pluusist välja rebib. Aasta peaks vast piisav olema. Kui hakata mõtlema nüüd selliselt, et ülekaalulisus ja söömissõltuvus ... Siis mida sellised emad oma lapses kasvatavd mina arvan, et just seda. On paha tuju, tiss välja ja süüa, sain haiget, tiss välja süüa, enne kui magama jään ports rinnapiima, mis tegelikult ju on söök. Seega peale seda kui need rinnamammad oma maimukese rinnast lõpuks võõrutavad hakkavad nende lapsed käima külmkapi vahet või krõpsupakk peos, kuna nad ju on harjunud oma halbasid emotsioone vaigistama söögiga. Uhh segane jutt aga ehk saate siiski aru mida öelda tahtsin.

Anonüümne ütles ...

Aga tegelikult on hoopis vastupidi: teaduslikud uuringud näitavad, et keskmisest kauem rinda saanud lastel on täiskasvanuna kehakaaluga hoopis vähem probleeme.

Anonüümne ütles ...

Irja, seks ja onamine on tegevus mis toimub täiskasvanu huvides ning ei ole talle eluliselt (vähemalt mitte nende mõne tunni jooksul mil leiaks privaatse paiga) vajalik ning peetakse tavapäraseks et ta suudab oma ihasid kontrollida.

Imetamine toimub aga LAPSE huvides ning on talle pahatihti hädavajalik. väga väike laps peab saama süüa olulisel ttihedamini kui emal oleks võimalik temaga privaatset kohta leida.