neljapäev, 3. juuli 2008

Film Kehaturg ETVs - öäkk

Film oli nii halb, et ma ei viitsi seda isegi kommenteerida. Aga olgu, kui te nii väga peale käite, oeh. Põhipoint: prostielu on ilgelt jama. Nyyhk, lõpus magas tots vereloigus, nuuuuuuuuks. Pisarakoor, palun!

Autoriteks võrdlemisi inetu naine Tiina Jõgeda ning kommentaatoriteks-prostide eestvõitlejateks võrdlemisi inetud naised Eda Mölder ja Iris Pettai, kellele, ma spekuleerin siin, mitte ükski mees seksi eest ei maksaks.

Minu meelest on prostitutsiooni vastu võitlemine inetute naiste sõda ilusate naiste vastu. Inetud naised ütlevad, et ilusad naised on rumalad ja kaitsetud ning neil tuleb ära keelata õigus oma keha üle otsustada (põhjendus: nad on ju nii rumalad). Ilusad naised tehakse ohvriks, viktimiseeritakse, võetakse nö matroonide kaitse alla, mis tähendab sisuliselt ilusate, turul hinnas olevate naiste relvitustamist, sest seksuaalsus ning eriti ülevoolav seksuaalsus, mille tipuks on prostitutsioon, on inetutele ning ebaseksuaalsetele, turul maha kantud naistele ohtlik, või õigemini on ta ohtlik nende naiste meestele, keda nad tahavad iga hinna eest enda küljes kinni hoida. Keskaja külanaiste loogika, kes püüdsid oma mehi külahoorade eest kaitsta. Siis süüdistati hoori nõiduses ning nende tuleriidal põletamist seletati sellega, et nõid on nõrk, kuradist vallatud ning kui ta tulle pista, siis kurat tuleb nõia suu kaudu mauhti välja.

Sama loogika Tiina Jõgedal, Eda Möldril, Iris Pettail. Et kui me nüüd kõik hästi kõvasti ja kooris karjume, kui väga-väga ühiskond, s.o me kõik proste põlgame ning nendega üldse suhelda ei taha, s.o põletame neid avalikult tuleriidal, siis tuleb kurat mauhti prosti suu kaudu välja ning prost hakkab korralikuks, võtab omale tubli ehitustöölise meheks ja sünnitab tollele riburadapidi kuus armsat kahupäist jõnglast. Ega ohusta enam Tiina Jõgeda, Eda Möldri ja Iris Pettai mehi. Trallalalla!

Tegelt on muidugi sedasi, et prostiks hakkab naine, kes ei taha hakata koristajaks või säästumarketi kassapidajaks. Kes armastab seks liiga palju raha ning luksasju. Ja kel pole midagi selle vastu, et raha ning luksasjade eest jalad harali ajada. Kaua sel mehel paugu lahti saamine ikka aega võtab, 10 mintsi max. Tiina Jõgedale, Eda Möldrile ja Iris Pettaile aga selline kerge teenistus ei meeldi, sest selleks 10 mintsi meheks võib, ups, osutuda nende enda armas tagasihoidlik koduperemees, kes muidu üldse väljas ei käi, või kui, siis keti otsas. Aga ükspäev äkki kogemata pääseb keti otsast lahti nagu Inno ja näe, putkab müüdava naise juurde. Mõned aastad tagasi kirjutas Siiri Oviir, et prosti juures käiv mees on kiskja. See 10 mintsi mees võib olla ka Madis Oviir, kui tal mõnel üksildasel õhtul kange seksiisu peale tuleb ja Siiri on parajasti Brüsselis euroasja ajamas. Madis Mikko, Marianne mees, juba andis piinavale seksinäljale järele, kui Mariannekse juurest minekit tegi. Biznis-sots Marianne sõdib samuti aktiivselt hooradest kuradi väljaajamise vastu.

Pliiz, ärge tehke enam selliseid vilme. Mitte filme, aga vilme. Piinlik hakkab.

65 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Kas vastab tõele, et Hanas H. Luik on Tiina Jõgeda lapse isa?

Anonüümne ütles ...

ei vasta. lapse isa on Ilmar Jõgeda. tehke taustauuringuid, kui tahate. Kui ei taha, ärge tehke.
P.S. vastaja ei ole Tiina Jõgeda.
P.S2 ja mis see üldse sinu asi on, anonymus 10.52?

Inno ütles ...

Ma olen küll sedasi aru saanud jah. Luige ümber tiirles kunagi naisi parvedena, seal olid sellised tegelased nagu Marianne Mikko ja veel mõned, kelle nimi hetkel meelde ei tule, üks hilisem lastekirjanik, kellega koos nad seal Olümpia hotellitoas neid nupukesi treisid. Kui kirjutas ka veel Luik, kes oma ande on kokaiini uputanud. Aga see oli äge! Kui Ekspress ilmuma hakkas, olin sõjaväes, ja lugesin heldimusega. See alasti naise pilt, mis seal esikaanel ilmus, no selle taustal said nii mõnedki oma paugu lahti.

Inno ütles ...

See Ilmar Jõgeda võib olla lihtsalt tegelane, kes alimente maksab, muud midagi.

Irja ütles ...

Hans, fess up! Aga Gitte Hindi laps, kas ka Luige oma?

Inno ütles ...

Tuli meelde, Kärt Hellerma oli see, kes Luige ümber tiirles veel. Aga eks neid oli teisigi, hiljem Lea Larin, Gitte Hint, Inga Raitar (Kaats).

Irja ütles ...

Mina kahtlustan küll, et 11:25 on Tiina-beibi ise. Või Hans. Hans, kukkuuuu?

Irja ütles ...

Tegelt võiks hakata koostama Hansu pruutide nimekirja. Kes nad kõik olidki? Selle Luik, Tiina Jõgeda, Kadri Kõusaar, Anneli Aleksius, Kärt Hellerma, Gitte Hint, Marianne Mikko, Inga Raitar. Täitsa suur seltskond. Kas keegi teab veel kedagist?

Anonüümne ütles ...

Kui tohib siis kirjutaksin oma filmielamusi siia.Dublinis filmidest niipaljukest,et häid filme tuleb ajada taga tikuotsaga.
Kinos jooksvatest holleywoodi filmidest üle kümne on vaadatavad.Viimati nägin multikat kungfu panda,publik naeris silmis naerupisarad,kogu saal rõkkas terve filmi jooksul-viimase peale film.Täna vaatasin toda hancocki,jube jama film miskit batmani taolist,koopia sellest.Jube nõme film oli too naisagendid.Wanted oli samuti igav film,ainus moment tekitas põnevust oli too kihutamine,no mis põnevust saab tekitada tapminme? Tapmisel ei ole mittemingisugust õigustust ja ehitada filmi põnevus üles tapmisele on ikka väga madala lennulise ja fantaasiata inimlooma vaimusünnitise ekraniseering. Kuulge,kas keegi teab mõnda veebi kust saab alla laadida väärt filme? No selliseid mida näidatakse kinofestivali päevadel,selliseid pooldokumentaalfilme jms. kunstilisi filme.Mulle isiklikult action filmid meeldivad aga nende moraal on vale rõhuga.
Ma saan aru küll mikspärast on Dublinis ja inglismaal unlimited kinodes holleywoodi filmid tasuta.Nood on tasuta sellepärast,et need on varjatud reklaamfilmid,õigupärast peaksid reklaami tellijad vaatajaile peale maksma aga nood on kavalad ja kasseerivad sisse sümboolse summa-kakskümmend eurot kuus s.o. ühe töötunni tasu või ca kahe ja poole miinimumtöötunni tasu.

Anonüümne ütles ...

to 11:25

Aga kas see vastab tõele, et Tiina Jõgedat põrutab viimasel ajal see Sauna tänava "Musta lammast" pidav ekskorvpallur Rein Pokla?? Vähemalt EE töötajad räägivad (naeru kinni hoides).

Anonüümne ütles ...

No Inga Raitarit vaevalt et Hans H. puutunud on :)
Soovitan teil veel uurida, kes on olnud pornostaar Bellanova armukesed, matroonid, sponsorid. See nimekiri on väga pikk ja prominentne.
Ja üks asi jäi teil selle filmi puhul välja: probleem on suuresti paisutatud ka selle pärast, et suur hulk igast "teadlasi", "psühholooge" jne saavad palka selle eest, et "vohava prostitutsiooniga" võidelda. Kui nad tunnistaks, et probleemi väga pole, jääks nad ilma oma grantidest, palkadest, hüvedest, välissõitudest jne. Või siis Mikko poliitilisest profitist.

Anonüümne ütles ...

No kuule, Inno - inimestele nende välimuse pärast silte külge kleepida on nõme. Pealegi on ilu vaataja silmades - suurel hulgav vaatajatel on väga raske sinu abikaasas midagi ilusat leida.

Üldiselt aga usun filmides püstitatud väiteid ehk
1. Prostituut on olude ohver või haig hingega naine kel pind jalgade alt kadunud
2. Äsja alustanud prostituut teenib üsna hästi kuid mõne aasta pärast see kängub
3. Prostituut ei naudi seksi kliendiga
4. Prostituudi enesehinnang on ülimadal paari tööasta möödudes.

Olen mittekeskealine naine kes ei karda et mees tea uurest lõbumajas käima hakkab. Tean et mees on seda enne suhet teinud ning see ei häiri mind absoluutselt. (see siis teadmiseks et jälle vanuse ja prostipaanika teemal spekuleeritama ei hakkaks)

Anonüümne ütles ...

olen n6us 9.02 kommiga.

Anonüümne ütles ...

Muu üle ei hakka vaidlema, aga olen elus prostituute piisavalt näinud, et vadlustada väide nagu oleks prostituudid ilusad ja rahulolevad. Reeglina on need naised kurnatud, paksud, tõsisises sõltuvuses kas alkoholist või narkootikumidest, tühja pilguga ja veresoonkonnas voolab tõeline who´s who in virusworld :(
Pooldan sügavalt naise õigust ise valida, mis ta oma kehaga teeb. Siiski jääb mul suure osa prostituutde suhtes kahtlus, et neil ei ole kunagi valikut olnud - kodu, sostiaalsed olud ja keskkond otsustasid nende eest. Samas usun, et on piisavalt ka selliseid, kes on valiku ise teinud ja eluga rahul. Aga neid on hulga vähem.

Anonüümne ütles ...

kulla. ilus naisterahvas Irja, kui Sa sünnitaksid Innole tütre, mis tööd Sa temale ise soovitaksid?

Mis puutub aga isadustesse selle või teise pandava või pantu puhul, siis arvestagem seda, et alfaisased on nagu rukki õietolm - jagub kogu tädistule!

Paljude poolt pandud kaunitar VALIB isaks selle, kes tagab ta lapsele paremad kasvutingimused - abielu on ennekõike majanduslik liit, lisaks kehalisele ja vaimsele ühtekuuluvusele.

Nii et jätkem kaaskodanike ERAELU nende ENDI asjaks!

Inno ütles ...

Kus ma neid silte siin kleepisin välimuse järgi?

Ja viimasele kommile täienduseks, et sellepärast tulekski ka seksiäri legaliseerida, ka vahendus, et need, kes seda hästi teevad, saaks domineerida, teisi harida, kasvatada, koolitada, juhtida, ja ka vastutada. Et see valdkond saaks üldse areneda. Kui tuua paralleel pangandusest, siis seksiäris valitseb praegu olukord, kus jäme ots on mingite madalalaubaliste räpaste tegelaste käes, kes kuskil kangialustes raha vahetavad ja inimestele aeg-ajalt "nukke" sokutavad, ja siis kaovad. Ega see ei tähenda, et rahavahetus tuleks ära keelata! Lihtsalt asjal tuleks lasta areneda. Praegu ei vaheta keegi enam raha kangi all, käiakse ilusates ja lõhnavates pangakontorites, kus tellerid näevad välja nagu modellid. Samas 18 aastat tagasi tomus enamik rahavahetusest kuskil kangi all või tänaval. Ja oleks sinna jäänudki, kui pangandus oleks jäänud seisu, kus eraviisiliselt võib teenust pakkuda, kangi all, kuulutuse kaudu, aga vahendada mitte. Kus kontoreid luua ei tohi.

Praegune süsteem pole niivõrd hull prostituudile kui kliendile, kes tihti petta saab. Prostituudil pole häda midagi ja need lugulaulud raskest elust, kiusamistest jms on mõeldud selleks, et kliendilt rohkem pappi välja pressida. Või siis selleks, et politseis öelda, mis vaja. Sutenäärid lausa instrueerivad neid, et kui kinni nabitakse, siis öelge, et sunniti. Ja kes sundis, ei mäleta. Siis lastakse kohe lahti.

Taksojuhid kurdavad samuti alati oma rasket saatust. Tegelt elavad suht hästi, ehitavad maju, loovad firmasid.

Anonüümne ütles ...

Inno, ka riikides kus prostitutsioon on legaalne lokkab inimkaubandus, ka sealsed uuringud leiavad et keskmiselt jääb prostituut 5 tööaastaga frigiidseks ning rahulolu oma tööga väheneb iga tötatud aastaga kuni ollakse lõhkise küna ees leidmata harjumuspärasest olukorrast väljapääsu... kind of like bad marriage, eksole?

Mina pean praegust süsteemi üsna heaks - nö. sotsiaaltööd tegevad inimesed on tüdrukule algusest peale lähedal, räägivad turvaseksist ja narkootikumidest (aitavad isegi lapsele elatist nõuda) ning kui tüdruk tahab ühel hetkel teistsugust tööd teha siis ta teab kuhu pöörduda, needsamad inimesed aitavad tal end harida, tööd leida jne. Keelata ja halvustada pole mõtet

unistada et postituut ausalt oma ametit deklareerib ja maksu maksab pole reaalne sest nädalas töötab ta üsna vähe tunde ning kui kättesaadava raha pealt ausalt kõik maksud ära maksaks ei jääks enesele suurt midagi.

9.02 anonüümne

Anonüümne ütles ...

Naine, kui ta ikka inimene on ja tal elu põhiväärtused paigas, ei müü oma keha.
Naise keha on väga seotud tema olemuse ja hingega.
Kui keha turule lasta ja sellest sajad tatised ja purjus kollid üle käivad, siis ei jää mitte midagi alles.
Mitte keegi ei naudi sellist tööd ja ilusat pole selles midagi. Sest teenust kasutavad ikka need, kellel mingid suhtlemis- või füsioloogilised raskused on. (ma ei välista muidugi, et mingi % on normaalseid mehi, uudishimu,purjus pea, sõprade surve jms)
Uuringud on kindlaks teinud, et enamik neist naistest on lapsepõlves olnud viletsatest kodudest ja vägivalla ohvrid. Psühholoogid ütlevad, et enesemüüjad saavad tihti ka nendest, kelle pole lapsepõlve- kodu olnud, näiteks vanemad on pidevalt kolinud.
Nad on tundekülmad ja vastutustundetud. Nii, et ilusat pole selles midagi.
Meestele meeldib seda ametit heroiseerida ( see ju õigustab ka nende endi tegevust), aga mehed ei suuda end panna olukorda kus nad peaksid magama iga naisega , kes seda tahab.
Purjus, haisev, vana,nilbe. Meestel lihtsalt ei tõuse ja kujutlusvõimet on neil ka vähe. Ma olen küsinud meestelt, kes üldiselt bordellilembesed on, et kas nad ei mõtle sellele, kes kõik seda anumat enne neid kasutanud on? Ja mis haigused levivad. Ega nad ei mõtle küll.
Veri läheb ju peast mujale, mis sa siin mõtled.
Pole mõtet ka mulle seletada invaliididest ja üksikutest meestest kes nagu abi saaks. See kõik on marginaaalne.
Ma lihtsalt ei ole nõus sellega, et libu amet midagi ilusat on.

Inno ütles ...

Ka Eestis on prostitutsioon legaalne, muideks. Ja see inimkaubandus ja mu tulenebki sellest, et asjal ei lasta areneda. Ja kus jäme ots on mingite madalalaubaliste tüüpide käes, kui piltlikult väljenduda.

Ja veel, ega pangandust, finantsvahendust ei pea selle pärast piirama, et keegi on läinud Nigeeria kirja õnge. Seksiäris on millegipärast just nii, et mingeid ekstreemsusi presenteeritakse kui üldist, ja sellega põhjendatakse kogu valdkonna arengu piiramist.

Iga asjaga on nii, kui see on reguleerimata ja toimub kuskil hämaras keldris, on see probleemne, kui asjal lasta areneda, siis probleemid kaovad. Ja viimased 2000 aastat näitavad, et nõudlust pole võimalik ajupesuga alla suruda, no ei ole. Miks mitte lasta siis asjal areneda. Pealegi on tegemist hea asjaga, paljud inimesed, nii mehed kui naised saaksid oma pingeid leevendada. Seks on parim stressiravim, olgu ta siis raha eest või niisama, püsisuhtes.

Inno ütles ...

Paljudes riikides on näiteks kasiinod illegaalsed, gämbling käib põranda all ja probleeme sama palju või rohkemgi kui Eestis, kus linnades on kasiino vaata et iga nurga peal.

Inno ütles ...

10:46 anole:
no hakkab pihta jälle see jutt, et naised on lollid ja neid peab kogu aeg talutama ja juhendama. Ma ei saa aru, kes ja kus sellist mõtteviisi kultiveerib?, see ei saa ju ometi mõtleva inimese ajust tulla. Kunagi oli üks tegelane püha Augustinus, kel ilmselt suured probleemid suhete loomisel, aga palju võimu käes, ja kes siis muutis naise lambaks aastasadadeks. Ja milline arusaam on visa kaduma.

Anonüümne ütles ...

Inno, kui pooled prostiduuudid veel mõned aastad tagasi ei teadnud et ka kondoomita anaalseksiga võib hiv aj süüfilise saada siis paraku peab neid harima. samuti peab narkootikumide est neg. näiteid tuues hoiatama sest paar esimest kasutuskorda näivad väääegade roosilised

Anonüümne ütles ...

prostid ongi inetud eided, ja sina irja oled tosiselt KOLE naine!

Irja ütles ...

Aga räägime siis ka selle inetuse lahti. Milles täpselt seisneb inetus? Miks ühe korraliku ja väärika naisterahva arvates prost on inetu? Mis teeb naise ilusaks? Olge nii kenad ja seletage ära :).

Irja ütles ...

Aga:

1. Miks prostituudile ei ole õigust olla olude ohver, kui ta seda tahab? Näiteks sama kurb ning enesetapumõtetele kalduv võib olla vaesuses virelev luuletaja. Aga kas me keelame tal seepärast luuletada, ettekäändel, et võtame ta kaitse alla ning otsime talle korraliku töö. Äkki ta ei taha seda???
2.Ka vana prost võib hästi teenida. Inno näiteks kohtus kahe nii 40se prostiga, kes kiitlesid, et käivad soomes tööl, teenindamas penskaritest invaliide, ning teenivad superhästi.
3.Prostituut ei naudi. Aga kas töö peab ilmtingimata naudingut pakkuma? Kas koristaja naudib meie sopa sees roomamist ja selveri kassapidaja me kauba järele küünitamist? Ei mitte, aga me ei arutle selle üle, kaspole.
4.Prostituudi enesehinnang on madal. Ei pruugi olla, kui ta on seesama keskealine naine, kes teenindab soomes penskaritest invaliide. Ta võib end suisa heategijaks pidada, kuna ta sisuliselt aitab inimest, s.o meest tema seksiisu leevendamisel. Ja kui ongi, siis eks seegi ole tema õigus, nagu koristajal ja kassapidajal, kel võib samuti olla madal enesehinnang, aga me ei kisu talt tema tööd, ei võta teda "kaitse" alla.

Irja ütles ...

Mina üritangi siin seda selgeks teha, et sellised filmid raskendavad prostituutide olukorda veelgi, näitavad neid haletsusväärsete ohvritena, kes tuleb võtta kaitse alla. Sama loogikaga põhjendasid muide püha Augustinus ning Aquino Thomas keskajal naiste kaitse alla võtmist. Nad väitsid nimelt, et naised on liig nõrgad selleks, et ise enda üle otsustada. Kui me väidame, et prostituudid teevad sellise valiku seepärast, et nad on halbadest oludest, siis me väidame, et nad ei ole piisavalt tugevad selleks, et oludest välja rabelda, et prostitutsioon on sunnitud valik.

Aga kas siit ei või siis sedasi edasi minna, et kuna teaduslikud avastused on kinnitanud, et naised on emotsionaalsemad kui mehed, ei mõtle nii ratsionaalselt siis, ning kuna neil on päevad, mil nad on nõrgemad, siis võiks üldse kõik noored ja viljakas eas naised vanemate naiste ja meeste kaitse alla võtta, kuna nad "ei tea, mida nad teevad"? Prostituutide viktimiseerimine on esimene samm naiste õiguste piiramise teel. Varsti istume jälle kodus ja koome sokki, nagu vanasti.

Irja ütles ...

Keegi kirjutas, et naine, kel on elu põhiväärtused paigas, ei müü oma keha. Palun täpsustage, millised on elu põhiväärtused!

Anonüümne ütles ...

irw...irja. sind ei tee küll ükski imevägi ilusaks.

Inno ütles ...

Prostid ise naljatavad omavahel, et ilma rahata ei saa keegi keppi. Ja et mehed teevad vea, kui abielluvad, lootuses, et siis saab tasuta. Siis alles tuleb maksma hakata!

Nad, prostid ei erine tavalisest "väärikast", "paigas väärtushinnangutega" abielunaisest, kes meest kodus koinib, raha välja pressib.

Peamised prostide vastased on kadedad abielunaised, kes kardavad, et raha, mis muidu nende peale kuluks, läheb kuhugi mujale. Ja nad ei pruugi olla tingimata nö koledad, klassikalises, filmidest ja ajakirjade esikaantelt tuttavas tähenduses. Naise peamine vaenlane, on, kahjuks, teine naine, kes ei vali naist ka parlamenti, näiteks. Ilmselt tuleb see suurest kadedusest, üks naine ei saa vaadata, kui teisel hästi läheb, teine hästi teenib, mõnusat elu elab. Prosti elu on ju maru lihtne: seksid mõned korrad ja keskmine kuupalk on käes. Aga paljud naised ei tee seda tööd, sest neil pole vastavat välimust, julgust ja tahtmist. Ja siis ongi lihtsam karjas kaagutada, et prostitutsioon keelustada, siis võib jälle rahus mehe seljas ratsutada.

Inno ütles ...

11:56 anole:
sinu jaoks ei peagi iga naine ilus olema, sa tatine nälkjas!
Minu jaoks on Irja väga ilus, kõige ilusam maailmas.

Edmund ütles ...

Ma olin muide see 9:49 siin. Tahtsin oma nom de plumi all postitada aga kogemata tuli ano välja.

Miks te Inno+Irja ikkagi väidate, et prostituudid ei kannata? Et nad ei ole tegelikult ohvrid? Kas teie argumendid ei ole mitte inimkaubanduse ohvrite kannatuste trivialiseerimine?

Anonüümne ütles ...

Irja, sina ei saa aru saamagi, millised on naise põhiväärtused. Sul puudub sõnavara selle mõistmiseks. Annaks jumal, et sul kunagi lapsi poleks!
Peale selle, mis vahe sel on mida sulle kirjutada, kui see pole Stereom, kes teie ees maas lömitab nagu Guglunk, siis ülejäänud ajavad niikuinii ainult "hülge möla"

Anonüümne ütles ...

Elu põhiväärtused algavad sellest mõttest "ära tee teistele seda mida sa ei taha,et tehtaks sulle".

Inno ütles ...

Inimkaubandus või esineda igal alal, mitte ainult seksiäris. Ja mina väidan, et seni kuni see äri on pooleldi põranda all, on ta ka inimkaubitsejatele atraktiivne.

Mis inimkaubitsemine saaks toimuda suurtes bordellides, kus kõik on avalikkuse kontrolli all, millest kirjutavad ajelehed?! Selline afäär lõppeks sellele bisnisele üpris kurvalt.

Edmund ütles ...

Teadmiseks anonüümsetele idikatele, kes mind lõmitamises süüdistavad (täiesti alusetult ikkagi), aegajalt suhtun ma siiski mõnesse I+I kirjutatusse kriitiliselt. Ka sellesse Irja retsensiooni. Aga, mu eesmärk pole lahmida, vaid üritan autentset ja teineteisest lugupidavat dialoogi arendada. Praegu adresseeriks hea meelega ühte tema pointi:

Irja wrote:
"Prostituut ei naudi. Aga kas töö peab ilmtingimata naudingut pakkuma? Kas koristaja naudib meie sopa sees roomamist ja selveri kassapidaja me kauba järele küünitamist? Ei mitte, aga me ei arutle selle üle, kaspole."

Keegi ei naudi koristamist. Seksi nautimine on aga iseenesest mõistetav. Kui prost konveierimeetodil laseb igal suva pässil end nikkuda, siis on küll realistlik et ta hakkab oma keha vihkama. Tolles saates rääkinud prost tundis küll et talle on seks vastumeelne juba. Minu meelest on see ikkagi hälve. See ei ole normaalne et keegi võiks seksimist vihata. Selleks on ikka vaja teatud manipulatsiooni, näiteks sundida naine oma keha müüma.

Inno ütles ...

Ja inimkaubandus on tagajärg, mitte põhjus. Inimkaubandus seksiäris tuleneb selle valdkonna pool-põrandaalusest olukorrast.

Inimkaubandusega ei saa põhjendada selle valdkonna veel suuremat surumist põranda alla. See on sama tobe, kui väita, et elada pole üldse mõtet, kuna alati võib surma saada.

Anonüümne ütles ...

Vastaks ka.
1. Miks prostituudile ei ole õigust olla olude ohver, kui ta seda tahab?
On küll, iseasi, kas ta seda tahab. Uuringud näitavad, et tavaliselt ei taha, vaid ta lihtsalt ei saa sellest ringist välja. Nagu luuletajalgi peab ka temal olema õigus ja reaalne võimalus abi saada.
2.Ka vana prost võib hästi teenida.
Võib, aga see on erand.
3.Prostituut ei naudi. Aga kas töö peab ilmtingimata naudingut pakkuma?
Koristamisega ei kannata võrdlust. On küll olemas selline nähtus, et koristajatel-sanitaridel on endal kodus täielik seapesa, sest neil on koristamise vastu tekkinud täielik allergia. Samas see ei mõjuta see nende edasist elu nii sügavalt kui mõjutaks frigiidsus. Koristamine ei ole üks elu põhivajadusi, seks on.

Inno ütles ...

Kust august see seksi nautimine iseenesest mõistetav on? Selle kohta ütleks, et see on vaid teoorias nii, praktika on enamasti risti vastupidine. Ja kui seksi nautimine oleks iseenesest mõistetav, siis poleks mingit vajadust seksiäri järele, kõik mehed naudiks aga seksi oma naisega.

Ja milles siis props, kui töö on ära tüüdanud, siis tuleb uus töö vaadata! Aga nujah, pole eriti neid ameteid, kus sa saad kuus 20 tonni puhtalt kätte, ilma mingi erilise hariduse ja ettevalmistuseta seejuures. Ja see loomulikult "ahistab".

Ma ütlen, kui lõbumajandusele anda samad õigused mis teistel äridel, jõuavad sinna just need inimesed tööle, kes sinna kõige paremini sobivad, minupärast võiks seksiäri olla isegi ülikooli õppekavas, sarnaselt turismindusega. Sest kui seda asja hästi teha tahta, siis peab olema ka natsa mõistust. Ja paljud naised, kes sobiksid, ja kes on piisavalt tergad, ei vali seda ametit just sellise pool-põrandaaluse staatuse tõttu. Nii nagu ei lähe kõrgkooli lõpetanud finantsist tööle mingi kangialuse rahavahetaja juurde, isegi, kui seal hästi makstakse. Ja kuna nõudlus püsib jätkuvalt suur, rahad liiguvad, siis satuvad sinna just need tüdrukud, kes sobiks paremini Säästukasse kassapidajaks või koristajaks või restorani nõusid pesema. Ja ma arvan, püstitan hüpoteesi, et kui teha võrdlev analüüs praegu turul tegutsevate prostide, koristajate ja nõudepesijate hulgas, siis oleks tulemused laias laastus samad. Välja arvatud sissetulek, mis prostidel on mitu keskmist, koristajatel ja nõudepesijatel miinimum. Aga nad on kõik mingit pidi elu hammasrataste vahele jäänud. Ja ei tea täpselt, mida nad tahavad, miks nad üldse olemas on ja midagi teevad. Joovad ja suitsetavad, prostid panevad ka narkotsi, kuna neil on rohkem raha. Abielud tavaliselt purunenud, ja lapsed mitme eri mehega, osa neist ilma peal laiali. Ilmselt on prostid ka nooremad vanuselt, kuna mingis eas, kui nad enam pandavad välja ei näe, siis nad seda tööd teha ei saa ja peavad lõpuks hakkamagi koristajaks või nõudepesijaks. Või, kel veab, leiab rikka mehe, kelle najal on siis võimalik liugu lasta. Aga ka selline mees ei pruugi kaua püsida, sest värsket liha tuleb kogu aeg peale.

Anonüümne ütles ...

Muideks meeste ja naiste võrdõiguslikkusega seoses -eile oli ETVs uudis, et eestis avatakse NAISTEle mõeldud narkovõõrutuskeskus. Ühesõnaga mehi sinna ilmselt sisse ei lasta.

Mis on imelik, sest mul on kuri kahtlus, et hoopis meesnarkomaane on rohkem ja tegelikult oleks võõrutuskeskust just neile vaja.
Millest selline vahetegemine siis?
Miks on naisnarkomaan eelistatumas seisundis kui meesnarkomaan, kuigi meil on sooline võrdõiguslikkus?

Pahur Seller

Irja ütles ...

Aga peene nimega dzheims, kirjelda siis, milline on üks ilus naine. Teised naised tahavad ka teada.

Inno ütles ...

Ja seksiäri allasurumine ei võimalda ühelgi prostil tippu jõuda. Nagu Sõõrukas, kes on suht tavaline mees, ütleme, aga oli nö õigel jal õiges kohas, tegi seda, mis meeldis, ja tegi hästi. Oskas omale palgata targad nõuandjad, ja jõudis kaugele.

Kujutame nüüd ette olukorda, mis mees olnuks Sõõrukas, endine miilits, kui eraturvaäri oleks alla surutud (põhjusi oleks selleks küll ja küll, sest eraturvafirmad lubavad endale ikka igasugust omavoli, peksavad inimesi jms). Siis oleks ta mingi tavaline turva mõne allilmagrupeeringu juures, närvid läbi ja muidu täiesti kahvatu kuju. Või siis tavaline politseinik. Ja ükski ajakirjanik ei kirjutaks temast artikleid, ükski tsibin ei ihaldaks teda.

Irja ütles ...

Stereom, ma arvan, et me mõtleme eri asja ses suhtes, et mina argumenteerin vabatahtliku prostitutsiooni poolt. Pooldan legaliseerimist, mis teeks inimkaubitsemise raskeks.

Olen väga vastu sunnitud inimkaubandusele, kus prostituuti pekstakse ja temalt rahad ära võetakse. Seepärast ongi vaja äri legaliseerida, et ses äris saaks töötada ainult need, kes seda ISE tahavad.

Film oli kallutatud, kuna laiendas inimkaubanduse ohvrite kannatusi vabatahtlikus seksiäris osalejatele.

Irja ütles ...

Tahaks siiski väga teada, millised on elu põhiväärtused. Piibelgi ütleb, et kunagi pole hilja kahetseda. Nii et palun kirjuta lahkesti välja, mis on sinu arvates elu põhiväärtused. Siis ma äkki õpin ka midagi.

Irja ütles ...

Okei, ära tee teisele seda, mis sa ei taha, et sulle tehtaks. Õukei, aga ära siis keela teisel teenida raha sellisel viisil nagu ta tahab. Teine ei taha olla koristaja, kuna prostina teenib ta palju rohkem raha. Ära siis keela teda, kui sa ei taha, et sind miskis sinu tegevuses keelatakse!

Irja ütles ...

Huh, selle mulle vastanud an-ga jõudsime vist konsensuseni ses mõttes, et mina leian ka, et kes tahab seksiärist väljuda, sel peab olema otse loomulikult võimalus seda teha. Ses pole mingit kahtlust, aga ma arvan, et ka teistele madalapalgalist tööd tegevatele naistele tuleks mingil määral tähelepanu pöörata. Koristamine pole põhivajadus, küll aga puhas õhk ning kui koristajal on tolmuallergia nagu minul, siis ta võib ükspäev oma koristamata toas ära lämbuda, mis pole tore.

Ehk siis, mis te arvate: kas ei oleks siis kõige targem seksiäri kontrolli alla võtta, et seda tööd saaks teha need, kes seda tahavad? Siis saaks ju ka inimkaubandusele piirid panna? StereoM??

Anonüümne ütles ...

Pigem on tähtis seksiäris "seksi hind kontrolli all hoida".

Pahur Seller

Anonüümne ütles ...

6htul arutame omavahel edasi

sm.

eva ütles ...

Oh, Irja, ää põe siukse dzeimsi peale. Standardkutt, standardpilt -- ilus on sünteetika. "...in my Barbie world. All this plastic, it's fantastic!"
Ja loomulikult peab "ilus" naine mõjuma täiesti ohutuna, s.t olema igas mõttes pisike ja igaks juhuks murdumiseni näljutatud; ühtlasi tagab see, et ka aju (mille massist üle 60% on normaaltingimustel rasv!) välja oleks juuritud...

Anonüümne ütles ...

Minu meelest te lihtsalt jonnite selle teemaga. Või siis provotseerite. Teie teisi postitusi teades on raske uskuda, et te tuliselt toetate nähtust, mis frigiidistab naisi umbes sama suure tõenäosusega kui naiste ümberlõikamine, samas seksi ilma armastuseta, mis lükkab oma sobiva partneri leidmise lihtsalt edasi (rahuldamata inimene otsiks, rahuldatud võib aastaid niisama vegeteerida, nagu Inno seda tegi).
Ja Irja, sina oled ju korduvalt rääkinud, et oled feminist, kuidas saad siis toetada sellist tööstust, mis kasutab ära raskes olukorras naisi ja muudab nad suuri vaheltkasusid teenides lihtsalt meeste rahuldamise objektiks?

Irja ütles ...

Mina ei pooldagi põrandaalust, allilma poolt kontrollitavat seksiäri, kus prostile jäävad tühjad pihud, vaid riiklikult kontrollitavat, puhast, turvalist prostitutsiooni ehk peenisetehnikat, kus prostituut saaks töötada igasuguse hirmuta. Selleks on kõigeapealt vaja, et me tunnustaks seksiäris osalevat naist täieõigusliku ühiskonna liikmena ega tõrjuks teda. Me peame muutma iseenda suhtumist prostituuti, kui tahame prostituuti aidata.

Ja kordan veelkord üle, et feminismi üks põhitõdesid on naise vaba valiku austamine, olgu see valik siis milline tahes.

Anonüümne ütles ...

ilus naine on ilus. mis puutub asjasse "näljutamine"?
irja välimus on lihtsalt... ebaõnnestunud, mis teha. asjata lähete sellepärast närvi.

võrrelda irjat näiteks tiina jõgedaga on sama mis võrrelda sitta ja spagette. kumbki pole just imekaunis, aga noh, yks on ikkagi sitt.

isegi ingrid t, kes on küll õudus kuubis, ei peaks võrdlust irjaga häbenema. nagu näitas ajakirjas just avaldatud pilt - seesama, mida mutt ise kõvasti kiitis - isegi photoshop ei päästa, kuigi meeleheitlikult on yritatud.

tegelt on see nõme jutt. see ei lähe teemasse välimus pole ju oma teha - ega siis näotu pakend ei tee naist automaatselt ebameeldivaks. pealegi pole irja välimus kaugeltki tema kõige nõrgem külg...

lihtsalt see naljakas lause, kus peletis teisi naisi koledateks nimetas, ajendas sõna võtma, muud midagi. sisuliselt ajate õiget juttu, sest see etv film oli ikka nii haige, et autorid tuleks hullumajja või vangi viia. isegi kommunismiajal ei toodetud niisuguseid rõvedusi.

elage hästi. ja ärge unustage ravimeid võtta.

Irja ütles ...

Dzeimz jäi mulle siiski vastuse võlgu. Palun vastata küsimusele, milline naine on siis ilus? Praegu põhjendasid seda, miks vares on vares, sellega, et vares on vares.
Ehk siis, milline naine on ilus ja miks Ingrid on ilusam kui mina? Ootan vastust, muidu mulised tühjalt.

Anonüümne ütles ...

Ma vastan Dzeimsi eest nii: Ingrid on kindlasti klassikalisem naisetüüp kui Irja. Harmoonilised ja proportsioonis näojooned. Kihvt on see, et ta pole samal ajal igav, vaid mingi väike kiiks selle juures teeb ta huvitavaks. Irja on ka huvitav, aga teistmoodi, ta on naiselikum ja pehmem.
Võrrelda aga neid kahte naist pole aus: Irjal on liiga suured eelised, ta on palju noorem ja ei ole sünnitanud. Kui Irja oleks 40-se kahe lapse emana sama seksikas kui praegu, siis oleks teine asi.

Anonüümne ütles ...

Kas see sita ja spagettide võrdlus ei aidanud sind üldse asjade mõistmisel edasi, Irja? Oli ju vägagi ilmekas, sina luuletajana võiksid lisaks lihtsalt mõistetavale sisule ka vormi hinnata.
Mis vahet seal on, milline on ilus naine? Kes spagett ei ole, see selleks ka kunagi ei saa. Aga koomiline on lugeda küll, mismoodi sa spagette iseloomustad, pidades end mingil (peaaegu ainult sulle arusaadaval põhjusel) kaunitariks.
Teemast ka: minu teada pole keegi KEELANUD prostituut olla. Kust ja kuidas sa asjadest jälle nii omamoodi aru oled saanud? Keelatud on minu teada vahendamine ehk teiste kehadega kauplemine. Kui sulle konkreetselt litsilöömine meeldib, siis lase käia, mine löö pappi kokku, täida oma missioon elus. Aga ära teiste naiste nimel lollust räägi, ole nii armas. Inno: Miks peaks ilus ja tark naine ülikoolis litsiks õppima? Iga normaalne naine suudab lisaks oma voodielule elada ka mingit muud elu. Sulle vist ei jõua üldse pärale, et keskmine naine ei kulutagi kogu oma päeva v...st ja sellega teenimisest mõtlemiseks? Ei saa aru, et naised, kellele sa peale ei lähe ja kes sinuga seksi ei naudi, ei ole ilmtingimata frigiidsed?
Ja mingeid demagoogiast pulbitsevaid rumalaid ja teemast mööda küsimusi pole mult mõtet küsida, ma ei viitsi rohkem kirjutada.

Irja ütles ...

Aga mis sa siis mölised, sita- ja spagetiteadlane :D, kui sa ei oska isegi defineerida, milline naine on ilus? Kui miski väite õhku viskad, siis põhjenda ära, praegu oled nagu loll, keel suust väljas.

MOTT.

Inno ütles ...

Sita- ja spagetiteadlasele veel teadmiseks: seksiteenus ei hõlma ainult vittu. Näiteks paljud pakuvad valdavalt suuseksi, ja mehed enamasti lepivad ka sellega. Ja osa mehi tahavad lihtsalt rääkida oma mured ära. Või säärt silitada. Või lihtsalt saatjat õhtuks, kui oma naine ei taha või ei saa. Ja on nõus ka selle eest heldelt maksma.

Kust tuleb üldse arusaam, et prostituudi elu on üks vitu müümine?! Pigem on vitumüüjad sellised Ingridi-sugused tegelased, kes ilma kummita võõraid mehi kepivad ja oma mehi petavad. Ja just selliste käest on kõikse suurem tõenäosus saada mingi suguhaigus. Ingridil olid pidevalt mingid hädad ja voolused, ja ma ise ka imestasin, sest ma olin ise terve, lasin end testida igaks juhuks, ja me polnud tükk aega seksinud. Kust ta need voolused sai, on küsimus?!

Samas lõbutüdruku jaoks tähendab suguhaigus suurt riski oma kliendid kaotada, ja sellega ka töö. Need haigused on pigem narkarite teema, kes oma annuse saamiseks vahetevahel seksiteenust pakuvad, seda odvalt ja ilma kummita. Neil on kõigest pohhui, peaasi, et oma doosi kätte saavad.

Aga Eestis prostitutsiooni teemaga tegelevate pseudoteadlaste jaoks on kõik üks punt, umbes sama kui panna ühte patta Hansapank ja kerjus tänava ääres: nad ju mõlemad toimetavad rahaga! Ja siis tulla lagedale väitega, et raha peaks ära keelama, kuna see toob kerjused tänavale, umbes nii, et kui poleks raha, poleks ka kerjuseid. Umbes selline loogika.

Anonüümne ütles ...

Kas te seda sarja vaatate?
http://www.imdb.com/title/tt1129029/

See tuleb kanal2 kolmapäeva õhtuti. Eesti keeles on vist pealkiri tõlgitud "Bordell 232".

Anonüümne ütles ...

Ma ei tea miks keegi ses rubriigis sõna on võtnud teemal ilus/ kole.
Irja pole kindlas´ti kole nagu keegi püüab tõestada- noor inimene pole kunagu kole. Sellel konkreetsel pildil aga mida siis igatkanti töödeldud on see häda, et silmad tunduvad kõõrakad olema. Mingit võrdlust Ingridiga on aga raske anda- olete liialt eri tüüpi.

Anonüümne ütles ...

Mõtlesid, et kui ajad suust välja veel natuke sõnu nagu "sitt" ja "mölisema", et siis muutud ilusamaks, targemaks ja nagu sa ise arvad, teravamaks? Ei, muutud veel labasemaks. Ja väheneb veelgi tõenäosus, et sinus võiks vähemalt sisemist ilu märgata.
Mis mõttes ma ei oska ilusat naist defineerida? Oskan küll, aga sama hästi ma võiksin sulle teadlase mõiste defineerida. Mis sul sellega teha oleks?
Ja "nagu loll, keel suust ripakil"? Kas umbes nii, nagu sina meenutad mulle koera, kes päevad läbi kurjalt haugub ja aegajalt ka suht suvalisi inimesi hammustab?
No jõudu igatahes edaspidiseks. Maailmas on väga palju inimesi, kes sinuga igas punktis ei nõustu ja - KASVÕI - sind ilusaks ei pea. Mõni peab koledakski. See on nii ka kõigi teistega. Tuleb püüda leppida, et sa kõigile ei meeldi. Banaalse sõimu abil kindlasti end kellelegi meeldivaks ei tee ka.

Anonüümne ütles ...

Ilus/kole teema on siin üles võetud sellepärast, et ka postituses on Irjake ise niimoodi naisi lahterdanud. Ja mitte ainult selles postituses, vaid väga paljudes teistes.
Sinna juurde käib tavaliselt jutt sellest, kuidas mehi tiirles vanasti ümber nagu kärbseid. Ma ei tea, homme tuleb võibolla jutt sellest, et mõni jäi peale vaadates pimedaks, et kohe nii ilus naine oli. Irw.
Mida külvad, seda lõikad. Võta ise vaiksemaks ja ei ütle ka teised sulle kõike, mis arvavad. Ega ju alati väga meeldiv ei ole kuulata neid asju? Aga meil on vaba maa ja meil kõigil on ju oma arvamus.

Inno ütles ...

Sa 9:35 ano, sul on lihtsalt mölapidamatus, aga ajukäärdude vahel valitseb kahjuks tuul. Ärritab ju, kui selline tegelane vahele kraaksub, kui teised peavad argumenteeritud vestlust või vaidlust. Vaidlusringist saadetaks selline inimene lihtsalt minema, umbes, et mine korja metsas marju või tee miskit muud. Veeb on selline asi, kust selliseid on raske minema saata, ja kohati tundub, et sellised tegelased ongi vallutanud kõik kommentaariumid, oma labaseid ja rumalaid käpajälgi kõik kohad täis teinud. Aga kasu sellest on sama palju kui koerast, kes oma poriste käppadega üle värskelt pestud põranda läinud, ehk mitte persetki.

Nii et pea suu, kui sul midagi tarka öelda ei ole, ja seda, et sul seda pole, oled juba ära tõestanud oma "kommentaaridega".

Inno ütles ...

8:53 anole:
tegelt seda pilti pole töödeldud. Irja nägigi meigituna ja soenguga selline välja. Ma ise vaatasin pealt, kui teda pildistati. Nagu iga naine näeb meigituna välja hoopis teistsugune. Vahe on ainult selles, et Irja end muidu ei meigi, ja teda ollakse harjunud nägema ilma meigita. Ingrid, minu ekskaasa seevastu ei läinud kunagi ilma meikimata kodunt välja ja teda ollakse harjunud nägema ainult meigituna. Ka Ingrid nägi ilma meigita hoopis teistsugune välja. Kusjuures väliselt, ilma meigita, on Irja ja Ingrid üpris ühesuguse näoga. Ingridil on ümmargusem pea, Irjal veidi suurem nina.

Anonüümne ütles ...

No mis sa ütled! Inno, sa ju sõimad ise täpselt sama mooodi kui see 9.35
Kusjuures oma blogi keelekasutuse olete ise valinud, ja see pole just viisakate killast
Mina arust pole õigust kellelgi teise inimese alandamiseks kasutada tema välimuse arvustamist. Teil võib olla arvamus inimese olemuse kohta, aga arvamus, mitte aksioom.Vares on Vares ei ole mingi tõestus.

Teiega sarnasele keelekasutusele. mis parata, olete ise põhjust andnud. Igal teisel võimalusel lasete käiku väite, et nii paks , kole jne ei saagi, ei tohigi...midagi teha või olla.

Mis nüüd tõesti Irja väljanägemisse puutub, siis minu meelest täitsa kobe noor naine, nägu-niisugune soome-ugri ja tundub hästi loomulik.Peale selle olete Innoga väga sarnased, nagu kaua koos elanud paar.

Anonüümne ütles ...

Inno ja Irja,küllap olete märganud siinstest kommentaaridest paljud on kirjutet sellisel ametlikul toonil milledest puudub isikupära ja nood ei paku miskit uut ega lahendusi on sellise lämmatava iseloomuga ja teid väsitava sooviga.
Mina arvan nende koomentaaride autoriteks on kapopeded kes on kolinud delfist siia.Seal nad kirjutasid nood tublide kommijate kohta sedasi,et "Tuuleveskitega pole mõtet rammu katsuda",samad sõnad neilegi kes nad on siia sisse marssinud.Ei ole mõtet neile tähelepanu pöörata ja raisata oma närve.

Edmund ütles ...

Ma vaatan et teie postitusele vastas keegi oma blogis mingi ilge ilgukirjaga, nagu võib all üht linki näha. Paistab, et mul on aeg õppida siit väärt õppetund ja mitte üldsegi mingit tähelepanu põõrata nendele, kes kasutavad sõimunime "tühismaad". Sealt head nahka oodata ei maksa kunagi. Nad on juba ise oma sillad põletanud oma irratsionaalse põlguse ja küünilise nihilismiga.