Ja eriti räpane on see tussu, millesse paljud mehed on oma noku sisse pistnud? Kas jah?
Ajasin meelega prostitutsiooniteemalise diskussiooni hästi teravaks ning avaldasin pea kõik kommentaarid eesmärgiga saada teada, millega siis korralikud naised oma lõbunaistevaenulikkust õieti põhjendavad.
Peaasjalikult esitati sääraseid argumente:
1. Lits on lits, sinna ei ole midagi teha.
2. Lits on räpane, sest ta on lits, paljud mehed on oma noku tema sisse pistnud.
3. Meie küll ei taha oma tütardele litsi elukutset (sest lits on räpane ja paljud mehed pistavad oma nokusid litside sisse)
4. Litsidel on suguhaigused (Irja: tegelikult kasutavad litsid kondoomi ning suurema tõenäosusega kui lits saab aidsi abielunaine, ja seda mitte litsilt, vaid oma mehe armukeselt).
5. Olgu kuitahes glämm prostituut, vanana on ta ikka vana lits. Miks? Miks vanem prostituut ei või olla seksikas ja glämm? Miks vanem naine ei või olla seksikas? Võtame või Anu Saagimi. Miks tema tussunäitamisest nii suurt numbrit teha? Kas vanad naised on ebaseksikad? Võtame või Eve Kivi. Miks? Kas emmud õpetasid teile, et vanas eas tuleb seks järgi jätta? Miks? Kas mitte seksida on väärikam kui seksida?
Mainiks huvitavat vastuolu judaismi ning kristluse vahel. Nimelt Vana Testamendi jumal õhutab inimesi seksima, öeldes: saagu teid palju. Uus Testament aga ei maini seksimist üldse, või ainult Neitsi Maarja patuta rasestumisega seoses. Kuna meie kultuuriruum on mõjustet just sestsamast Uuest Testamedist ning apostel Pauluse õpetusest, siis ma väidaks, et naiste (kes ihkavad salamisi olla nagu Neitsi Maarjad ning sünnitada jumalalapsi - sellest ka tõdemus, et laps on ime, elu õis - nagu Jeesuslaps) vastuseis prostitutsioonile ning paljude partneritega naiste hooradeks tituleerimine tuleb just sealt. Vana Testament näiteks hoorust ei tauni, prostituut Taamar, kes müüb end omaenda äiapapale, ei pälvi Jehoova poolt mingit hukkamõistu.
Neitsi Maarja esineb Piiblis kui ihadeta naine, kelle ainus armastus on tema poeg, Jeesus Kristus. Selline mulje on temast vähemasti loodud. Tunnistagem, et me ei tea ju, milline naine oli Maarja tegelikult. Spekuleeritud on, et ta võis olla lits, kes jäi lihtsalt mõne suva pässiga "ära" ning et vältimatust hukkamisest pääseda (Joosep tahtis teda ta rasedusest kuuldes hukata), leiutas, et ta rasestus jumalast endast. Ühe naise hädavale on mõjutanud tervete sajandite, tervete ajastute naiste mõtlemist, pannud neid oma keha häbenema ning ihasid alla suruma. Keha on räpane. Kirikuisa Hieronymus väitis, et seksides ei tohi mõnu tunda, sest seks on määratud vaid laste saamiseks.
Prostituut seksib aga vaid mõnu silmas pidades, eks ole? Tõsi, esmajoones mehe mõnu silmas pidades, aga ei ole välistatud, et ta tunneb ka ise makstud seksist mõnu. Mina igatahes tundsin kõigi oma armukestega seksides mõnu.
Paljud naised, ja ma usun, et kõik, kes on mind ja teisi paljude partneritega (siia kuuluvad ka prostituudid) naisi litsideks, hooradeks ja lõbulindudeks sõimanud, häbenevad tegelikult oma keha, sest neid on õpetatud oma keha ning eriti suguelundid räpaseks pidama. Mõnujanune ja lihalik Eeva hukutas inimkonna, kasin ning vaimne Maarja päästis selle. Naised tunnevad endas teravat vastuolu, sest loodus on neile andnud iha ning seksuaalse veetluse ja nad tahaks seda kasutada, aga see kultuuriruum, milles me elame, ning ühes sellega emade ja vanaemade õpetus keelab seda veetlusjõudu, mis on tegelikult üks võimsamaid ilmas, kasutada. Emad ja vanaemad on ise oma seksiiha alla surunud, nad pole olnud õnnelikud, ja nad tahavad, et seda teeks ka nende tütred. Nad väidavad, et "kaitsevad" oma tütreid, tegelikult aga sunnivad neid tühjaks jooma täpselt samasugust õnnetusekarikat, nagu nad on joonud ise. Inimene ei soovi oma lapsele "parimat", ta soovib, et laps elaks niisamuti nagu ta ise. See on inimlik. Emad ei soovi, et nende tütred seksides mõnu tunneks, nad soovivad lapselapsi kussutada.
Prostituut lehvitab (nagu Anu Saagim) oma paljast tussut korralike naiste ees, andes neile kogu aeg mõista, kellel on tegelikult võim meeste üle. Naine võib meest seksiga nõnda köita, et mees on valmis tegema kõik, mis see naine tahab. Ega Ingrid ilmaasjata kogu Tallinnale kuulutanud, et ma olen Innole vituga pähe istunud. Tõlkes tähendab see muidugi seda, et kuna ma ei häbene oma keha ja me seks on hea, siis Innol ei ole enam kunagi tarvidust prostituudi juurde minna. Seda aga just niiütelda korralikud, oma keha räpaseks pidavad naised kõige rohkem kardavadki.
Et ka nende mees leiab (miks mitte Inno eeskujul), miks mitte prostituutide seast, sellise naise, kes ei häbene oma keha ja uuuups, tahab seksida. Kogu aeg. Kes istub mehele vituga pähe. Ja mees läheb ära. See on nende suurim hirm ning seepärast nad nii väga prostitutsioonile vastu ongi.
Tehke parem oma tussuga tutvust, väärikad matroonid. Ta võib teile isegi meeldima hakata.
15 kommentaari:
Kallima naisukese tusssu võib ju olla ka vahetevahel pesemata ega see väga häiri aga prosti tuss olgu kui mistahes puhas on ta ikka kuidagi räpane sest temal on räpane aura mis tekitab vastikus tunnet.
Ei pea olema tegemist prostiga,et tunda sellist vastikus tunnet mõne naisterahva suhtes.Ma tundsin sellist vastikus tunnet ühe naisterahva suhtes seksuaalses mõttes,arvatavasti tuli see sellest,et ta vahetas partnereid justkui sukki,veelgi tihedamini ja ei jäänud kellegile püsima,ei tahtnudki.Ma käisin temaga läbi kusagil kümme aastat,tema juures köitis tema selline rõõmsameelsus ja muud hingelised asjad aga tema voodisse vedamisel tekkis mul alati tõrge sest ma tundsin tema juures end nagu prosti juures siis kui hakkasin mõtlema seksile.Teatri külastuste aegu mul oli hea lobiseda temaga kultuuri teemadel ja ma siis ei pööranud tähelepanu temale kui seks objektile,ta oli küll välimuselt piltilus ja oskas maitsekalt rõivastuda,parimate lõigetega rõivaid ajas endale selga sest ta oli õmbleja,oma salongi pidaja.
Paaril korral ma vedasin teda voodisse ja teate ta ei tahtnud suudelda,ta ei suudelnud.Ma ei mõista seksida ilma suudlemiseta,ma ei taha võtta naist ilma suudlemata,mul suudlemisega tekib tunne.Mul olid tekkinud selle kümne aasta jooksul tema vastu hingelised tunded ja muidugi ma tahtsin teda väga kõvasti võtta voodis aga kui ma ei saanud teda suudelda siis see tekitas valu ja lõhkus ära kõik ilusa.Ükskord peale ilusat Jõulipidu ma viisin ta ühte metsa äärsesse majja kus eelnevalt olin katnud õlgedega põrandad ja pannud üles õlgedest jõulukroonid ,teinud maja romantiliseks,küünlad ja lõhnaküünlad jne. Viinud ta sinna majja ta küsis minult "No,mida sa mulle süüa annad?" Ma sain aru,et tal kõht tühi ja hakkasin toitu küpsetama.Küsisin talt mida ta tahaks süüa,sellepeale ta vajus voodile solvununa lörtsakile ja kirg kadus,püüdsin siis teda suudelda aga ta jälle ei suudelnud ja ta oli läinud minust kaugele,muutus külmaks.Taipasin mida ta mõtles söömise all.Ta tahtis suhu saada.No,ma ei saa aru, kuidas ta võis küll nõnda küsida peale kõike seda ilusat mida me olime veetnud teatrites ja mujal ning polnud veel korragi suudelnud ja ma polnud teda veel omaks teinud,polnud veel temaga maganud. Kuidas küll üks naisterahvas võib-olla nõnda tundetu,külma südamega ja olla nõnda pornolembene ja kuidas tal küll ei tekkinud kümne aasta jooksul minu vastu tundeid?Ta seksis kõikide meestega vaid seksi tasandil ilma armumiseta ja armastuseta,ilma tunneteta.Kuidas küll üks nõnda inteligentne ja ilus naine võis olla selline hoorakas ja ilma tundeeluta?
Oma sõnade järgi ta pidavat olema kahekordselt emane kes aina on seksinälgas.Küllap ta oma seksinälga sellepärast ei rahuldanudki ära kuna keskendus vaid seksile ja ei pidanud miskiks tundeid.
oi, tammepuu...
tõeliselt naljakas naljakas lugu :-) ja probleem oli ikka ilmselgelt sinu enda peas või püksis, mitte selles tragis naises.
ju sa olid (oled) liiga tõsimeelne puritaan, et temaga ühele lainele pääseda.
Õige!
Sedalaadi äri on täpselt sama, mis ööklubi või striptiisibaari pidamine. Eesto majandus ju niigi madal.
Loodame, et Eesti "riigiisad" võtavad peagi mõistuse päehe!
Küsimus teile akhele. Öeldakse, et inimene ie muutu. Kuid kas inimene kes varem on petnud, suudab õiges suhtes truu olla? Mis on üleüldse petmine ja kuidas te mõlemad suhtuksite teise kõrvalhüpetesse. Olgu siis kas prostituudi või armukesega?
Teie lugu neitsi Maarjast on pisut pealiskaudne. Algses keeles, milles lugu jutustatud, kasutati Maarjast kõneledes sõna, mis antud keeles tähistab nii neitsit kui lihtsalt noort tütarlast. Kreeka keelde tõlkides kasutas aga toonane tõlkija siis terminit, mis tähistab vaid neitsit (noh, keeled ja nüansid on erinevad, kõike ei saagi kõigis keeltes ühtmoodi edasi anda). Nii et Jumalaema neitsilikkus on vaid konstruktsioon, mis tõepoolest on meie kultuuriruumis väga määravaks saanud. Algselt aga sselline varjund puudub
Huvitav point, Maarja kohta. Ilmselt on palju, mida me tema kohta ei tea. Kahju, et kristlik kultuuriruum on seda naist presenteerinud nii üheülbalisena.
Kes petab, otsib järelikult endale sobivat kaaslast. Ta võib olla truu sellele, kellega ta sobib. Kes pole truu, sellest tuleb kiiresti vabaneda.
Muuseas veel - patuta sigitamine ei ole sugugi püha vaid kristlikus kultuuriruumis.
Mis aga puutub sellesse suvalisest pässist ärajäämisse, siis ühest vanast akadeemiast võib lugeda siis järgmist kirjeldust (sry, ei viitsi ülkes otsida) ma ei mäleta kas just vanaaja juutidel, aga seal kusagil lähedal oli kombeks, et mehed, pesemisruumist lahkudes, ejakuleerisid kollektiivselt veeanumasse (mis oli selle rituaali sügavam tähendus, seda ma ei mäleta), ning hiljem tulid ja pesid end selle veega tütarlapsed. Ja ehkki väike, oli ikkagi ka sel puhul võimalus "patuta" raskejalgseks jäämiseks. Ja sellist last peeti pühaks.
Sellised mängud!
Ja kui juba jutustamiseks läks, siis teoreetiliselt on võimalik saada laps ise viljastudes. Lihtsalt tekib "hälve" ja kaks xx kandavat munarakku "viljastavad" üksteist. tegemist on juhusliku kloonimisega. Sellisel juhul on tütar täiesti ema suust kukkunud, aga noh, enamasti elavad inimesed regulaarset suguelu ja keegi ei uuri, miks laps niiväga ema moodi on.
Paradoksaalne on aga, et sellisel juhul on patuta laps VAID naissoost, mitte kunagi meessoost. Ehkki - ei või iial teada. Eks teaduse arenedes leitaks veel mõni tagauks...? Vahva!
4.25 ano-le
Me lihtsalt olime nõnda erinevad ja ma pean kordama,et tema ei elanud kellegagi koos oma eluea jooksul kauemat aega,tal oli elu jooksul kaks partnerit kelledega püsis koos vaid mõne ükskiku kuu,ta kunagi ei abiellunud ja lapsi tal pole.
Iga normaalne naine tahab ikka suudelda,prostid ei suudle,ta polnud prost aga oli liiga liiderlik.Kui ta nägi ihaldatavat seksobjekti siis kaotas ta mõistuseraasu ja jooksis tormi tollele mehele ja andis palju vihjeid seksile.
Jah, mina arvan ka, et petmine tähendab seda, et see inimene, kes mind petab, ei sobi minuga. Ja kui mina tahan petta, siis mul on aeg edasi liikuda. Seljataga petmine on aga ultimate betrayal, mida ei saa kunagi andestada.
prostituutidel on võim meeste üle? miks siis needsamad mehed esimestena neidsamu võimuomajaid halvustavad, mõnitavad?
leian, et prostituutide elu ei ole mitte mingil juhul meelakkumine - raha eest pead sa olema koos inimesega, kes tegelikult sulle ei meeldi & kes suhtub sinusse kui kaupa, mille eest ta on maksnud & keda ta seetõttu kui orja kohtleb.
ja inimesed (nii mehed kui naised), kes lähevad prostituutide juurde - minul on nendest siiralt kahju (mis ei tähenda muuseas, et neid ei peaks kriminaalkorras karistama. peaks küll). kahju sellepärast, et selle teoga nad ütlevad: ma olen nii vilets, et mitte keegi muu mind ei taha. ja et kellegagi seksida, pean ma peale maksma.
Mis mind selle prostitutsiooni-diskussiooni puhul kõige rohkem häirib, on võimetus eristada erinevaid prostituutide gruppe. Kõik ei ole sugugi orjad, kes ei saa meest valida.
On:
1. narkomaanprostid, aga nende probleem pole mitte prostitutsioon, vaid narkomaania. Nad hooravad vaid doosi pärast;
2. Prostid lõbumajas - vähene valikuvabadus, aga oleneb majast. Siiski suht sitt variant;
3. Prostid-eraettevõtjad, kes tegutsevad omal käel, panevad ise lehte kuulutusi, iga kliendiga kokku saada ei viitsigi.
Kõik prostid, kellega Inno suhtles, kuulusid sinna viimasesse gruppi, ka oo, kes soomes invaliididest penskareid teenindas ja end suisa heategijaks pidas. Ja Inno on rääkinud, et sageli oli nii, et kui ta prostile helistas, siis prost haigutas, et ah, täna ei viitsi.
Et diskussioon saaks jätkuda, siis me peaks vähemasti ühes asjas kokkuleppele jõudma: et on ka proste, kes teevad oma tööd meelsasti ning kel on täielik vabadus oma kliente valida. Kui me ses kokkuleppele ei jõua, siis üks räägib aadamast ja teine aiaaugust.
Kui keegi kellelegi vituga pähe istub, siis sinna see v jääbki ja mees kõnnib elu aeg v peas.
Mõnel naisel on jälle v pea asemel, ikka ei saa ei üle ega ümber oma füsioloogia.
ja inimesed (nii mehed kui naised), kes lähevad prostituutide juurde - minul on nendest siiralt kahju (mis ei tähenda muuseas, et neid ei peaks kriminaalkorras karistama. peaks küll). kahju sellepärast, et selle teoga nad ütlevad: ma olen nii vilets, et mitte keegi muu mind ei taha. ja et kellegagi seksida, pean ma peale maksma.
Osad mehed ongi vist sellised, kes prosti juurde põõrduvad viimases hädas, kelle naiste saamise katsed täiesti läbi kukkunud ja kes ei näe muud võimalust kui nats keppimise eest peale maksta. Aga see on siiski laialt levinud stereotüüp. Kui palju on tegelt neid, kes käivad prostituutide juures seetõttu, et nad ei ole oma naisega rahul ja abielu lahutamine tundub liiga mõeldamatu selleks et teostada? Kes ometigi ei tahaks selja taga armukest pidada ja kellele pihkulöömine jääb ka lahjaks variandiks? Ärakeelamine mingu persse! Miks ei võiks rahulolematutel meestel ventiili olla? Senikaua kuni ei leidu universaalset imerohtu, mis aitaks sobiva kaaslase leida, on vajadus prostituutide järele alive and kicking!
Postita kommentaar