neljapäev, 21. august 2008

Kaur Kenderilt täna asjalik lugu


Väljavõte Delfi veebist.

Kaur Kender on täna MK Estonias kirjutanud huvitava loo, aga millegipärast Meelis Lao nime all. Miks, Kaur, sedasi? Kirjuta ikka oma nime all! Põnevad mõtted sul. Neid poleks häbi ka oma nime all avaldada.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Te kes kasutate sõna ajupesu,pole veel mulle maksnud autori tasu.
Mina siin blogis avasin teie silmad pühadele tõdedele ja mainisin ära meedia ajupesu.
Inno ja Irja said valgustatud ja kirjutasid postituse poliitikast sõja ajal ja nimetasid seda õigesti ajupesuks.Kaur Kenderist väga inetu lugu kasutada teiste mõtteid ja omistada neile mõtetele võõras nimi.Mõneti olen vaimustatud sellest,et minu kõlariks on Meelis Lao,minu ruuporiks on meelis lao,Varga Hirmu pasunapoiss on röövel meelis lao,kõlab hästi.