pühapäev, 28. september 2008

Paistab, et I+I bloog on saamas varsti täiendust


Väljavõte Delfi veebist.

Nu-nuh. Ajakirjanikke hakkab hulganisti tänavale sadama.

I+I bloogi vähemalt esialgu reklaamituru turbulentsid ei mõjuta. Samas oleks pikemas perspektiivis finantse ühe-kahe ajakirjaniku palkamiseks, ütleme siis nii, et kuusissetulekuga ca 10 000 krooni. Netos.

Nii et kel huvi, andke teada!

I+I bloog on kindlasti laienemas. Ja pakkuda on paindlik töökeskkond. Saame läbi rääkida kõigis töökorralduslikes tingimustes. Pakkuda on ka mitmeid arenguperspektiive, aga neid ma siinkohal esialgu nimetama ei hakka.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Tõeline rohujuurealgatus! Õnnitlen!

Virgo Kruve ütles ...

Minu meelest on see areng paratamatus ehk ajakirjanikud saavad omal nahal tunda, mida tähendas IRL ja Reformierakonna poliitika toetamine. Samas ma ei usu, et nad muutuksid sellest paduparempoolsusest isegi selle järel mõistlikumaks.
Kirjutasin samal teemal pikemalt ja väidan isegi, et pabelehtede ostmine ja tellimine on ilmne raha raiskamine ning tuleks looduse säästmiseks ära lõpetada. Piisab internetist. http://virgokruve.wordpress.com/2008/09/29/ajalehed-koondavad-makulatuuri-tootjaid/

Anonüümne ütles ...

Kuule virgo kruve,nagu ma aru saan sa oled keskerakondlane.
Keskerakonna poliitika üks osa pidavat olema venemaaga suhete parandamine,kui ma ei eksi.
Palun ütle mulle virgo kruve
kustkohast saan teada keskerakonna seisukoha Kuku raadiosaates suur hiina 2008.08.28 välja käidud argumentide kohta.