neljapäev, 13. november 2008

Äkki keegi viitsib mu auhinna välja võtta, ma ise loobun



Võitsin täna auhinnaks 500 000 inglise naela ja tutika Camry. Ma ise ei viitsi järgi minna. Kes tahab, võib auhinna välja võtta.

Selline tekst:
MICROSOFT AWARD PROMOTION DEPARTMENT
Head Winning Claims Dept.
Ticket Number: 008795727498
Lucky Number: 14-21-25-39-40-47(20)
Ref: BTD/968/07,Batch: 409978E, You are Number (5)

Dear Recipient,

We are happy to inform you that you have just emerged a winner in our 2008
End Of Year Microsoft AWARD PROMO.Consequently you have won
(£500,000.00GBP) Five Hundred Thousand Great Britain Pounds and a Brand
New Toyota Camry 2007/2008 Model Car.You are required to fill the claims
eligible form below and forward it to your fiduciary agent on his email
below or via fax to claim your Funds and Car.

Fiduciary Agent: Mr. Robert Kard
E-mail: robert0kard@gmail.com
Fax: +44 70928 75166


CLAIMS REQUIREMENTS:
1. Full Names:
2. Residential Address:
3. Phone Number:
4. Fax Number:
5. Occupation:
6. Sex:
7. Age:
8. Nationality:
9. Present Country:
10.E-mail Address:


Congratulations from the staff and Management of the 2008 End Of Year
Microsoft AWARD PROMO.

Regards.
MRS SONIA LARRY
COORDINATOR GENERAL
2008 MICROSOFT PROMO.
_______________________________________________________________________________________
Copyright (C)2008 Microsoft(R) Lottery Promotions. All rights reserved

9 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ma saan aru, et see on mingi spämm, aga mis selle mõte oleks? PIN koodi ju ei küsita? Tahavad lihtsalt spämmi edasi levitada? Mis värk see on?

Anonüümne ütles ...

Las Ingrid läheb! Võtku Sõõrukas ja Peebik kaasa. Neil kõigil ju praegu pappi vaja?

Manjana ütles ...

tüüpiline väljapressimiste algus. pärast on neil vaja selleks, et sulle raha üle kanda, et sa neile mõned rahad üle kannaks ja kui miljon inimest kannavad, ongi okei papp koos.

elektritsaabtasuta.blogspot.com ütles ...

Kui rahast juttu siis...
Eesti meedias kõlab paljude ennustajate,ministrite ,pankurite sõnavõttudes PAHATAHTLIKKUS !!!!
See on karistatav karistusseadustiku järgi...
Juku-Kalle Raidi sõnul piisab ajaliselt kolmest päevast selleks,et tõsta eestimaa elastustase arenenud riikidega samale tasemele...
Terve kari poliitikuid jms. ka persedent kuulutavad ja külvavad vihavaenu,õhutavad vihavaenu ja külvavad paanikat...sõjapropaganda on karistatav,...vihavaenu õhutamine asmuti..
Kuku raadio saates suur hiina 2008.08.28 on tõestatud kuis muuta meie kodumaa püstirikkaks!!
Kõik ministrid on kehtetud sest on näha,et neis puudub tahe täita oma kohustusi ja tagada eesti põhiseadsut..tagada eesti rahvuse säilimine ja arenemine...
Ma tapan teid oma käega!!
www.logi.ee-sellest leiate inimesed kes päästavad meie kodumaa pärisorjuset ja välja suremisest..
Oleks mul miljon krooni...tule logistikuks ja sa teenid aastas miljon krooni...

Anonüümne ütles ...

aiaiai, ennetaja esineb tapmisähvardega! kui seda oleks teinud nt nirti või see morgi või kes ta oli (no need vahepealsed vaenlased, keda koledasti paljastada tuli), oleks Tähismaade kisa kostnud taevani, aga isiklikule kojanarrile-muidulollile-hiinasõbrale on muidugi kõik lubatud.

Anonüümne ütles ...

Klassikaline Nigeeria kirja lotovariant. Vahepeal riigiametis töötades laekus neid ca 10-20 tükki päevas. Pakutavate lotovõitude summa ületas maailma rahamassi suurus ületas juba paari kuuga.

Anonüümne ütles ...

ma olen kah taolisi kirju saanud, kui vastad, siis saadavad mingi lotolingi ja siis tahavad veel sinu krediitkaardi numbrit teada.
sellised asjad juhtuvad siis, kui sa kogemata mingit jama oma arvutis avad.

Anonüümne ütles ...

Mulle saadeti eile umbes samalaadne kiri:

Your Email Is A Winner!!!

Reference Number: GSLUK/6031/6171/04 of Your winning.
Batch Number:618/312/PPD.ticket number:81941468206-429.
Information Of Category 'A'draw of micronet/Sponsor-loterij,
Your email I.D is a winner of 625,000:00 Euro with informations
below.E-Lotto conducted via electronically ballot, as millions of email
I.d globally was randomly picked in collaboration with Alliance Group
CLS International held
in Venlo of free-email lotto

contact Dr.KarlPeterson.
TEL: +31-62-6479-855. FAX:+31 -847-12 8229.
Email: netpointcentre@aol.co.uk

Best regards,

Yours Sincerely,
Mrs.Gianna Pistoni.

Anonüümne ütles ...

jajah. see on tüüpiline rahateenimise viis. lollidelt saab.
ma olen ka neile vastanud. no et kirjutasin sinna igasugu asju vastuseks. nimi loll ja perenimi veellollim jne... no ega neil suht ükskõik mis ma sinna kirjutan.
siis tuli vastus, et kuna mina olen võitnud, siis võidu kättesaamiseks pean saatma neile mingi 1000 eurot või oli see dollarit. ma siis saatsin meili, et nad võivad võidurahast selle vajaliku 1000 maha võtta ja ülejäänud raha mulle üle kanda. .... õnnetust küll!!!! nad ei melilinud rohkem.
aga mina, nimega loll veellollim jätkasin meilidega pommitamist.et kus on raha, mul raha vaja. saatku raha, lõpuks saatsin meli, et ma oleks nõus sellegagi, kui nad võtavad summast 10 000 maha. või kui vaja siis võivad poole ka endale jätta. ning ülejäänu mulle saata. aga nemad ei vastanud.
ja ei ühtegi vastust. kahjuks.