kolmapäev, 12. november 2008

Raimo Ülavere vaatab peeglisse


Väljavõte Äripäeva veebist.

Raimo Ülavere, endine Äripäeva peatoimetaja asetäitja ja uudistetoimetuse juht, kes oli vahepeal lühikest aega Postimehe peatoimetaja asetäitja ja nüüd töötab elukunstnik Peep Vainu firmas, on jälle ühe raamatu läbi lugenud ja ennäe! mis tarka infot sealt teada saanud, et ta on jälle täiesti valesti kõike teinud. Saanud siis teada, et alati, igas olukorras ei saagi oma arvamust teistele peale suruda, olla võitja. Ja tunnistab, et on eksinud.

Ühelt poolt tuleb muidugi Raimot tunnustada sellise avameelsuse eest. Teisalt oli Ülavere minu otsene ülemus Äripäevas ja lõpupoole, enne minu lahkumist lükkas ta tagasi praktiliselt kõik minu välja pakutud ideed. Või oskas minu ideedele nõnda reageerida, et mul kadus üldse igasugune huvi midagi kirjutada. Ja lõpuks kadus üldse huvi Äripäevas töötada, kuigi muu keskkond ja inimesed mulle Äripäevas väga meeldisid.

Nüüd, kui Ülavere Äripäevast lahkus, sest peatoimetajaks sai hoopis Meelis Mandel, kes on minu arvates hea valik, kuna Meelis on just uutele ideedele valla, nüüd siis olen vahel mõelnud, et oleks võinud jääda Äripäeva. Aga samas see aastake, mis ma oleks pidanud veel Ülaveret taluma, oleks võinud lõppeda närvivapustusega. Ja see oli ka põhjus, miks ma Äripäeva tagasi ei läinud, kui Mandel ja Ülavere käisid mind hiljem moosimas, siis kui ma olin otsustanud, et lahkun töölt Rahandusministeeriumist ja pühendun kirjatööle. Põhjus oli üks isik- Ülavere.

6 kommentaari:

elektritsaabtasuta.blogspot.com ütles ...

Kas nüüd lähed tagasi?
Raha on ju vaja.

Inno ütles ...

Kui nii oleks võimalik, et saan kodus töötada, siis läheks küll. Aga blogimiseks ei jääks siis enam aega. Nii et ära siin soovita midagi, muidu jääd sellest blogist ilma.

Anonüümne ütles ...

Palun, Inno, palun mine tööle.

Inno ütles ...

Oh ei, see oli nali.;)

Ma pole traditsioonilist palgatööd teinud juba mitu aastat ja ei tahaks seda orja staatust enam tagasi.

Kui, siis võtan ise midagi ette. Kui kujuneb sobiv olukord ja keskkond, sobivad tingimused.

elektritsaabtasuta.blogspot.com ütles ...

1.Inno,kui sa juba ajad äri siis võiksid rajada Reichi panga,panga mis ei võta protsente.Küllap
Emil Rutik aitab selles küsimuses sest minu teada ta on islami juurtega.
Islami pangad ei võta protsente...
IBB tuua eestisse ja siis saakski Reichi panga eestisse...
Mida see töinanen või täinanen või eputis Teinonen kes lehvitab oma siltidega nagu prostituut arvab Reichi pangast?
2.Ma arvan praegu oleks õige aeg panna käima propaganda logistikale umbes niisamasugune nagu kunagi oli too "Tule politseisse,aus amet..!"
Või tule turvameheks..
Logistika propaganda võiks olla selline
"Oleks mul miljon krooni...jah sa saad miljon krooni iga aasta,tule logistikuks!"
Dublinis saab õppida logistikuks kursustel,maksad õppemaksu ära ja kahe aasta pärast võid juba logistada ja kolistada suuri rahasid...
Mulle jäi mulje,et Eestis vist veel pole kursusi,selleks peab minema ülikooli.No see ülikool ees ja taga ei sobi nüüd küll mitte kõigile.Piisab nagu Dublinis kus logistika kursusused toimuvad kuus kaks korda laupäevasel päeval.Aasta õppemaks on kaks miinimumpalka,või sotsiaalabi maksb poole tasust kinni.
No,2500 eurot on aastane tasu,miinimum tunnitöötasu on kusagil 7.65 või 8.65 eurot.
www.cilt.ie-logistika kursused Dublinis.

elektritsaabtasuta.blogspot.com ütles ...

Oleks nii tore kui üheskoos kuulutaksime välja BAN-i pankadele sest nood võtavad laenudelt protsente ja taga targemaks,nood ei taha anda laenu ja veel ähvardavad pankrottidega!!
Islami pankadest ja Reichi pangast tuleb võtta eeskuju!!
Pangad mis võtavad laenu tuleb kustudada! Ei pankadele mis võtavad laenult protsente!!
Pangad ahju!
IMF ahju!