esmaspäev, 24. november 2008

Onu Raivo pole miski Bond!


Kapten Hastings (wikipediast) ja Raivo Järvi (Justist).

Värske Just teeb nalja. Pakub eesti oma bondiks, siis James Bondiks onu Raivot. Seda, kes Leopoldi ja Postikanaga asjatas ning nüüd Reformierakonnas gastroleerib.

Minu meelest ei ole onu Raivo miski bond. Eesti omad bondid on pigem Võsa Pets, Jüri Mõis, Rain Lõhmus, Indrek Tarand ja Alex Lepajõe, aga onu Raivo ilmaski mitte. Bondi olemusse kuulub kohustusliku elemendina ka annus ohtlikkust (don't mess with me, dude), aga onu Raivo on turvaline nagu vanaema õunapirukas. Mitte keegi ei karda teda, kriipsu võrra ka mitte.

Ja peale selle on üks bond seksikas, seksuaalselt atraktiivne ning apetiitne, naised murravad teda ja tema murrab naisi. Kes võiks tahta murda onu Raivot? Isegi Leopold on seksikam kui onu Raivo. Onu Raivo on nagu kapten Hastings Hercule Poirot' filmist, kes kandis igavaid veste ning ütles iga natukese aja tagant: "I say!". Onu Raivo ütleb ilmselt iga natukese aja tagant "Mis ma ütlesin!" või "Kas tõesti?" või siis "Tohhoo tonti!". Ta on seda tüüpi mees. Kõige mittebondim bond üldse.

Aga kes on teie arust see meie oma bond? Paneme üles ka küsitluse.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Aga minu lapsepõlve lemmik onu Raivo muutus hetkega ebameeldivaks onu Raivoks, kui ta kuu tagasi Pärnu ööklubis keset tantsu hakkas äkki rääkima, et elab kõrval hotellis ja tuligi ööklubisse vaid ühe eesmärgiga. Ja kui ma oleksin nõus, siis oleks väga tore. Mul tõusis klomp kurku, jätsin ta viisakate lahkumissõnadega tantsupõrandale üksi tuterdama. Ja veel paljude tüdrukutega tantsis "kallis" onu Raivo sel õhtul, aga mulle jäi mulje, et keegi polnud nõus temaga kaasa minema. Sest, kui üritus hakkas lõppema oli ta veel üsna õnnetu olemisega välisukse juures ning üritas viimaste lahkujatega juttu teha. Ehk tegi ta saatusliku vea otsides neiusid 20-30 aastaste seast? Need ju kõik kunagi "onu Raivo lapsed" olnud, peaks ehk rohkem vanemaid piiluma?

Anonüümne ütles ...

jaaa...minu lapseplv kukkus ka kaa kolinal kokku kui nägin onu raivot mingitele tibidele ööklubis keelt kõrva ajamas.
tõesti rõve.