Siin mõned hiljutised uudised Eesti ponnistuste kohta Hiinas:
Väljavõte Äripäeva veebist.
Väljavõte Äripäeva veebist.
Väljavõte Äripäeva veebist.
Kas pole huvitav, et olukorras, kus Eesti maksumaksja raha eest aetakse asju Hiina kiiresti arenevas majanduskeskuses Nanjingis, tuntud kaubanduslinnas Hongkongis (kus eestlased olid lausa ainsad külalised) ja Šanghais, et peaminister selle kõige peale pikas kaares sülitab. Ja veel pealegi olukorras, kus viimasel Davosi majandusfoorumil räägiti sellest, et Hiinast saab edaspidi suur importija. Mistõttu Hiinaga kaubavahetus muutub eriti oluliseks, seda just Euroopa Liidu kontekstis. Kas Eestil on tõesti nii madalalaubaline valitsusjuht, kes sellest aru ei saa?! Ja kui selline põmmpea on Stenbocki majja sattunud, miks lastakse tal seal möllata. Ta suudab üksi teha lühikese ajaga rohkem kurja kui terve rahvas suudab seda sajanditega heastada.
Võib ka küsida, milleks selline tsirkus hiinlastega, kui seda asja tõsiselt ei võeta. Aga noh, ilmselt võib ju ka, kui asja ajab valitsusjuht Andrus Ansip ise.
Taustaks veel niipalju, et sel grandioossel Hiina-reisil olid kaasas: Eero Pärgmäe (MKM asekantsler transpordi alal), Raivo Vare (transpordilogistika ekspert), Maria Alajõe (EAS), Gerd Stahl (EAS), Valle Feldmann (EAS esindaja Šanghais), Illimar Paul (Transestonia ja Eesti Logistikaühing), Margus Saks (Schenker ja Eesti Logistikaühing), Lauri Latt (Kühne Nagel ja Eesti Logistikaühing), Priit Põldar (Kühne Nagel), Rein Loik (Tallinna Lennujaam), Üllar Raad (Esteve Terminal), Kadi Maldur (Eurosped), Meelis Saaresalu (Via3L), Alger Närska (Via3L), Toivo Külaviir (RRK), Helen Klaus (RRK).
Ja keegi ei küsi, et mis oli selle suure reisi tulemus, kui nii palju raha sai Hiinas ära kulutatud. Kas jõuti kasvõi ühe konkreetse lepinguni? Vastus on EI, kuna EASi ei huvita tulemus, nad seda isegi ei kontrolli.
Elagu Ansipiriik! Või mis?
12 kommentaari:
Mul ei ole sõnu...
sellise asja peale peaks rahvas minema tänavaile ja Savisaar peaks
kukutama süüdimatu peaministri diktatuuri...
Iirimaa peamisteks äripartneriteks on Austraalia,Hiina ja Jaapan...
Kui ostsingusse kirjutada
Presence in China a business
no-brainer siis saab kätte The Irish Timesi artikli.Kusagil siin blogis on see ka üleval.
Kes veel pole kuulanud Kuku raadio
saadet Suur Hiina 2008.08.28
siis tehku seda ilmtingimata.)))
Meie heaolu tuleneb aasia maade söömisest,valged inimesed söövad kollaseid,eurooplaste heaolu tuleneb aasia maade ekspluateerimisest...selle kohta on
Kanada dok.fil The Corporation.
Hiinaga käib kaubavahetus juba ammu ja neil läheb hästi...nad laiendavad sadamat...
Tallinna sadamat ju laiendati selleks,et suurendada kaubavahetust Hiinaga...Lisaks miljarditele kümneid miljardeid kroone...
Delfis on ju artikkel "Eesti sadamad loodavad Hiina peale"
5.okt.07
2006a.-l oli kaubakäive 740 mln USD!!!
Vargad ahju!
Samal ajal kui Maria Tallinnas (või miks mitte ka Hiinas) Sulevile Suur-Pärnu arendamiseks raha organiseerib, nagu viimane purjus peaga kelgib, on mõne teise meetme rahakasutus siis samuti kahtlane? Kas keegi peale EAS-i enda võiks seda teemat samuti kommenteerida?
Postita kommentaar