teisipäev, 10. märts 2009

Reinsalu Eesti numbrimärgiga autod pole Eestis olnudki?


Väljavõte Ekspressi veebist.

Kirjasaatjad, kes terased nagu nugised, ja laiali üle maa, annavad teada järgmist (Margus Reinsalu autode kohta):

Ma söön oma mütsi ära, aga ma olen kindel, et need autod, või vähemalt see numbriga 302 AUP punane pole kunagi Eestis olnud, v Eestist ostetud. Auto on ostetud Marbella Sportwagen autokauplusest (SPORTWAGEN MARBELLA, S.L., Tel.: +34 952 813 570)

Üks huvitav asi juhtus ca 3 a tagasi. Keset Barcelona linna, hotel Majestic (Barcelona kalleim hotel) ees seisid 2 eesti numbrimärgiga autot – kollane Lamborghini ja teist ma ei mäleta, v olla oli seesama punane Porsche… Kuna mul ei olnud fotokat kaasas, siis tormasin koju, et haarata see ja klõpsatada pilt. 15 min hiljem neid seal enam ei olnud. Õnneks kirjutasin ma üles nende kärude numbrid. Tollel ajal sai veel ARKi lehel kontrollida, kas sellised autod on EV registris, kuid need numbrimärgid kuulusid hoopis teist marki odavatele kärudele.

Ei julge nagu sellise kaliibriga ärimehe kohta midagi halvasti arvata … raha tal ju peaks olema…. Krt, seda teab mis v kes selle taga on …. Miks tal on vaja seda kõike eksponeerida? Ja seda ühtäkki, aastaid sai olla vaikselt ja eputamata.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

ühinene selle arvajaga, et see on kahtlane. Pärast nii paljusid aastaid on Reinsalu endast liiga palju rääkima hakkanud.

Ja vaadake või seda isikukultust, mis tal enda kohta KC Gruppi kodukal on ikka tema, tema, tema.

Siin on midagi kahtlast!

Nii ütles ...

Vahi kus tuli nüüd terane välja. Mõelda vaid, need autod polegi Eestis, aga ometi on Eesti nr küljes? Oled sa loll või oled sa kukkunud? Terve maailm on autosid täis, mis pole selle riigi reg nr kus neid hoitakse või kus nad liiguvad. Kas kõik need autod on kahtlased? Inno veel avaldab selle lolli arvamuse ka.