esmaspäev, 4. mai 2009

Mu maa on murtud

Kui mul homme hommikul ukse taha tullakse,
siis mind pole siin ja ma ei saa kirjutada,
kuidas ma mõtlesin täna õhtul ühest endisest viru hotelli turvamehest,
kelle nimi on jüri. Ta on nüüd minister
ja tal on vaid üks unistus: oma hotell nimega eesti,
kus ta saaks olla peremeheks

Kui mind homme hommikul vahi alla võetakse,
siis mind pole siin ja ma ei saa kirjutada,
kuidas ma mõtlesin täna õhtul ühest endisest tartu kommunistist,
kelle nimi on andrus. Ta on nüüd peaminister
ja tal on vaid üks unistus: koertearmee, mille saaks ässitada
oma vaenlaste kallale.

Kui mul homme hommikul käed raudu pannakse,
siis mind ei ole siin ja ma ei saa kirjutada,
kuidas ma mõtlesin täna õhtul ühest endisest ajakirjanikust,
kelle nimi on rein. Ta on nüüd minister
ja tal on vaid üks unistus: panna vangi kõik need,
kes julgevad teda pildistada.

Kui mind homme hommikul vangi pannakse,
siis mind ei ole siin ja ma ei saa kirjutada,
kuidas ma mõtlesin täna õhtul ühest endisest ausast talumehest,
kelle nimi on ivari. Ta on nüüd peaministri peksupoiss
ja tal on vaid üks unistus: pakkida kohvrid ja pageda Brüsselisse

Kui mul homme hommikul vait olla kästakse,
siis mind pole siin ja ma ei saa kõneleda,
kuidas ma mõtlesin täna õhtul ühest endisest ausast riigimehest,
kelle nimi on mart. Ta on nüüd peaministri kannupoiss
ja tal on vaid üks unistus: kuulutada venemaale sõda

Kui mul homme hommikul hing välja võetakse,
siis mind pole siin ja ma ei saa sosistada,


et mu maal on paha


Mu maa on kinni peetud

tal on käed selja taha väänatud


Ma ei saa sosistada,

et mu maa on politseiauto põrandal

poolsurnuks pekstud

et ta kõri kõrbeb

ja tal pole lastud käia kusel


Ma ei saa sosistada,

et mu maa rindkere on siniseks pekstud

et ta roided on rudjutud

ja kaelalülid katkestatud


Ma ei saa sosistada,

et mu maa jalad on kinni seotud

et ta põlved on puruks pekstud

ja luud lömastatud


Ja ma ei saa sosistada,

et mu maa lihased on läbi näritud

et ta keel on välja kistud

ja ta silmad on välja songitud


Ma ei saa kirjutada,

sest mu käed on selja taha väänatud


Ma ei saa kõneleda,

sest mul on vait olla kästud


Ma ei saa sosistada,

sest mu hing on välja võetud


Mu maa on murtud
ta hing on halvatud

6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

andekas, kuid kurb

Anonüümne ütles ...

Hull sadomaso teema ikka viimasel ajal.
Vahel ma mõtlen, et millest te lillekesed siis kirjutate kui Reform ja Kesk üksteist jälle koos valitsemas leiavad. Lihtsalt meenutuseks, esimest korda tuli teie Ansip pääministriks siis kui kui Ets majandust valitsema hakkas.

MR ütles ...

Su luuletused lähvad järjest paremaks, oo hea Irja. Jätka aga samas vaimus.

Anonüümne ütles ...

Irja on uue Eesti uus Koidula. Ta on parem kui Marie Under.

She is a Shakespeare in drag.

Irja ütles ...

Aitäh :)

Anonüümne ütles ...

JEP. JA KES SEDA TEEVAD?YXGI TEISEST RAHVUSEST POLE PARIM KUBJAS, KUI OMA, KES VÕIMUL!!!NIIGI JUBA PALJU KIRJUTAND.HIRM SUUR!SUUREM KUI NSV AJAL KUI SÕBRAGA KIRJUTASIME TARTUS YHIKA SEINALE VENE VASTAST.VANASÕNA-ÄRA PUUTU SITTA, LÄHEB HAISEMA!TEIE JU PÖÖRASITE LABIDAGA-IME SIIS ET NII LÄX!