teisipäev, 14. juuli 2009

Järjejutt Andrus ja Neinar, V osa

(eelmises osas: Andrus ja Neinar jõuavad Brüsselisse)

Andrus ja Neinar on end hotellis sisse seadnud. Andrus, Neinar ja Aivar on eraldi tubades, Aivari kamraadid ühes toas. Järsku tõmmatakse Aivari toa uks lahti ja sisse tormab üks kamraad.

Aivar: Mis lahti-ä?
Kamraad 1: Kuule, Aiku, tule vaata pulli!
Aivar: Mis seal siis on-ä? (Läheb koos kamraadiga kaasa, jõuavad kamraadide tuppa) Noh?
Kamraad 1: Vaata, näe, tal on püksis maldavoskad!
Aivar: Mis-ä?
Kamraad 1: Maldavoskad, näe! (Tõmbab kamraadil aluspüksid maha)
Kamraad 2: (näost punane) Mis, sa, türbel rebid neid pükse. Niisama saab ka rääkida.
Kamraad 1: Näita Aikule ka, kus sul need maldavoskad on!
Kamraad 2: (otsib) Siin enne oli paar tükki (otsib edasi, sorkides käega kubemekarvades) aga enam ei leia teisi.
Kamraad 1: (häälekalt) Neid oli päris mitu! Ma ise nägin!
Aivar: (paneb käe suu juurde) Tšš, tasem. Mis sa karjud?! (uurib lähemalt kamraadi kubet) Need pole mitte maldavoskad, vaid m a n d a v o s k a d. Mandavoskad.
Kamraad 1: (vaiksemalt) Nad hüppasid siin igal pool ringi, näe, seal, üks on seal maas, äähhhh (hüppab voodi peale), neid on siin kõik kohad täis. Aiku, hüppa ka voodisse, muidu saad omale ka mõne külge!
Aivar: (teeb pika hüppe voodisse) Ääähhhh! (seisab voodil, kingad jalas, pöördub Kamraad 2 poole) Kust kurat sa need said?
Kamraad 2: (häbelikult) Ma ei tea, kurat. Seal Annelinnas oli üks koht, võibolla sealt.
Kamraad 1: Ise rääkisid, et käisid Ihastes!
Kamraad 2: No seal ka, aga seal tundus olevat selline puhas.
Aivar: Mis teil on kõik Tartu litsid läbi käidud, vä?!
Kamraad 1: (kamraad 2-le) Sa ise rääkisid, et seal Ihastes oli mingi uus moor tekkinud. Kelle seljas sa öö otsa ratsutasid. Ei mäleta enam, vä?
Kamraad 2: A mis sa kaagutad siis. Oli mis oli.
Kamraad 1: Tead, Aiku, mina selle tegelasega igatahes ühes toas enam edasi ei ole. Ma tahan omale uut tuba.
Aivar: (mõtleb hetke) Ma pean Neiku ja Andrusega rääkima, nemad majandavad seda asja.
Kamraad 1: No mul peaks olema küll teeneid. Kui palju ma olen neile Neiku sõpradele lube välja toonud!
Aivar: Tasem!
Kamraad 1: Mis tasem, me oleme ju väljamaal, me pole Eestis, nüüd on pidu!
Aivar: Ma lähen räägin Neikuga. Ta sebib sulle teise toa. (kamraad 2-le) Mis sina jääd siia vä?
Kamraad 2: Ma tahaks ka nagu uut tuba.
Aivar: Aga need, maldavoskad, kuidas sa neist lahti saad?
Kamraad 1: Ma ütlesin juba talle, et sauna peab minema. Mu ühel sõbral olid kah need, mandavoskad, noh, ja ta käis saunas.
Aivar: Mul olid ka ühel sõbral, ta määris mingeid mökse omale peale.
Kamraad 2: (ärevalt) Mingeid mökse ma küll ei taha. Ma lähen parem sauna siis.
Aivar: Olgu, käid saunas. Ja vaata, et kõik puhtaks saad! Riided pead ka läbi pesema. Kui see ei eita, siis möksid peale! Ma lähen räägin Neiku ja Andrusega, ehk annab mingi uue toa tekitada, teile mõlemale.
Kamraad 1: A mis mina seni teen? Ma ei saa siin nende mandavoskade sees olla!
Aivar: Tule, lähme alla, Neiku ja Andrus on baaris, võtame mõned õlled enne väljaminekut. (kamraad 2le) Sina jääd siia! Pesed oma riided puhtaks ja ma helistan sulle, mis värk saunaga on.
Kamraad 2: (nukralt) Aga ma siis välja ei saagi täna vä?
Aivar: Saad küll, enne pesed end puhtaks. Riided ka.
Kamraad 2: Aga mul pole ju teisi riideid!
Aivar: (erutunult) Türr.., on teiega alati jama. Võtad siis oma riided sinna sauna kaasa ja ropsid leiliruumis puhtaks. Türr.., õpeta teid nagu lapsi.
Kamraad 2: (nägu venib naerule) Selge siis, ma ropsin riided puhtaks.
Aivar: Ja siis tuled alla meie juurde!
Kamraad 2: Saab tehtud! Ropsin riided puhtaks ja tulen alla teie juurde.
Aivar: Just! Ja siis kontrollime su üle!

Aivar ja Kamraad 1 lahkuvad, sõidavad liftiga alla lobby-baari, kus ees ootavad juba Andrus ja Neinar, rõõmsalt omavehel juttu ajades, õlleklaasid ees.

(Järgmises osas: Andrus ja Neinar tutvuvad Brüsseli kireva öö-eluga)

10 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Nõme, rumal ja labane. Ja naljakas pole kohe mitte üks raas. Ei ole valiidne ega ligitiimne (kuigi ükspäev keegi siin väitis, et just seda see blogi on).

Anonüümne ütles ...

Tõesti vilets möga.

Anonüümne ütles ...

mandavoska.Totakas

Anonüümne ütles ...

Tehke midagi asjalikku.
Aidake oma sõpru/sugulasi maatöödel, kohendage omaenda sara, koristage/tuulutage tube, käige metsas marjul, istutage puid, pidage kanu, käige kalal, õppige käsitööd ning oksendage oma pseudo-allergiad välja.

Anonüümne ütles ...

Oodake natuke, kohe jõuab Inno arvuti taha ja teatab tavapäraselt, et näe - Näksip siin kommenteerimas. Legitiimne ja valiidne - hehee!

Inno ütles ...

Väegade hää. Tegin mõned täiendused. Pakkuge ise ka lahendusi, kuidas võiks asi edasi minna, sääl Brjusselis. Neiku, Aiku ja Andrusja võiks ka lisada omapoolseid kommentaare veel. Ja miks mitte ka Jürka.

Inno ütles ...

Ja neile, kes arvavad, et möga, rumal või labane: eks elu olegi säärne, et pakub igatsugu asju. Aga see on alles algus ka, eks toredamad asjad on alles ees. Aga kõigest järgemööda.

Anonüümne ütles ...

andrus leiab ühe kena transvestiidi
neinar saab pasunasse kohalikus öölokaalis , sest võttis võõra mehe noore naise käsile.
aivaril saab villand kamraadidest ja helistab joel hirvele kes oma sõpradega nad ära vägistavad
samal ajal on kuumas suhtes toomas savi ja aivar...
tom of estland leiab aga mitu kena naist ja tema õhtu on väga meeldiv

Anonüümne ütles ...

To 15:54

Oi kui tüüpiline suhtumine. Jälle umbes selles stiilis, et kel labidat käes pole, on üks mõttetu parasiit. On vägagi meeldiv näha 2 inimest, kes ei pea elu mõtteks "koristamist ja tuulutamist."

Anonüümne ütles ...

Talentide linn. Tallinn siis. Kes mõnele erilisele talendile oma põhjatust rahakotist pappi välja köhib. Järjejutu täiendajatel ka äkki lootust...? Rahakott ju põhjatu, ja talentide heaks pole veel eriti millestki kahju.