laupäev, 5. september 2009

Irja väike remark Indrek Tarandi kohta

Minu meelest on ülim aeg anda Europarlamendi saadikule Indrek Tarandile, kelle väärikast saadikusuust on väljunud selline sõna nagu "pask", austav hellitusnimi, mis teda kõige paremini iseloomustab - Pasa-Indrek.

Niisiis, Pasa-Indrek.

Loodame, et Pasa-Indrek ei määri enam pikemalt oma käsi kodumaise pasaga ning hakkab kiiremas korras tegelema sellega, milleks talle õigupoolest mandaat anti, ehk täpsemalt öeldes europasaga. Suur pasaekspert nagu ta on ;)

68 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

mULLE MEeldib see hellitusnimi: Pasa-Indrek! Nii nunnu. Ja väga täpne ka ;)

Anonüümne ütles ...

pasa-topski!

Anonüümne ütles ...

Kuse-Irja ja Päraku-Inno!

Anonüümne ütles ...

Go to Hell, Tarand!

Anonüümne ütles ...

Või oleks äkki Sitaaugu-Inno mehisem ja konkreetsem?

Ja Irja vist on loominguga ära teeninud Türa-Irja nime?

Anonüümne ütles ...

Mina pakun Innole hellitusnimeks Munni-Inno. Aga kuna tegemist on poetessi panoga, siis veel sobivam ja hellitavam oleks Munno-Inno. Ja Irjake võiks kanda hellitavat nime Türa-Ira.

Anonüümne ütles ...

Ma olen kuulnud, et Indrek Tarand pidi isegi sitta sööma. Naine paneb talle hommikul taldrikule ja Indrek siis sööb teelusikaga.

Anonüümne ütles ...

Või nii? Et kohe sööb sitta? Siis on selge, miks talle pask nii südamelähedane on.

Anonüümne ütles ...

Ma olen veendunud, et seda raamatut peab pasaks min. 80% eestikeelsest elanikkonnast, seega võite Eesti rahulikult Pasavabariigiks ristida.
Aga selline nimedega ristimine ja inimeste välimuse kallal irisemine(teid endid vaadates ei saa tõesti aru, kust selline suundumus tekkida sai) on ikka äääärmiselt lapsik. Lapsikuses pole tihti midagi taunimisväärset, aga kui olukord eeldab argumentatsiooni ja selle asemel valitakse kellegi vulgaarne sõimamine, tekib vägisi kahtlus teie vaimsetes võimetes.

elektritsaabtasuta.blogspot.com ütles ...

Minu arvates poliitik peaks ikka jääma soliidseks...kui tõesti keegi on pannud pasa maha siis peaks poliitik oskama seda väljendada viisakalt ja ära näitama mida on tehtud valesti ja kuis võiks olla paremini...sellise kõnepruugi pärast Tarand peaks astuma tagasi...Kas kujutate ette kui terve maailm saab teada,et meid esindab poliitik kes kasutab vulgaarseid sõnu?
Ja üldse ropendamine jäägu vaid anonüümsete kommentaatorite pärusmaaks:))) ses kommentaarium on veidi teistsugune maailm kui reaalne elu ja see peabki nii olema...sest kommentaariumis me saame väljendada omi mõtteid mida võib-olla tavaelus ei avaldaks...
Nii,et Pasa-Indrek vabanda Inno ja Irja ees sest seda on sulle endale vaja oma väärikuse taastamiseks...
Aga noh,paistab,et tal lihtsalt puudub inteligentsus ja ta on üldsegi bluff vend kes tegi rahvale
"Tarandit"...
Tarand olevat ühinenud rohelistega...milles see seisnes?
Milles seisnes Tarandi ühinemine rohelistega,mida ta ses suhtes ära on teinud või kuidas see meile hea on?
Noh,kui ta juba ühines rohelistega,kas see siis tähendab,et hakkab arendama Eestis
taastuvenergiate kasutusele võttu?
Kas Tarand hakkab koolitama rahvast kuis valmistada tuulikuid ja päiksepaneele?
Kas Tarandile jõuab kohale milleks on meile vaja asja:TASUTA ELEKTER IGALE EESTI KODANIKULE-see on kirjas postituse "Peeter Võsa Rakvere linnapeaks!" kommentaarides?

Ainult rumalad ostavad elektrit...
sest elektrit saab tasuta!

Anonüümne ütles ...

Urro ja Türja?

Anonüümne ütles ...

Kui nüüd vaadata sõnavabaduse ja vaba ühiskonna platvotmilt, miks pole Tarandil õigust väljendada oma arvamust sellises vabas vormis?
Tähendab, milles on üldse probleem? Kas selles ühes sõnas, või suhtumises, mida tal justkui ei tohikski olla.

Anonüümne ütles ...

Mina olen raamatu läbi lugenud ja mulle väga meeldis. Ei saa aru, millisest min 80 %-st sina, 15:55 räägid. Räägi ikka ainult iseenda eest, eks ole. Minu tutvusringkonnas (ja ma toonitan igaks juhuks, et ma ei toeta Keskerakonda!) peetakse Innost ja Irjast väga lugu.

Anonüümne ütles ...

Tarand ei ole enam see Pulli-Indrek, kes ta enne oli. Ta on Europarlamendi saadik ja selle ameti juurde käib, tahab ta seda või ei taha (see ei ole tema teha) väärikus. Kui ta ei suuda väärikas olla, eks pangu siis amet maha.

Anonüümne ütles ...

Minu arust on siin süüdi hoopis ajakirjanik, kes Sitaaugu-Inno ja Türa-Irja paska raamatuks nimetas, nii et Tarand teda parandama pidi.

Anonüümne ütles ...

Te räägite siin lehel, kus pidevalt sõimatakse ja laimatakse ja selle tegevuse viljelejatest peetakse lugu, et sõna pask kasutamine on suhtumise väljendamisel vulgaarne!!! No inimesed, vaadake peeglisse!

elektritsaabtasuta.blogspot.com ütles ...

15:55-le
Sinu tekst käib ju Pasa-Indreku kohta sest Pasa-Indrek ju kasutas esimesena sellist roppu sõna "pask"...
nii,et sinu sõnul on Indrek Tarand
lapsik...lapsik poliitik esindab meie kodumaad...ja sinu tekstist selgub veel,et kuna Tarand on lapsik siis terve Eestimaa on lapsik...
Hästi paned...nii,et sinu tekstist selgub,et Tarand sittus täis terve Eestimaa...sittus näkku kõikidele neile valijaile kes teda
Pasa-Indrekut valisid...neil valijail võib ikka olla väga pask tunne küll...teades,et neid esindab Brüsselis laps poliitik kes sittus neile näkku,kes pani maha kõva pasa...
Pasa-Indrek...pasa-indrek...
pasa-indrek...pasa-indrek tegi rahvale tarandit s.o. keeras rahvale sitaaukku...pasa-indrek
tegi rahvale tarandit s.o. pettis valijaid...pasa-indrek on poliitbroiler...pasa-indrek ajab joodiku juttu...pasa-indreku sõber on Jüri Pihl kes ei oska oma peaga mõelda ja varastab minu väljendeid siit blogist...pasa-indrek ja
pihli-jota teevad rahvale tarandit...pasa-indrek ja
pihli-jota tantsivad üheskoos jenkat...pasa-indrek ja pihli-jota
panevad üheskoos pede...
pihli-jota lakub pasa-indreku mune
sest pasa-indrek on ju kõrgemal ametiastmel...ta ju esindab meid brüsselis...pihli-jota loodab,et saab sedasi brüsselisse kui lakub pasa-indreku mune...noh,et siis saab käpa sisse...jota-pihl tahab saada käppa sisse brüsslisse...sestap ajab käppa pasa-indreku persse ja lakub ta mune...
Kuule sa pihli-jota millal hakkad arreteerima narkodiilereid?
Pidarast tõ jobbannõi!


Ainult lollakad ostavad elektrit...
sest elektrit saab tasuta!

Anonüümne ütles ...

urro ja türja on päris tabav vaste kohviku stiilile. ise loeksin meelsamini blogijate selliseid mõttevälgatusi, kus vähem roppusi, sest siinmail on roppust juba niigi palju ja selle küllus hakkab tasapisi ära väsitama. teksti saab ju ka muul moel mahlasemaks muuta, kas pole? think about it ;)

Anonüümne ütles ...

16:21 - kas sulle ei tundu, et relvad on juba ammu Urro ja Türja poolt valitud? Loomulikult saab ka ilukirjanduslikumalt, aga see tundub rohkem pärlite sigade ette loopimisena (ma mõtlen U&T-d, lugejad andku andeks)...

Anonüümne ütles ...

On vahe, kas oled blogija või europarlamendi saadik. Viimasel ei sobi (vähemalt avalikult) sõna "pask" kasutada.

Nii et Pasa-Indrek on "eurosaadikule" igati paslik nimi.

Anonüümne ütles ...

Eks Tarand ise alustas, kui i+i raamatut "pasaks" nimetas. Nüüd saab vastu ja õige ka.

Anonüümne ütles ...

Eks Tarand ise alustas, kui i+i raamatut "pasaks" nimetas.


Minu arust alustasid Sitaaugu-Inno ja Türa-Iraja, kui oma pasa kirjutamist avaldasid, mida mingi eksituse tõttu osad inimesed raamatuks nimetavad. Kui nüüd ikka päris algusest rääkida.

Anonüümne ütles ...

Vigade parandus:


Türa-Iraja = Türa-Irja
avaldasid = alustasid.

Vabandust.

Anonüümne ütles ...

ZEITGEISTILE OMA BLOGI...!

Anonüümne ütles ...

16:27 - jah, relvad on neil valitud, aga nad võivad ju iga kell neid vahetada. loodetavasti keegi ei sunni neid relva ähvardusel ennast niiviisi väljendama... kui see on nende vaba valik ja teadlik otsus, siis saab seda ka alati muuta. eks nemadki pea arenema, sest ühe sama teema leierdamine e sama menüü tüütab lugejad-külastajad pikapeale ära. eks vist blogi külastatavus ja loetavus ole selleks indikaatoriks. aga urro ja türja on muidugi läinud oma stiiliga seda teed, kust asjaliku jutu juurde on raske tagasi tulla selles mõttes, et neid on raske uskuda. avameelsus pole ju iseenesest halb aga sellises kastmes hakkab ta üsna kiiresti vastu. neil on kindlasti potentsiaali millekski paremaks. selles mõttes jälgin nende käekäiku huviga. määravaks küsimuseks tundub olema, et millal urro ükskord oma vahutamise lõpetab ja ise sellest ära tüdineb, sest türjal ei näi nii ränka taaka hingel lasuvat.

Anonüümne ütles ...

Päris vaimukas hellitusnimi sellele joodikule!

Anonüümne ütles ...

Peris palju kommentaare. Ühtin elkõnelejatega, et Tarand on oma Pasa-Indreku tiitli kuhjaga ära teeninud. Ei kõlba ikka eurosaadikul sedasi suud pruukida. Kõige õigem oleks, kui ta nüüd oma ameti maha paneks.

Ise valisin ka Tarandit. Praegu häbenen seda tunnistadagi. Tundus teine enne ikka normaalne mees olevat, aga nüüd... nüüd pole tõesti muud kui üks Pasa-Indrek.

Anonüümne ütles ...

Peris palju kommentaare. Ühtin elkõnelejatega, et Tarand on oma Pasa-Indreku tiitli kuhjaga ära teeninud. Ei kõlba ikka eurosaadikul sedasi suud pruukida. Kõige õigem oleks, kui ta nüüd oma ameti maha paneks.

Ise valisin ka Tarandit. Praegu häbenen seda tunnistadagi. Tundus teine enne ikka normaalne mees olevat, aga nüüd... nüüd pole tõesti muud kui üks Pasa-Indrek.

Anonüümne ütles ...

Arvan, et Tarand oli purjus, kui sedasi ütles. Kaine peaga poleks ta ilmaski sellist viga teinud. Eks nüüd kahetseb.

Nõus, et eurosaadikul ei sobi kedagi sedaviisi sõimata.

Anonüümne ütles ...

vau! (nagu ütleks selle peale priitpullerits või siis ka ingridtähismaa või siis ka martkadastik) kui palju kommentaare!
pasa- ja perseteemad näikse olevat paljudele mokkamööda :)))

ken taur

Anonüümne ütles ...

12 points, 17:00! Kesse muu siin möllab kui tartust saba jalge vahel jalga lasknud triinuke. Idikas ei tea siiamaani, kes ta blogi parooli tähismaadele andis. Küll tema kahtlustas evat ja küll tema kahtlustas tiiut, aga tegelik süüdlane jäi ikka tabamata ;).

elektritsaabtasuta.blogspot.com ütles ...

16:44-le
Meil on olemas tervelt oma kodulehekülg ja ülemaailmne organisatsioon...ka Eestis pidavat olema 1404 liiget...eks sa võta nendega ühendust ja tehke Eesti Zeitgeist liikumise blogi...
Iirimaal on olemas omaette Zeitgeist liikumise blog-talk blogi...seal toimuvad iganädalased raadiosaated...Kas sa siis ei ole märganud,et panin oma kasutaja nimeks Zeitgeist liikumise kodulehekülje nimetuse?
WWW.THEZEITGEISTMOVEMENT.COM
P.S. Innole.Palun vabandust reeglite rikkumise pärast,kolmas kommentaar,appi mis nüüd saab!:)))

Anonüümne ütles ...

Nirti, auuuuuu? Sa jäid korraga väga äkiliselt vait!!! Kas xanaxit ikka võtsid, sõbrake? Või jäi xanaxitablett kurku kinni???

Seesama tuttav,
kes võib su kohta veel
ühte koma teist kirjutada ;)

Anonüümne ütles ...

vituvihairja

Anonüümne ütles ...

Türa-Ira on ilgelt lahe... palun siis kõiki edaspidi Türa-Irat (kunagi ammu kandis nime irja) ikka Türa-Iraks kutsuda.
Türa-Ira ise on koguaeg propageerinud laus ropendamist ja nüüd kui keegi nimetab tema paskvilli õige nimega siis läheb Türa-Iral sitt keema ja kisa lahti. Lugesin selle pasa läbi kah, Sitaaugu-Inno osa oli natuke kirjutamise moodi aga Türa-Ira kirjutatu on nagu mingi ilgelt alaarenenud vääraka oma.
Imega muna paistes nägudega retardid.

Anonüümne ütles ...

Õige nimi on Tyrand.

Anonüümne ütles ...

paska tulebki pasaks kutsuda ja raamatut peab raamtuks kutsuda.
Aga sellele, kes mõtles välja Urro ja Türja, annaks kohe aukirja. Respect!

Anonüümne ütles ...

iniseja ja iriseja bluffik (blogi + koffik)

Anonüümne ütles ...

12 points, 18:02! Tyrand jah!

Mina olen team inno ja irja. Tarand pidagu mokk maas!

Anonüümne ütles ...

18: 03 on vist jälle see umbkeelne :DDD. Ah "raamatut peab raamtuks kutsuda"? Ärge palun tehke nii palju nalja, mul hakkab kõht valutama!

Anonüümne ütles ...

Mulle tundub, et inno-irja vastu võtavadki kordamööda sõna idikas nirti ja umbkeelne.

Minu arvamus: Inno ja Irja raamat on hea, isegi väga hea. Lugesin ühe hingetõmbega läbi ja annan nüüd sõpradele ka lugeda. Eks härra Tyrand seepärast nii kibestunud ongi, et ta ei ole ise mitte millegi märkimisväärsega hakkama saanud. Peale selle, et on olnud laidoneri muuseumi direktor, aga vabandage, see ei ole mingi saavutus, pigem, ma ütleks, häbiasi.

Irja oleks võinud raamatusse rohkem luuletusi panna!

Anonüümne ütles ...

Vaatan, et suht viisakas rahvas käib sii "kohvikus" lämisemas...

Aga mis neist külalistest ikka tahta kui pererahvas pidevalt nurkasittumist harrastab. Tervisekaitse võiks siiski sellele teenindusasutusele pilgu peale visata ja koviku sanitaarse seisukorra kohta soovitusi jagada.

IRW

Anonüümne ütles ...

Loe ja imesta, kui palju lolle on olemas. Need, kes valisid Tarandit ja nüüd kahetsevad, sest mees kasutas sõna 'pask', mis te elasite enne vaakumis või, et ei teadnud, keda valite? Trüki- ja internetimeediat lugema polnud sattunud? Hämmastav. Ja need, kelle meelest irjode raamat on väärtteos, no seda on raske kommenteeridagi. Kahju ainult, et on nii palju neid, kellel ei ole mingisugust maitset ega kultuursust.
Ja muuseas, see, et ma eelistan head ja intelligentset kirjandust, ei tee minust veel nirtit või ingridit.

Anonüümne ütles ...

mulle ka meeldis raamat, aitäh autoritele :)

Anonüümne ütles ...

Igal inimesel on õigus oma arvamusele, 18:42. Mille üle sa õige imestad? Et Inno ja Irja kirjuatsid hea raamatu? No aga seda oligi ju oodata. Mõlemad on head, teravad kirjutajad. Raamatut oli lausa nauding lugeda. Mulle meeldis, et Inno ja Irja ei teinud seda ülejala, nagu tellimustööd, vaid südamega. Iga lugu oli läbi tunnetatud.

Indrek Tarandi osas jagan nende arvamust, kes ütlesid, et eurosaadikul ei sobi sedasi ropendada. No ei sobi tõesti. Olin temast enne palju paremal arvamusel, isegi teistel soovitasin tema poolt hääletada. Nüüd ei teagi, mida mõelda, aga mul on raske sellist inimest edaspidi tõsiselt võtta.

Anonüümne ütles ...

to 19:12, ma imestan ikka selle üle, et mõne inimese meelest on see hea raamat. Minu jaoks on hea kirjandus siiski midagi hoopis teisest liigast. Üldiselt ei tasu labasust segi ajada teravusega, odavat meelelahutust headusega.
Mina küll häbeneksin, kui mul kodus riiulil selline raamat seisaks.

Anonüümne ütles ...

Jah, miks sa teisi inimesi lollideks sõimad, 18:42? Kõigil on õigus oma arvamusele. Mina lugesin raamatu läbi ja mulle see meeldis. Olen üliõpilane ja loen samuti nn intelligentset kirjandust. Nii palju kui mina asjadest aru saan, on intelligentne kirjandus selline, mis julgeb kõneleda ühiskondlikest probleemidest ausalt. Intelligentset kirjandust ei maksa samastada valitsusetruu kirjandusega, sageli on lood vastupidi - intelligentne kirjandus toob halastamatult päevavalgele riigivalitsejate patud ja õukonnameedia telgitagused. Kõigest sellest on ka raamatus juttu.

Valitsuse kiitmise eest nobeleid ei jagata :)

Anonüümne ütles ...

19:20, ma muidu ei hakkaks vastamagi, aga et oled alles tudeng, siis on sinu puhul veel lootust. Sind huvitavad ühiskondlikud mõtlejad? Loe Locke'i, Hobbesi, Popperit, Bergsonit, Habermasi jne. Või kui see on liiga kaelamurdev, siis kas või Zakariat, Fukuyamat jne. Pärast seda tundub i2 lasteraamatuna.

Anonüümne ütles ...

19:41, ma olen viimasel kursusel ja kõiki neid juba ammu lugenud. Annad inimesele hinnanguid teda tundmata, sa ei jäta just intelligentse inimese muljet.

Anonüümne ütles ...

Sellisel juhul imestan. Üldiselt on nii, et kes on kõrgkultuuri tarbima harjunud, sellele on massikultuur igav. Klassikaarmastajale ei paku Meie mees midagi, filmigurmaan ei suuda minutitki Mehhiko seriaali vaadata jne. Aga eks kõigele on erandeid.

Anonüümne ütles ...

Ja veel, 18:42, kes sa ilmselt meelitad end arvamusega, et oled kõige targem ja kõik teised, kes pole sinuga samal arvamusel, on lollid - olen Tartu Ülikooli viimase kursuse tudeng.

Habermasi teosed olen ma kõik läbi lugenud ja ka neist teistest, keda nimetasid, ei osutunud keegi, nagu sa ütled, "kaelamurdvaks".

Anonüümne ütles ...

Aga Inno ja Irja raamat ei olegi massikultuur. See on üks väheseid värskeid pilke Eesti ühiskonnale. Ma eeldan, et oled raamatut lugenud?

Anonüümne ütles ...

ok, ok, üliõpilane ;) Ära ainult ühelegi õppejõule maini, et seda raamatut hindad.

Anonüümne ütles ...

Oi kui tore seltskond on siin täna,
lausa kuldmune tuleb suust ja mujalt.
Huvitav, miks ja milline Inntürria seadus Tarandile sõnavabaduse ära keelab? Kas labasus on Tähismaade poolt patenteeritud või?
Igalühel ju õigus seda asjandust kas raamatuks või pasaks pidada.
Olge nüüd pisut demokraatlikumad.

Anonüümne ütles ...

Eks selle raamatu väärtuse näitab peagi ära see, mis tasemel kriitika selle kohta ilmuma hakkab. Kui üliõpilasel oleks õigus, retsenseeriksid seda meie ühiskonnateadlased. Päris hea tunnustus on ka see, kui retsensioon ilmub mõne uuriva ajakirjaniku sulest. Halvemal juhul kritiseerib seda kollane meedia, kõige halvem on aga kriitikute vaikus.

Anonüümne ütles ...

Miks mitte, 20:03? Õppejõude on erinevaid ;).
Lauristin, kes igal sammul Habermasi tsiteerib, ei ole ehk tõesti Inno ja Irja raamatust vaimustuses, aga on õppejõude, kes arvavad, et Inno ja Irja näol on tegemist tervitatava alternatiivmeediaga ja nad on sellisena, nö massimeedia valvekoertena vajalikud.

Anonüümne ütles ...

Kriitikute vaikus ei pruugi olla halb. Suletud ühiskondades, kus meedia on valitsuse kontrolli all, vaikitaksegi ühiskonnakriitilised teosed maha.

Lugu on nii, et kui teos oleks halb, siis ta oleks juba ammu meedias maha materdatud. Kuna seda tehtud ei ole, siis ta on hea, aga seda ei soovita tunnistada.

Üliõpilane

Anonüümne ütles ...

Üliõpilane, see viimane on loll jutt. On meil veel küllalt kesikumeelseid ühiskonnateadlasi, kes igal juhul seda raamatut kiidaks, kui see midagi vähegi väärt oleks.

Anonüümne ütles ...

munnu ja tyrja. kaks pederasti. ei enamat. mitte et mul midagi sexvähemuste vastu oleks. ei, tegu on moraalsete pederastidega. inimestega, kel pole kodumaad, aateid ega põhimõtteid.
mäletan jutuajamisi endiste ajakirjandus-õppejõududega. kõik, mis neil munnu kohta öelda oli: märkamatu. MÄRKAMATU! ajakirjaniku kohta öelda märkamatu - see on sama, mis öelda peeru kohta - ei kuulnud. ehk siis - null!
mis puudutab meesnaist türjat, siis mul - ise ka jurist - on ainult üks küsimus - kes on su nimekaim kohtualune või olulisim krim.asi?

Anonüümne ütles ...

Mäletan aegu kui jõin koos Laari, Tarandi, Strandbergi ja Kivimäega Hella Hundi keldris õlut ja mängisime piljardit...sellest tuli rublatehing, tõkkepuud vanalinna ette ja Rapos...Pappi said kõik!
iluspoiss

Anonüümne ütles ...

Aga ka te, kritiseerijad, olete ikka seda raamatut lugenud või mitte? Ma ei leia, et diskussioon on mõttekas, kui üks osapool ei tea, millest jutt käib.

Mis puutub raamatu arvustustesse, siis peate arvestama, et kuna raamatus on üsna teravalt kritiseeritud Mart Kadastikku ja Hans H Luike, kelle omanduses on pea kõik meediaettevõtted, siis on üsna vähetõenäoline, et "kesikutemeelsed" arvustajad nende väljaannetes sõna saavad.

Üliõpilane

Anonüümne ütles ...

Lugege seda ja toda nn moodsat autoriteeti... aga miks mitte juba Marxi ja Engelsit? Nemad olid kah kõvad ühiskonnakriitikud ja lausa nii kõvad, et nende filosoofia alusel rajati eksperiment, milletaolist pole kunagi varem olnud ja ilmselt ei tule kah, kui jumal annab.
Või miks mitte Platonit, Aristotelest või Sokratest? Antiigile rajaneb ju kogu nn moodne tsivilisatsioon.
Igasugu fukuyamad, focaultid ja habermasid on nende kõrvad lasteaia vanemasse rühma kuuluvad. Inimene kes korrutab hetkel poliitkorrektsete autoreteetide käibefraase, mida talle on pähetuupimiseks määratud, ei saa nimetada mõtlevaks olendiks vaid lihtlabaseks lambaks. Ja haritud lambapäid meil juba jätkub...

Anonüümne ütles ...

Olen viimasega nõus.Ka minu arust on Platonil ja Aristotelesel palju rohkem öelda kui Habermasil.

Ikka teie üliõpilane

Anonüümne ütles ...

Teie tase on 6 klassi poiste oma. Kes panevad kaasõpilastele hüüdnimesid. Sest see on lahe. Ja mõnitame kaasinimesi, sest siis tunnen ennast paremini. Ebakindlus ja enesegarahulolematus on teie trump. Normaalne inimene on endaga rahul ja enesega rahulolev inimene on rõõsa, rõõmus ja rahulik. Teie aga kaks kibestunud inimest. Seksida te ka ei viitsi, taha, oska... Sellest ka rahuldamata inimeste kisa. Ehk leiate te ka endale kunagi sobivad kaaslased ja saate eluga edasi minna.

Inno ütles ...

Ma tahaks veel lisada, et härra Tarand on kahtlemata väga julge ja tark mees.

Anonüümne ütles ...

pask lõhnab hea?

urro ja türja on muidugi geniaalsed

Anonüümne ütles ...

"Mis puutub raamatu arvustustesse, siis peate arvestama, et kuna raamatus on üsna teravalt kritiseeritud Mart Kadastikku ja Hans H Luike, kelle omanduses on pea kõik meediaettevõtted, siis on üsna vähetõenäoline, et "kesikutemeelsed" arvustajad nende väljaannetes sõna saavad."

Nonoh, üliõpilane, kui sinu siinseid sõnavõtte uskuda, on tegu nii tõsise intellektuaalse üllitisega, et seda retsenseeritakse ikka sotsiaalteaduslikes ajakirjades või vähemalt kultuuriajakirjades nagu Akadeemia ja Vikerkaar, kuhu Luige karvane käsi vaevalt et ulatub.

elektritsaabtasuta.blogspot.com ütles ...

Andke mulle andeks aga teie kõigi jutt on vaid üks latatara,üks turumuttide pläkutamine:)))

2684.38 KROONI MAKSAVAD PÄIKSEPANEELI JA TUULIKU MATERJALID

AINULT KAKS TUHAT KUUSSADA KAHEKSAKÜMMEND NELI KROONI JA KOLMKÜMMEND KAHEKSA SENTI ON PÄIKSEPANEELI JA TUULIKU MATERJALIDE MAKSUMUS JA SELLE EEST SAATE TERVE ELU TASUTA ELEKTRIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
VAATA WWW.MDPUB.COM

jt. samalaadseid kodulehekülgi mis on kirjas postituse "Peeter Võsa
Rakvere linnapeaks!" kommentaarides...

Ainult lollakad ostavad elektrit...
sest elektrit saab tasuta!