esmaspäev, 14. detsember 2009

Uhh, politseist tagasi!

Polnudki see, mis Irja kartis, et poliitiline asi. Vaid hoopis Ingrid Tähismaa on teinud minu suhtes avalduse kriminaalasja algatamiseks, väitega, et ma olen kuritegelikult hoidnud kõrvale elatise maksmisest. Ning ma olen tunnistatud kahtlustatavaks karistusseadustiku § 169 järgi (vanema kuritahtlik kõrvalehoidumine lapsele elatusraha maksmisest).

Samas leppisime me Ingridiga juba 06.01.2006.a. kokku, et enam saadud vara arvelt on talle elatis juba ette makstud. Ning lisaks maksan tasa-arvelduse korras igakuiselt laste ülalpidamiseks 4166 krooni. Seda kuni aastani 2011. Praegu on käimas vastava täiendava tasa-arvelduse kokkuleppe sõlmimine kohtutäituriga.

Ingrid on sisuliselt esitanud valekaebuse, kuna ma maksan elatist ja pole kuritegelikult millestki kõrvale hoidnud. Ingrid teadis juba 2006. aasta algul, et mul kadus püsiv sissetulek, kuna alustasin era-ettevõtjana. Sellele vaatamata on ta loopinud kõik selle aja kaikaid kodaratesse, algatades minu vastu terve müriaadi eri kohtuasju. Samuti takistab ta raamatute väljaandmist, keelates nende müüki, takistades sellega tulu teenimist ning ka täiendava elatise maksmist, mille ta kohtu kaudu välja nõutas, rikkudes sellega kokkulepet.

Minul pole tulnud mõttessegi Ingridit kokkuleppe rikkumises kelmuses süüdistada ja selle asjus politsei vahet joosta, kuigi ma oleksin võinud seda teha, kui ma oleks pahatahtlik. See ei takista samas Ingridil minu vastu selgelt pahatahtlikke valesüüdistusi esitada.

Aga ega elu polegi meelakkumine, nagu mu ema armastas öelda. Kuigi ma lootsin 2006. aasta jaanuaris, et kohtuasjad on lõppenud ning saame kumbki oma eludega edasi minna, on asjalood kujunenud Ingridi initsiatiivil sellisteks, et meie nagistamine on kogu Eesti avalikkuse silme all. Tuletan meelde, et juba 2005. aasta suvel tegi Ingrid lahutuse asjast meediasündmuse, samuti kokkulepet rikkudes.

Kummaline on see, et kuigi Ingrid pidevalt susib ja kaebusi esitab, üritab ta avalikkuse ees jätta muljet, et teda Innoga seonduv ei huvita. Ühelt poolt helistab läbi raamatumüüjaid ja keelitab raamatu müümisest keelduma, teiselt poolt väidab, et ei sekku üldse teiste asjadesse ja soovib raamatu müügiks - tuld! Kas isiksuse kahestumine? Paranoia? Tont seda enam teab.

111 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Aga milles ta siis Irjat süüdistab? Ega Irja ei pea siis ju elatist maksma. Muide, just tuli Riigikohtust üks päris põnev lahend elatise küsimuses, soovitan lugeda ja ehk on abi!

Inno ütles ...

Irja on tunnistaja.

Anonüümne ütles ...

Kust seda lahendit lugeda saab?

Anonüümne ütles ...

No ma lihtsalt ei suuda enam aru saada kriitikutest, kelle arust Inno maksab eksnaisele kätte. Sest nagu näha, on eksnaine Inno suhtes lahkuminekust saati täiesti vaenulikult meelestatud, et ta ei kohku ära ka igasuguste hullude taktikate ees, et vaid Innot kottida. Mõni ime, et ta Ingridi musta pesu niisuguse innuga peseb! Mina ei kujuta ette, mida saaks Inno olukorras üldse teisiti teha.

Anonüümne ütles ...

www.nc.ee Riigikohus on lõpuks ometi põhjalikumalt käsitlenud küsimust, et elatise määramisel tuleb arvestada ka lapse tegelikke vajadusi ja vanema majanduslikku seisu.

Anonüümne ütles ...

No ja mis meil siis kokkuvõttes on...

Inno Tähismaa:
Ingrid Tähismaa on teinud minu suhtes avalduse kriminaalasja algatamiseks, väitega, et ma olen kuritegelikult hoidnud kõrvale elatise maksmisest. Ning ma olen tunnistatud kahtlustatavaks karistusseadustiku § 169 järgi (vanema kuritahtlik kõrvalehoidumine lapsele elatusraha maksmisest).

Irja Tähismaa:
Inno vaatab igaks juhuks postkasti, et kas midagi on. Ja on. On kaks valget ümbrikku Rakvere politseijaoskonnast, üks Innole ja teine minule. Rebime need äreva südamega lahti ja seal on mustvalgel kirjas, et me oleme kahtlustatavad. Kriminaalasjas. Ja et meid on kutsutud esmaspäeval ülekuulamisele. Elle Karmi juurde. Innot kell üheksa hommikul ja mind kell üks päeval.
Me oleme kahtlustatavad. On ka ähvardus, et kui me ei tule, siis meid vahistatakse.
Ja helistan Johan Bäckmanile, Maksim Revale, Dmitri Linterile ja teistele. Et kui mul esmaspäeva hommikul käed raudu pannakse, siis nad teavad. Johan on Suhhumis, jälgib kohalikke valimisi, ta ei kuule mind hästi, aga lubab tagasi helistada.
Maksim lubab helistada vene pressile ja ütleb, et me ei muretseks. Viskan nalja, et peame varsti Venemaalt poliitilist varjupaika paluma. Maksim lohutab, et nii hull asi vist siiski pole.
Lähme Innoga jalutama. Pea on paks. Kui oleme maja taga metsas, helistab esimene vene ajakirjanik. Räägin talle, et jaa, vastab tõele, et minu suhtes on alustatud kriminaalmenetlust. Ja et jaa, ma olen tõepoolest andnud nõusoleku esindada kaht inimest Našist. Ja et minu suhtes alustati kriminaalmenetlust paar päeva pärast seda, kui ma olin Mariana Skvortsova esindajana siseministeeriumisse pöördunud.
Helistan Aleksandr Korobovile Notsnoi Dozorist, kes on Rootsis. Ta ütleb, et see on uskumatu.
Helistab Johan ja ei suuda uskuda, mida ma talle räägin.
Helistan Leena Hietanenile, kes on "järkyttynyt". Ta ütleb, et tal on nii vastik, et ta ei taha enam Eestis olla.
Mul on endal sama tunne. Täna on esimene päev, kus mul on oksemaik suus, kui ma mõtlen Eesti Vabariigile. Alustage mu suhtes nii palju menetlusi kui kulub seepärast, et ma seda ütlesin, aga mul on täna Eesti Vabariigile mõeldes oksemaik suus.
See ei ole enam see riik, mille eest mu isa üle mere põgenemata jättis ja sõtta läks. See ei ole enam see riik, mille pärast mu vanaisa küüdirongi pealt põgenes ja läbi laia Venemaa koju tagasi tuli. See ei ole enam see riik, mida mina oma südames armastasin. Ma armastan endiselt selle riigi maad ja rahvast, aga ma ei armasta seda riiki. See riik on seest mädanenud ja väljast kärnas, tema silmad ei näe ja ta kõrvad ei kuule.

Unknown ütles ...

No ma hakkan lõpuks aktsepteerima seda, et ka Irja on Ingridi peale pahane. Ja kirjeldab teda siin blogis just nii nagu ta seda teeb.

Anonüümne ütles ...

Soovitan Innol Mare poole pöörduda, kindlasti saab abi ;)

Anonüümne ütles ...

See lahend või http://www.nc.ee/?id=11&tekst=RK/3-2-1-127-09

Kohtuasja number 3-2-1-127-09
Otsuse kuupäev Tartu, 7. detsember 2009. a
Kohtukoosseis Eesistuja Ants Kull, liikmed Lea Laarmaa ja Jaak Luik
Kohtuasi A. E hagi H. K vastu laste ülalpidamiseks väljamõistetud elatise suurendamiseks

Anonüümne ütles ...

Mis alusel siiski jurist ja prokurör Irja selles elatise asjas arvas, et ta on kahtlustatav ja trellid paistavad?

Inno ütles ...

Tõesti, lahend: http://www.nc.ee/?id=11&tekst=RK/3-2-1-127-09
on küllalt lootustandev.

Anonüümne ütles ...

Ei saa teist üldse aru. Poolik tõde jälle.
Esiteks olite mõlemad ju kutsutud kui kahtlustatavad!!! Ei olnud ju juttugi, et üks on tunnistaja ja teine kahtlustatav.
Seega mingi kala sees.
Teie poolik tõde on alati selline imelik olnud.
Samas lööte pikalt enne lokku, kui vastik ikkagi on eesti riik ja kõik muu. Aga vabandused? Ei ole ega tulebi.

Anonüümne ütles ...

Hahahaa, hohohooo, hiiihii... tükk aega pole nii palju naerda saanud. Türjod tegid ennast jälle täiega täis, jee! Mis nad nüüd küll ütlevad kõigile vene ajakirjanikele, Leenast ja Juhanist rääkimata, kes reedest peale - Tähismaasid rünnatakse, kordan, Tähismaasid rünnatakse - tääke teravaks ihusid ja täitorne pähe proovisid, et väikse fashistliku Resti vaba ajakirjanduse kaitsele viskuda... Ei tea, kas Komsomolskaja Pravda jõudis juba mõne nõretava loo valmis treida ja Moskva nashistid Eesti saatkonna ümber piirata? Ja säh sulle, pettumus missugune - polegi Tähismaad sedakorda Ansipi-Langi kliki süütud ohvrid, lihtsalt üks on rongaisa ja teine tunnistab, kuidas rongaisa elab.
Ei tea, kas sellest piisab, et Hjeetaneni Ljeenotshka enam Eestis olla ei taha (nagu ta reedel teatas Irja jutu järgi), ehk ikka piisab... hoiame põialt.

Inno ütles ...

Mare ei soovi mingeid kokkuleppeid, teda huvitab ainult veri.

Anonüümne ütles ...

Haha, ingerlane Ira pani mõnusa pange siis siin. Paljastades oma südamesõpruse ja veresuguluse Nashi komissaride ja muu kõntsaga. Noh, tore on :)

Anonüümne ütles ...

Tsiteerin ingerlast Ira Tähismaad kaks päeva tagasi:

"üits ajajärk on mööda saanud"

Hahahahahaaaaaa....

Inno, hoia oma Ira lühema lõa otsas edaspidi.

Anonüümne ütles ...

Igatahes on selge, et Irja on võimalikest parim esindaja Bäkkmunnile ja nasistidele-fasistidele.

Anonüümne ütles ...

_Helistan Leena Hietanenile, kes on "järkyttynyt". Ta ütleb, et tal on nii vastik, et ta ei taha enam Eestis olla.

Mul on endal sama tunne. Täna on esimene päev, kus mul on oksemaik suus, kui ma mõtlen Eesti Vabariigile. Alustage mu suhtes nii palju menetlusi kui kulub seepärast, et ma seda ütlesin, aga mul on täna Eesti Vabariigile mõeldes oksemaik suus._

:)))

Anonüümne ütles ...

Räägiti, et Kaur Hansoni puhul oli ka isiksuse kahestumine...

See oleks nagu mingi vabandus igasuguste võigaste toimingute kordasaatmiseks.

Inno ütles ...

Ega Irja seda laest ei võtnud. Enne läbiotsimist olime ka absoluutselt veendunud, et sellist asja ei saa kuidagi tulla. Sellele vaatamata tuhniti kogu kodu läbi, isegi madratsialused. Nii et olime valmis ka seekord kõige hullemaks. Õnneks ei läinud nii nagu kartsime.

Anonüümne ütles ...

Nüüd näha, kas Hietanen on suuteline sõna pidama! Või peab talle tema tahet vägisi peale suruma? Siis oleks Ingridist kasu kah!

Anonüümne ütles ...

_Üritan neile veel kord selgeks teha, et mul on ÕIGUS teada, milles mind kahtlustatakse. Korrapidaja vaatab mulle tigedalt otsa ja käratab, et kas ma ei saanud aru, et saan seda teada esmaspäeval. Ja et nad ei pea mulle mitte kui midagi ütlema. Naiskorrapidajale tuleb appi meeskorrapidaja, kes vaatab mulle kurjalt otsa ja ütleb: "Nägemist!".

Longin Inno juurde ja ütlen talle, et mulle ei öeldud, milles meid kahtlustatakse. Korraga tärkab mus raev. Et fakk, nii ma seda ei jäta. Minge te õige ka perse. Ja helistan Johan Bäckmanile, Maksim Revale, Dmitri Linterile ja teistele. Et kui mul esmaspäeva hommikul käed raudu pannakse, siis nad teavad. Johan on Suhhumis, jälgib kohalikke valimisi, ta ei kuule mind hästi, aga lubab tagasi helistada.

Maksim lubab helistada vene pressile ja ütleb, et me ei muretseks. Viskan nalja, et peame varsti Venemaalt poliitilist varjupaika paluma._

Oimaivõi :)))

Klassika :)

Anonüümne ütles ...

Irja keeras meelega vindi üle, et kohvikulisi ärritada! Must huumor!
iluspoiss

Inno ütles ...

Elu on näidanud, et valmis tuleb olla kõige hullemaks, siis võid positiivselt üllatuda, et ei läinudki nii nagu kardetud.

Anonüümne ütles ...

Selle nimeks on viimase piirini hirmul süda... See kutsub esile ka ettearvamatuid tegusid, nagu juba esivanemad tegid... Inno peaks veidi ettevaatlikum olema.

MINU ja Inno suhtes alustati kriminaalmenetlust
Üks ajajärk on mööda läind.. Selline rida keerles mu peas, kui täna pärast oma postkastist kriminaalmenetluse alustamise teate kättesaamist mööda Rakvere tammiku lumiseid radu jalutasin. Ja kõikidele oma tuttavatele helistasin. Et nad teaks, et kui ma ei vasta, siis mind on kinni peetud. Mäletate mu luuletust: Kui mul homme hommikul käed raudu pannakse?... Muigan, kui sellele mõtlen, sest minu jaoks on see nüüd reaalsus. MINU ja KA Inno suhtes on alustatud kriminaalmenetlust.

Inno ütles ...

Samas, mis huvitav, täna teatas küll uurija, milles asi, kui Irja hommikul helistas. Meil lasti kaks päeva teadmatuses praadida.

Irja ütles ...

KUSJUURES SÜÜDISTAB KA MIND! Täitsa uskumatu, aga Ingrid süüdistab ka mind elatise mitte maksmises, sest ta on rajanud oma kaebuse minu varanduslikule seisule. Ta väidab, et kuna ma sain päranduse, siis me oleksime saanud talle rohkem maksta kui see 4100 krooni. Ehk SISULISELT NÕUAB INGRID ELATIST MINULT.

Anonüümne ütles ...

Kirjutas Inno:
Samas leppisime me Ingridiga juba 06.01.2006.a. kokku, et enam saadud vara arvelt on talle elatis juba ette makstud. Ning LISAKS maksan tasa-arvelduse korras igakuiselt laste ülalpidamiseks 4166 krooni. Seda kuni aastani 2011.
Küsimus Innole: kas oled siis maksnud igakuiselt 4166 krooni alates 06.01.2006 või ei ole?
Ja kui vastus on ei, siis küsiks edasi: kas on sinu laste süü, et sul puudub pidev sissetulek, kuna "alustasid eraettevõtjana"? Ei hakkagi siinkohal küsima, milles seisneb see eraettevõtlus, see pole siinkohal oluline.
Aga kui sa ütled, et ei, sa ei maksa alates 06.01.2006 igakuiselt oma lastele 4166 krooni, siis mida tähendab lause: "Ingrid on sisuliselt esitanud valekaebuse, kuna ma maksan elatist ja pole kuritegelikult millestki kõrvale hoidnud"?
Kuna te ise nii lahkelt kõigest kõnelete, siis paratamatult tahaks esitada mõne lisaküsimuse, mis pole kaugeltki mitte tingitud soovist teile "ära panna".
Nii et "jah" või "ei", Inno?

Inno ütles ...

Irjat tegi ärevaks see, et talle asja olemust ei avalikustatud. Samas tuli vihje, et Kapo ei anna täpsemat infot põhjustest.

Irja ütles ...

Kuidas ma saan olla mitte pahane, kui Ingrid nõuab MINULT elatist? Ja süüdistab Innot kuritahtlikus elatise mittemaksmises, kuna mina, selle asemel, et oma pärandist talle elatist maksta, viisin Inno välismaareisile?

Ingrid väidab sisuliselt, et mina pean tema lastele elatist maksma.

Anonüümne ütles ...

Kui hommikul teada saite, miks ei võinud siis teistele teada anda? Vaja blogi lugejaskonda ülal hoida, ja raamatu müügi huvides? Selline külm äriline kalkuleerimine ei too pikka edu.

Irja aga imeb pastakast ikka edasi, et Ingrid kirjutas kutsele juurde "kahtlustatav". Täiesti nihkes värk.

Inno ütles ...

20:09le:
jah, olen maksnud. Täienduseks, et see on Ingridile ekstra-boonus lisaks enam saadud varale, mille Ingrid sai ja millega vastavalt kokkuleppele oli elatis juba algul ette makstud.

Inno ütles ...

Ei jõudnud enam blogida.

Irja ütles ...

19:49, aga Ingrid väitiski alguses uurijale, et mina olen ka süüdi, sest ma ei lase Innol oma (s. o minu) raha eest Ingridile suuremat elatist maksta.

Õnneks olin siiski tunnistaja.

Anonüümne ütles ...

Siin ongi selline värk, et Inno maksab ja on tõesti veel ka kannataja, kuna lapsigi talle ei anta. Aga Irja hüsteeriate tagajärjel on pöördunud see kõik koomuskiks, mille turjal saab Ingrid hiilgavalt oma asju ajada. Seega peaks Irja minema oma sõprade Leena ja Johani juurde närve kosutama, kuni Inno seljatab Ingridi, kasulik kõigile. Muidu imetakse Innost viimanegi elumahl.

Inno ütles ...

Eks seda Ingrid ootab ja loodabki, et Irja minema läheb.

Anonüümne ütles ...

Aga mis paranoia sind ennast vaevab? Saa üle juba Ingridist, küllap siis lubad endal ka lõpuks oma eluga edasi minna. Seni pole sa seda ju suutnud.

Anonüümne ütles ...

20:15, nii et Ingrid väitis uurijale, et Irja on ka süüdi, sest ei lase Innol suuremat elatist maksta - ja kogu see jutt oli sellel teisel ülekuulamise kutsel, mida ei skännitud! See oleks ju väga põnev paber olnud vaatamiseks!

No ei usu. Nüüd sai kapo reaalse aluse Irja kinnipidamiseks, kuna elatise asja tunnistaja kellas kõigile riigikukutajatele, kuidas vaba ajakirjandust, vaba juurat, vabadust ja inimõigusi Eestis jalge alla tallatakse. Seega oleks Irjal kasulik kusagil pelgupaigas või vähemalt täiesti vait olla.

Anonüümne ütles ...

juristid peaksid ju teadma, et elatist ei luba seadus tasaarveldada. isegi juhul, kui kohus vastava kokkuleppe kinnitab, on see tühine

Anonüümne ütles ...

Saage lõpuks aru, et igasugused tasaarveldused lapsele mõeldud elatise arvelt vanemate ühisvara jagamisel on lubamatud ning need kokkulepped on õigustühised. Kohtud on sellele korduvalt tähelepanu juhtinud.

Anonüümne ütles ...

Ingrid on üksnes selle välja arvestanud, kuidas Irja vaimuhaiguse hooge ära kasutada, ja kõik läheb tänu sellele tema soovide kohaselt. Nii et Inno suurm vaenlane on Irja, kuni ta ei vaibu.

kats ütles ...

Offtopic, aga äkki teid huvitab: http://www.apollo.ee/product.php/0591562

Anonüümne ütles ...

Kirjutas Inno:
Praegu on käimas vastava täiendava tasa-arvelduse kokkuleppe sõlmimine kohtutäituriga.
Kui Inno siin kell 20.12 kinnitab, et on iga kuu maksnud "vastavalt tasa-arveldusele 4166 krooni", mida see ülaloodud lause tähendab? Paluks selgitust. sest kui on juba läind selgitamiiseks, eks siis selgita lõpuni, Inno!

Inno ütles ...

Ingrid, ja tema advokaat Üllar Talviste samas olid sellise lahendusega igati nõus (kokkulepe polnud mitte päris tasa-arveldus, vaid et Ingrid loobub elatise nõudmisest, ma nimetan seda tasa-arvelduseks parema arusaadavuse huvides). Samuti oli rahul kohtunik Epp Haabsaar, kes kompromissi vahendas.

Hiljem on Ingrid ja kohtutäitur korduvalt ISE pakkunud tasa-arveldust.

Anonüümne ütles ...

Loogiliselt võttes on Ingrid lihtsalt mingil juristil lasknud asja üle vaadata ja saanud teada, et senised lepped ei ole laste parimates huvides, mille eest iga normaalne ema peakski võitlema. Eriti teades, et asjade praeguse käigu kohaselt peavad suht tõenäoliselt pojad tulevikus oma isa üleval pidama hakkama.

Inno ütles ...

20:37le:
ma nõustusin maksma iga kuu lastele elatist 4166 krooni ja olen seda teinud.

Inno ütles ...

Katsile:
Nirti on tubli, kirjutas ära selle raamatu, mis ma soovitasin.

Anonüümne ütles ...

"jurist" on ikka kõval turueide tasemel...sedavõrd ennast avalikkuses lolliks teha on ikka tase, millega isegi bäkmann ei ole hakkama saanud.......arusaadav miks mõnel on raske habet ajada - eks peeglisse vaatamine ole raske tõesti.....tõesti tegeleb perekond "õigluse eest seismise ja nõrgemate eest seismisega": lastele raha mittemaksmine ju mõne eetika kohaselt seda ongi....tase missugune

Anonüümne ütles ...

On kaks valget ümbrikku Rakvere politseijaoskonnast, üks Innole ja teine minule. Rebime need äreva südamega lahti ja seal on mustvalgel kirjas, et me oleme kahtlustatavad. Kriminaalasjas. Ja et meid on kutsutud esmaspäeval ülekuulamisele. Elle Karmi juurde. Innot kell üheksa hommikul ja mind kell üks päeval.
Miks Irja vassis, et ta oli kahtlustatav, kui tegelikult polnud
Reitingut tõstsite küll...
iluspoiss

Inno ütles ...

Juhin tähelepanu, et tasa-arveldused on lubamatud kohtu poolt välja mõistetud elatise puhul. Samas võivad pooled iseseisvalt kokku leppida milles iganes.

Anonüümne ütles ...

No aga Irja ju teadis Innot endale meheks võttes, et tollel on kaks poega, kellele isa peab elatist maksma. Ja mis selles imelikku on, et kui inimesed on abielus (siis Inno ja Irja), mees ei tööta ja naine tolereerib seda, omades samas "miljoneid" (nagu Irja on enda kohta korduvalt teatanud siinsamas blogis), siis lisaks mehe ülalpidamisele maksab ta tema eest ka elatisraha ehk siis aitab mehel teha seda, mida mees ise ei jaksa teha. See ongi ju perekonna üks mõte, et tugevam toetab nõrgemat, rikas vaesemat jne. Vastasel juhul pole see miski õige Abi Elu (mul on, aga sulle ei anna, vat!). Ja no kui kohe kuidagi ei raatsi oma käest anda, siis võiks ju abikaasat mõjutada, et too teeks tööd ja teeniks raha, mille eest oma kohustust täita.

Inno ütles ...

20:37 veel selgituseks:
kuivõrd vastastikuste maksete kokkulepe on iga-kuine, siis tuleb seda teatud aja tagant uuendada.

Anonüümne ütles ...

Urro ütles:


Enne läbiotsimist olime ka absoluutselt veendunud, et sellist asja ei saa kuidagi tulla.


Türja ütles mõni päev varem:


Iluspoiss - ei, see ei olnud paranoia, andmekaitse reageeris üle, aga nüüd on meil nendega suhted korras. Eks me ise ka ülbitsesime nendega nati, ei läind kohale jne. Mis ei tähenda, et nemad oleks pidanud kohe meie kodu läbi otsima tulema. Aga bygones on bygones, oleme ära leppind. Nad ka vabandasid ilusti, et alguse asi, tunnistasid oma viga, meie tunnistasime oma viga jne jne jne. Arvutid saame varsti tagasi.


Selles mõttes et kui te ise viljelete aktiivselt põhimõtet "kuidas küla koerale, nii koer külale", siis miks te arvate, et teised, sh. AKI teie suhtes samuti käituda ei või?

Mis ei tähenda, et nemad oleks pidanud kohe meie kodu läbi otsima tulema.

Et AKI oleks pidanud siis lihtsalt toimiku sulgema märkega "kahtlustatavad ignoreerivad kutseid" või midagi taolist?

Irja ütles ...

Ma sain aru, et olen kahtlustatav ;) Aga teie sõimu oli tore kuulata ja siis vaikselt pihku itsitada. Jälle oli võimalus näha hetkeks küüditaja nägu - kujutluspilti 40ndatest.

Küüditaja mõtlesid täpselt samamoodi nagu anonüümsed sõimajad, kes meid juba türmi sokutasid ;))). Aga lubage minulgi vahel teie arvel lõbutseda ;)

Anonüümne ütles ...

Väljavõte ühest kohtuotsusest HMK 2-06-1488

Vastavalt ühisvara jagamise lepingule jättis kostja hageja ainuomandisse korteriomandi. Kuna hageja sai ainuomandisse nimetatud korteriomandi, siis oli hageja nõus, et kostja ei tasu elatist poja D ülalpidamiseks.

/…/ Kuidas pooled jagasid oma ühisvara, ei oma elatisraha maksmisel tähendust. Kui ka hageja on kunagi elatise nõudest pojale loobunud, on tal õigus igal ajal pöörduda kohtusse elatise väljamõistmiseks.

/…/ Kohus leiab, et kostja igakuulised väljaminekud näitavad, et tema tegelik tulu ületab tunduvalt miinimumtasu. Kolme lapse olemasolu korral on kostja kohustatud leidma endale töö, kust saadav töötasu võimaldab tal ülalpidamiskohustust täita või praegusel töökohal töötades on kostjal kohustus otsida lisatööd kuni laste täisealiseks saamiseni. Lastel peab olema tagatud õigus eakohasele arengule, sealhulgas võimalus tegelda huvitegevusega, samuti peab olema lastele tagatud esmaste vajaduste ( toit ja riided ) rahuldamine.

Anonüümne ütles ...

Ingrid tahab 200 tuhhisest honorarist ka manti saada ju...
Ja nüüd veel sellest oma pildiga raamatust kah! Eksid on vastikult ahned raisk!!! Loevad eemalt raha..
iluspoiss

Irja ütles ...

INGRIDIT EI TOETA MA MITTE PENNIGAGI, EI NÜÜD EGA KA EDASPIDI. NEVER. EVER.Ja otsige mulle seadusest selline paragrahv, palun, mis mind seda tegema kohustab ;)

Anonüümne ütles ...

_Aga lubage minulgi vahel teie arvel lõbutseda ;)_

Aga loomulikult, ingerlane Ira, loomulikult luban :)

Lõbutse teinekordki niimoodi, ka mul oli väga lõbus ;)

Eriti mulle meeldis see jutuke su vana-vana....isast, kes kolhoosis peksa sai ja siis teistel joodikutel "nina üles" lõi, see oli väga lõbus lubemine, millal on järge oodata?

Inno ütles ...

Ingrid ei saa aru, et mida rohkem ta raamatule vastu sõdib, seda enam vähenevad tema šansid selle pealt ise teenida.
Tal pole ärivaistu kopka eest ka mitte.
Või äkki oli keelamine mõeldud raamatu reklaamiks? Kui nii, siis au ja kiitus talle. Siis peaks ta paluma raamat uuesti müüki võtta.

Anonüümne ütles ...

Kahjuks võib Ingridil isegi see õnneks minna. Elatisega on selline asi, et seda ei tohi nö tasa-arveldada, sellised tehingud ei ole õiguslikult kehtivad. Ka enda tuttav üritas seda teha ja tema advokaat seletas asja ilusti lahti. Teil tasuks seda uurida. Kardan, et Ingridil võib sellega isegi vedada kohtus.

Anonüümne ütles ...

Sinu tuttavale seletas advokaat kohe asja ära, siin oma arvates advokaat ning teine meisterhagija pole siiani suutnud vastavast seadusesättest aru saada. kurb kohe...

Anonüümne ütles ...

Irja väitis sedagi et pole keskerakonna liige, ja nüüd kesikla menetleb tema kui liikme sopaloopimist. Tõesti elab ta mitmes maailmas korraga.

Anonüümne ütles ...

Inks peaks oma kaanepildi eest nats honorari saama, seda kyll.

Aga jah Irja, sa ju tahtsid endale karvast meest ja saidki yhe omale kottu leiva peale. Nyyd kasvata tema krantsid ka yles, misseas vahet? Ei pea ise synnitama. Raba mitme koha peal ja ole kuss. V6i l2hed vangi. Ja Inno hakkab sul seal kylas k2ima, kui sa talle meelde tuled.

Anonüümne ütles ...

Ingridi lapsed?
Kas ta on neitsi maarja, et temal üksi lapsed on? Aga meest pole, kes lapsed eostas?
Ja nüüd paha paha, nõuab innukeselt oma lastele rahasid. Või on ikka innukesel ka mingi seos nende lastega.
Irja teab, et on ainult ingridi lapsed. väga inetu.
Innu öelgu siis isadusest lahti. Ja ongi edaspidi jokk, et ingridi lapsed. Milles probleem?

Anonüümne ütles ...

Kes ütleb, et ingrid raamatu ära keelas? võib olla helistas hoopis sinu enda naine kõik poed läbi ja keeras sitta kokku? me ei tea seda ju.

Anonüümne ütles ...

Inno, sorry, et vana teema kallale taas tulen, aga ma ei saanud ikka täpselt aru. Kas sa loed elasturaha maksmiseks seda tasaarveldust või oled sa lisaks sellele tasaarveldusele veel igal aastal 12 korda maksnud 4166 krooni? Äkki skännid meile oma sellekohased pangaväljavõtted?! Et lõppeks see jauramine ära.

Anonüümne ütles ...

Irja 20.52 - loe oma reedene hüsteeriline huilgamine veel kord läbi, ehk saad vähemalt südameski (kui sul selline asi äkki olema peaks) aru, et just sina ise olid see, kes teid "türmi sokutas". Aga noh, nüüd muidugi jälle peegel viltu, mitte lõust, nagu sul ikka.

Anonüümne ütles ...

Innole sama küsimus mis 21.23 - kas sa oled IGA KUU maksnud 4166 krooni reaalset raha (no mis selles mõttes, et sulas, aga pangaülekandega) oma poegadele? Kindlal kuupäeval? Ja teine küsimus, kuigi see ehk pole kõige viisakam - kui sa väidad, et sul pole sissetulekut ja Irja "Ingridi poegadele" never-ever sentigi ei anna, siis kust sa iga kuu see 4166 raha saad?

Anonüümne ütles ...

selle asja pärast poleks vaja olnud sõpru tagajalgadele ajada, varsti ei võta nad teid enam tõsiselt.

Inno ütles ...

Eks advokaatide jaoks on muidugi lahe igasugu finesse sinna ja tänna sättida ning asju keeruliseks ajada, aga minusuguste jaoks on see suur osa elust ning eesmärk oli vaidlused ära lõpetada, et kumbki pool saaks oma eluga edasi minna.

Mis seadustesse puutub, siis tundub, et need pooldavad kahvlite-nugade jagamist ning hilisemat verist võitlust elatise ja laste hooldusõiguse eest. Sorri, aga mul olid varem asjast naiivselt roosad ettekujutused. Et võimalik on sõpradena jätkata jms.

Anonüümne ütles ...

Võib arvata, et kogu see saast HietanenBäkkmunnNotsnoiPazoor kellab üle maailma, kuidas Eestis asjad käivad. Võimud väljastavad alatult elatise vaidluse tunnistaja kutseid, mille varjus kogutakse tõeliwed vabadusvõitlejad pogrisse ülekuulamistele nendesamade aatekaaslaste ja demokraatide HietanenBäkkmunnNotsnoiPazoor asjus. Siingi blogis oli kaasatundjaid nagu näituseks jurist ja prohvet UskLootusArmastus. Tõsine kirbutsirkus! Aga kusagil töötavad juba trükipressid, mis kajastavd Eestis toimuvat õigesti ja otseallikast, kus kangelane ütleb mul on oksemaik suus, kui ma mõtlen Eesti Vabariigile. Nimeline mitte anonüümne võitleja-eesrindlane, kes kuulutab särk,i rinnal lõhkirebides - Alustage mu suhtes nii palju menetlusi kui kulub seepärast, et ma seda ütlesin, aga mul on täna Eesti Vabariigile mõeldes oksemaik suus.

Inno ütles ...

21:33:
see igakuine raha tuleb sellest 250 000 kroonist, mis ma jätsin Ingridilt vara jagamise käigus välja nõudmata. 5 aasta peale ära jagades teeb see 4166 krooni kuus.

Anonüümne ütles ...

Ühesõnaga, ei mingit igakuist maksmist!

Anonüümne ütles ...

Irja, kamanda see oma luuser kodunt teki alt välja ja tootvale tööle. Las toidab ise oma lapsi. Sinu varanduse ta juba raiskas 2ra, kaua sa lased sel puugil ennast imeda koos oma emapuugi Ingridiga?

Sa oled mingi naiivne heategija, jah?

Anonüümne ütles ...

Mis ajani sul siis oli arvamus, et võib sõpradena jätkata? Siis, kui kirjutasid siia tupevoolustest ja rusika p...e toppimisest? Sellest, kuidas oma laste kõrvalt litsides käisid?

Millal see oligi? Õige, mais 2005!

Kujutan ette, kuidas Ingrid irvitas, lugedes teie blogist su nüüdse naiska hüsteerilist verbaalset kõhulahtisust ja seda, kuidas vene pressiga ühendust võeti.

Ingridi lastega on nii, et Innukene võib muidugi isaõigustest lahti öelda. Kuid kohustused jäävad, neist kehtivate õigusnormide järgi lahti öelda ei saa.

Inno ütles ...

Kusjuures see 4166 krooni on Ingridi jaoks tulumaksuvaba, erinevalt päris elatisest, millelt tuleb maksu maksta. Aga ta ei saanud sellest vist aru, et sellega nõusse ei jäänud.

Anonüümne ütles ...

Siis sa pole midagi maksnud ja ei ole ka veel aru saanud sellest, mida kümneid kordi juba selgitatud? Nimelt, et jagamata ühisvara arvelt ei saa elatise maksmist tasaarveldada. Oledki järelikult ju hoidunud maksmast ja õige, et Ingrid kriminaalasja algatas. Tubli naine.

Anonüümne ütles ...

Aga Ingrid, nagu aru saada, on pidevalt seda tasaarveldust ametlikult allkirjadega kinnitanud? Ja nüüd äkki enam ei taha siis? Mis tal järsku hakkas?

Inno ütles ...

Sõpradena jätkamine oli täiesti aktuaalne veel 2006. aasta jaanuaris. Ent kui sulle mitu korda järjest näkku sülitatakse, siis ühel hetkel saab mõõt täis.

Inno ütles ...

Ma kordan: Ingrid on ISE taotlenud tasa-arveldust. Mina olen tulnud talle vastu.

Anonüümne ütles ...

Miinimumelatis kahe lapse pealt on 4350 krooni kuus. Sul siis on maksmata praeguseks 261 tuhat krooni pluss viivis?
No siis tuleb tööle minna. Oh sa vaeseke.

Muide, Ingrid võib kohtus suurema elatise välja nõuda edaspidiseks.

Anonüümne ütles ...

Ano 20:09:
"Kirjutas Inno:
Samas leppisime me Ingridiga juba 06.01.2006.a. kokku, et enam saadud vara arvelt on talle elatis juba ette makstud. Ning LISAKS maksan tasa-arvelduse korras igakuiselt laste ülalpidamiseks 4166 krooni. Seda kuni aastani 2011.
Küsimus Innole: kas oled siis maksnud igakuiselt 4166 krooni alates 06.01.2006 või ei ole? ....."

Inno vastab:
"20:09le:
jah, olen maksnud. Täienduseks, et see on Ingridile ekstra-boonus lisaks enam saadud varale, mille Ingrid sai ja millega vastavalt kokkuleppele oli elatis juba algul ette makstud."

Ja siis hiljem:
"Inno 21:33:
see igakuine raha tuleb sellest 250 000 kroonist, mis ma jätsin Ingridilt vara jagamise käigus välja nõudmata. 5 aasta peale ära jagades teeb see 4166 krooni kuus."

Inno sa ju VALETAD nii et suu suitseb. sa ju ise ütleisd just, et sa EI MAKSNUD IGAKUISEID SUMMASID, ehkki enne ütlesid, et MAKSID!

Innoke, ei ole ilus valetada.


Sherlock H.

Inno ütles ...

21:51:
vat ei tea, mis tal hakkas. Ta käitub täiesti ettearvamatult. Oled kokkuleppeid sõlmimas, ja siis virutab sulle äkitselt kriminaalasjaga. Täiesti arusaamatu.

Inno ütles ...

Sherlock, kutsu Watson, teeb sulle asja selgeks.

Anonüümne ütles ...

Inno, aga sa oled ju seda väärt!!! Oleks mina Ingrid, siis ma ei lajataks ainult kriminaalasjaga vaid istutaksin sinu Rakvere aia Sosnovski karuputke ka veel täis. Ja kohe peale seda läheksin sinu postkastu hädale.

Rahulikku ja ilusat õhtut/elu teile kahele kurvale inimesele!

Anonüümne ütles ...

No lõpuks ometi häma läbi ja selgus majas. Inno EI MAKSA oma lastele elatist. Ei 4166 krooni ega 4.16 krooni kuus. Ja kus ta saakski, kui "väikeettevõtjana" sissetulek puudub ja abikaasa "Ingridi lastele" never-ever sentigi ei loovuta, sest seadus ei saa teda selleks kohustada. Jumal tänatud, et lastel on ema, kes teeb tööd ja teenib raha, mitte ei ütle lastele, et kui kõht tühi, siis minge närige selle maja seina, mis isake teile armulikult jättis, võite kohe iga kuu viie aasta jooksul 4166 krooni eest närida. Ja kui trenni eest on vaja raha maksta, siis võtke tükike katusest kaasa. Laagrisse saamiseks võite pedikupoti letti visata.
Olgu kiidetud Tõelised Isad ja olgu kiidetud ka need, kes siin Tõelisele Isale takka kiidavad.

Anonüümne ütles ...

Watson käis, oli minuga sama meelt.
SH.

Anonüümne ütles ...

Kaks valetajat. Sellepärast ei pandudki Irja kutse skänni üles, et seal oli tunnistaja, ja seega asi polnud põrmugi seotud kaabakate kaitsmisega, nagu Irja väitis üle maailma (neile kaabakatele). See oli neil algusest peale selge. Nagu seegi, et asi pole blogi olemuses, kuna siis oleksid nad jälle võrdsed olnud. Asi sai olla vaid selles, kus Innol pearoll - raamat Ingridist vms. Polnud just keeruline arvata, et tegu suguelu äraspidiste tagajärgede klaarimisega. Lugeatel oleks see kah selge olnud, kui valetajad oleksid öelnud, et ainult Inno on kahtlustatav. Praegu korraldasid nad meelega provokatsiooni. Ainult et mis eesmärgil? Provokatsioon oli poliitilises võtmes, ei tea, kes selle kinni maksab? Kas sellise välismaale Eesti mustamise eest on ette nähtud rahaline tasu?

Anonüümne ütles ...

Milles see sõprus 2006. aasta jaanuaris seisnes? Pärast poolt aastat pasarahet sinu blogis teatas Ingrid äkki, et oleme ikka sõbrad? Jõite kolmekesi koos sõbralikult kohvi? Ingrid ütles, et pole hullu, küll ta maksab üksi poiste kulud? Päriselt kohe?
Haa, haa.

Anonüümne ütles ...

Inno, on vist ikka väga tore mõelda, et ilma Ingridita oleksid su lapsed praeguseks juba nälga surnud. Lahe mees oled.

Anonüümne ütles ...

Kui Irja tegutseb riigikukutajate käepikendusena ja korraldab provokatsioone mitte selleks, et parandada Inno ja tema laste majanduslikku seisu, vaid vastupidi, siis mille nimel? Masohhismist? Sadismist?

Anonüümne ütles ...

Mina arvan 22.00 küsimuse peale, et psüühiliselt haiged inimesed, lihtsamalt öeldes poole- või veerandmeelelised, nagu Ürro-Türja seda on, ei suudagi nii keeruliselt mõelda, no et mis mõte millelgi olla võiks. Neil lihtsalt lööb mingi hetk kusi pähe ja silme ees mustaks ja siis märatsetakse ennast siin välja, nii et maa must. Helgematel hetkedel, kui kusi natuke madalamale vajub, mängib Urro uurivat ajakirjanikku (loe: kopipeistib kuskilt midagi kokku ja garneerib pisukese pasaga), Türja samal ajal on lihtsalt ilus või teenelise juristina kaitseb mõnda kurjategijat. Muide, kas teised peale minu on ka tähele pannud, et kui Türja vahel kirjutama kukub, on reeglina täiskuu?

Anonüümne ütles ...

Ei ole, aga väga huvitav tähelepanek ja seletaks ilmselt palju :)

Anonüümne ütles ...

kus ta siis täiskuu on, hoopis kahe kuu vaheline pime aeg on praegu. Aga se selleks, kes on hull , on kogu aeg.
Imelihtne ju. Kõik ärid käivad läbi Irja, Innol sisetulekut ei ole ja nii ei pea ka lastele maksma, mees ju purupaljas.
Küsimus pole mitte päranduses vaid pere ühisvaras s.o. ka Inno raha.
Aga mul on hea meel, kaua te siis mõtlesite inimest vaenata. Nüüd võib aru saada Inno väitest, et tema kaitseb sõimuga ennnast Ingridi eest.. ei töötanud see skeem, otse vastupidi.

jevlampi ütles ...

Kas ainult mulle tundub, et juuraharidust antakse ikka eriti poolemeelsetele? Keegi siin soiub ja soiub ja soiub. Oh seda Tõde. Oh seda Õigust...

Inno ütles ...

Kui see pull üldse millekski hea on, siis teistele lahutajatele eeskujuks, kuidas MITTE oma asju ajada. Ses mõttes, kui eeskuju, siis olgu juba täiega. Kõik nüansid saavad läbi hekseldatud. Ja kui midagi muud ei saa, siis vähemalt hea ainese üheks raamatuks. Lahutusest ja selle tagamaadest, koos praktiliste nõuannetega. Ja kui mult lapsed on päriseks ära võetud ning justiitsmaffia mind lõpuks vangi paneb, koos Irjaga, siis ongi hea seal kirjutada.

Anonüümne ütles ...

Oled sa ikka kindel, et sulle arvuti vanglasse kaasa antakse kirjutamiseks? Ja et teile seal perekamber on ette nähtud? Muide, see Inno viimane sissekanne meenutab oma tonaalsuse poolest juba Irja reedest itku Rakvere lumiste tammede all, millega ta juba piiiiiiikaks ajaks hüvasti jättis enne vene meediakanalitele helistamist, et teatada, et Ingrid tahab tema raha.

Anonüümne ütles ...

Inno, vaata seda Rk otsust ja mõtle, kas sul poleks mitte mõtet alustada pr Tähismaaga uut kohtujanti :).
http://www.nc.ee/?id=11&tekst=RK/3-2-1-127-09

Inno ütles ...

Eks selle peab ette võtma jah.

Inno ütles ...

23:59 anole:
paberit ja pastakat on vaja. Ma kirjutasin sõjaväes kah ühte koma teist, ikka paberi ja pastakaga, nii et ma pole ka päris algaja ses osas.

Irja ütles ...

Elatise maksmist SAAB tasaarveldada, kui pooled on ise sellega nõus. Ja Inno ja Ingrid olid mõlemad tasaarveldusega nõus. Mida siin vaielda? Täiskasvanud inimesed, leppisid kokku. Kui Ingrid sellest alhti ütleb, siis võib ju ka Inno lugeda, et Ingrid on talle endiselt üle 100 000 krooni võlgu ning selle nõude uuesti sisse anda. Ja teenivad täiturid. Milleks seda kõike vaja on?

Irja ütles ...

Aga me pole ju üldse kurvad :). Meil on väga hea meel. Et te liimile läksite ja arvasitegi, et meid pokri pannakse. Kus te parastasite! Neid komme oli kohe lust lugeda. Ja nüüd jäite pika ninaga. Isegi krimasja ei pruugi tulla, nuuks.

Irja ütles ...

Mul oli hea meel teid üles kütta ja siis... te pettund lõustad üle vaadata. Ok, olen nõus, see oli julm nali, aga mis teha, elu ongi julm ;), ahviajud.

Anonüümne ütles ...

Kes see siin liimile läks, endil teil oli vesi ahjus, lollakad... Võltspaatos ja hädakõned nn. "rahvusvahelisele meediale", tuttavatele stalinistidele ja viienda kolonni noorjunkrutele... Hirnu herneks, ausalt. Mina ja veel paljud hirnusidki. "See oligi nii mõeldud nali!" on isegi teie kohta naeruväärselt lapsik, sitarattad!

Anonüümne ütles ...

Hullumaja just teatas, et jõudis Rakverre ja otsib Paju uulitsat. Inno ja Irja, pange nüüd ilusti arvutid kinni ja pakkige hambaharjad kaasa, sanitarid rahustavate süstidega ootavad teid teie pehmete seintega perepalatis.

Anonüümne ütles ...

1:50, saada nad koordinaatidele 59°20'7.24"N ja 26°22'10.70"E.

Anonüümne ütles ...

See, kes ükspäev siin arvas, et teid kutsuti politseisse seoses Rakvere kanade varastamise ja veristamisega, mitte mingi poliitpläga pärast, nagu Irja oma hüvastijätupöördumises kriiskas, ei pannudki väga mööda.

Anonüümne ütles ...

Küll siin Ingrid või tema sõbrad alles vahutavad vihast, päris naljakas kohe jälgida seda mängu:D

Anonüümne ütles ...

Kui Inno asemele mõelda Savisaar, siis ULA asemele passib hästi Jaak Juske ehk toimuvad tõsielusarja "Totaalne muutumine" võtted.

Irja ütles ...

Tubli, ULA! Rõõm teada saada, et ka mõnel mehel on õnnestunud lastehooldusküsimuses õigust saada.

Irja ütles ...

Ingridi jüngrid vahutavad jah :). Aga edu teile, sitarattad. Teie hirnusite herneks ja mina hirnusin ka - teie kommentaare lugedes. Jaa, istume juba vangis ja nutame ;). Olete ikka ohmud küll :D