laupäev, 30. jaanuar 2010

Okupatsioonimuuseumist saanud "muuseum"?

Kirjasaatjad, kes naksid nagu taksid, ja laiali üle maa, annavad teada järgmist:

Tervitus. Kes teab? Tartus on levimas kuulujutt, justkui Tallinnas asuv Okupatsioonimuuseum polevatki enam Okupatsioonimuuseum. Sest esimene pool selle nimest olla hoonelt maha võetud ja nüüd olla järgi vaid miskisugune salapärane anonüümne "muuseum"? Mis jama see on? Kui see aga tõesti nii peaks olema, siis ilmselt käis kellelegi sõna "okupatsioon" närvidele, et see nii avalikult kirja panduna linnapildis üleval seisab. Pole sõna, pole okupatsiooni. Lihtne.

Üks usaldusväärne inimene väitis mulle, et ...?muuseumi direktor Heiki Ahonen (endine dissident) olla tema vastavale arupärimisele kostnud: "Nii kaua kuni mina siin direktor olen, seda "Okupatsiooni" siia tagasi ei panda."

No ma ei tea. Segane värk. Aga mõtlemisainet leidub.


Inno kommentaar:
kahjuks pole mul võimalust seda hetkel kommenteerida, aga kes lähemal, andku aga teada!

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Juma tõsi jutt, selgub. Keegi Delfist kinnitab:

onon lihtsalt muuseum, sest sõna Okupatsioon, käib grupile seltsimeestele närvidele... Ja pole antud neile ka niipalju raha, et naad võiksid oma nimetu muuseumi ette kirjutada kasvõi lähiajaloo (muuseum). Kas selliseid "munadeta" muuseumitegijaid lugupeetud proua Kistler Ritso tahtiski?

Anonüümne ütles ...

Pole hullu, varsti nimetatakse Vabaduserist ümber Euroristiks ja au kolhoosikorrale.

Anonüümne ütles ...

mina tean seda lugu saaga algas 2006 aasta suvel kui veternarahvuslane böhmi jürka avastas et silt kadunud.hiljem selgus et seda silti pole seal kunagi olnudki!hetkel ei leia aga reporteris veel näitas böhmi ja oli näha et sõna okupatsiooni polex sinna seinale mahtund, ja kui silt olex olnud olex seina augud jäänd

Anonüümne ütles ...

2007. aastal seda silti enam polnud igatahes.