kolmapäev, 3. august 2016

Miks ma Helmet ära ei osta ja ikka Kallast toetan

Kui Kaljurand tuletab mulle meelde Villu Reiljanit, siis Mart Helme meenutab Konstantin Pätsi. Ja mitte ainult välimuse poolest. Mingi diktaatorlik joon on temagi juures.

Kui ma täna Kallast AKs esinemas nägin, siis mõtlesin, et küll oleks hea, kui me saaks lõpuks ometi sellise presidendi, kes naeratab avalat ja siiralt. Mitte lihtsalt ei kõverda suud nagu Meri. Ega muhele mokaotsast nagu Rüütel. Ega kõkuta nagu Ilves.

Vaid naerab ja naeratab päriselt. Minu jaoks on huumorimeele olemasolu neil presidendivalimistel kandidaadi puhul kõige tähtsam. Sellisel ajal nagu praegu ei saa Eesti endale lubada sünget presidenti. Süngetele inimestele meeldib sõdu pidada, aga sõda ei saa Eesti endale lubada.

Sama hukatuslik kui süngus on president narrimütsis või tolakuues. Sellised kandidaadid on Allar Jõks ja Eiki Nestor. Sellisel ajal nagu praegu ei saa ka süüdimatult nalja teha. Vaja on presidenti, kes suudab suhelda kõigi maailma liidritega kui võrdne võrdsega.

Seepärast on minu kandidaat jätkuvalt Kallas ja ma loodan, et Riigikogul on samuti piisavalt mõistust, et aru saada: Kallasest paremat kandidaati täna ei ole.

6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Talupojamõistus ütleb, et lihtsam on ära osta Riigikogus need puuduolevat kümmekond häält, (eeldusel et Ref ja Kesk saavutavad kokkuleppe) kui minna valimiskogu sogasesse tiiki raha loopima, arvestades, et valijameeste põhimass koosneb peatselt kadumisele kuuluvate omavalitsuste esindajatest..
seega panustan, et Riigikogu teeb otsuse ära, kuigi Kallas ei ole minu arust hea kandidaat, mäluga tal probleeme ja ei mäleta teine eriti, mida vahel alla on kirjutanud..

Anonüümne ütles ...

Aval ja siiras Kallas!
Ma naeran nüüd jõuludeni...

Anonüümne ütles ...

Miks peaks meie riigi etteotsa tulema mees, eks isegi ei mäleta ja ei taha tunnistada, et ups no läksid mõned miljonid. Imestan, et ta oii süüdimatult veel naeratada suudab. Minul küll sellise presidendi vastu usaldust pole.

Anonüümne ütles ...

Kas Inno ja Irja on omavahel kihla vedanud, kes presidendiks saab ja mida kihlveo kaotaja peab teisele maksma või tegema?

Anonüümne ütles ...

Juhin veel tähelepanu, et kui Kallas saabki presidendiks, siis saab see ühe võimuerakonna õige märg unenägu olevat - lisaks enamusele parlamendis ning peaministri ametikoht..siis võib opositsioon Kuu peale kerida oma rahvaalgatustega ning e-valimistel hakkavad isegi surnud hääli andma..

Anonüümne ütles ...

Vargavunts pokri, mitte pukki!