Üks mõte seoses Suure Eesti Raudteega: Kui ida transiit ära kukkus, siis on Eesti põhimõtteliselt saar nagu Island, mille puhul tuleb arvestada, et siia pääsebki kas laeva või lennukiga. See on uus reaalsus. Saarele raudtee ehitamine on väga kulukas ja miljonilise rahvakillu puhul ebamõistlik.
7 kommentaari:
Saarele on raudteed ennegi ehitatud. Inimesed sõitsid ja olid õnnelikud.
http://www.saaremaa.ee/index.php?option=com_content&view=article&id=411&Itemid=416
Saare peale küll jah, aga mitte mandrilt saarele.
Brittidel on ju täitsa olemas rongiühendus Euroopaga. Pole küll kuulda olnud, et nad selle üle niiväga viriseks...
See brittide ühendus läks muide kohe pankrotti.
Rongiühendus läks pankrotti? Kas see tähendab, et seda raudteetunnelit siis enam ei ole ja kas iga poole tunni tagant ei lähegi järgmine rong?
See tähendab, et selle rajajad pidid investeeringu korstnasse kirjutama, nad kaotasid kogu oma raha.
No ma tegelikult tahtsingi viidata, et see pankrot ei ole oluline. Tunnel on, rong on, üle miljardi € käivet aastas on, 10 000 üle viidud autot päevas on. Need mahhinatsioonid paberil ei ole selle juures üldse olulised.
Postita kommentaar