kolmapäev, 31. mai 2017

11. pulma-aastapäev! Kas abiellusime meelega Edgari sünnipäeval?



„Võib-olla Edgar meid seepärast nii palju armastabki, et me abiellusime tema sünnipäeval?” küsis Inno mult täna hommikul kerge muigega. No vot ei tea, ausalt öelda. Ma pole sellele enne mõelnud, seda nii ära seostanud. Ma ei mäleta, miks me just selle päeva välja valisime. Ma arvan, et lihtsalt nii ilus aeg oli. Mai lõpp. Me ju ka kohtusime mai lõpus - 21. mail. Kuigi pole välistatud, et Edgar telepaatiliselt mõjutas meid :).

Kui te arvate, et mul oli täna hommikul pulma-aastapäev ilusti meeles, siis eksite. Ma olen nimelt kurikuulus tähtpäevade äraunustaja. Hea, et oma sünnipäev meeles püsib. Ja Inno ja laste. Teiste osas loodan Facebooki meeldetuletuste peale. Selles mõttes pääseb Inno lihtsalt - kuna mul endal ei püsi ükski tähtpäev meeles, siis ma ei oota seda ka temalt, minuga on lihtne :). Täna hommikul tuletas mulle aga meie 11. pulma-aastapäeva meelde Geni. Ütles veel, et korall pulma-aastapäev. No kus sa pääsed siis tähistamisest, eksju. Tormasin Inno juurde ja vaatasin talle nõudlikult, jalga vastu põrandat põntsutades otsa. „Mis tähtpäev täna on?” küsisin temalt. Inno vaatab mulle süütu näoga otsa ja küsib: „Mis tähtpäev siis?”

„31. mai?” tuletan talle meelde. „Meie... pulma-aastapäev? Musi!” hüüab Inno. Okei, andeks antud. Kui ta oleks öelnud „Edgari sünnipäev”, no siis ma oleks vist natuke nördinud olnud.

Mitte sellepärast, et ma Edgari peale pahane oleks. Ei ole, õnnitlesin teda just natuke aega tagasi Facebookis.

Ülal pilt Rahvarinde peost Kumus, kuhu Edgar meid 2008. aasta sügisel kutsus ja kus me temaga esimest korda kohtusime.

PS. Täna on viimane päev parimate blogide poolt hääletamiseks, nii et kellele me meeldime ja kel ei ole kahju oma häält anda, saab seda täna veel EBA koduleheküljel teha, hääletades arvamusblogide kategoorias innojairja.blogspot'i poolt. Me täname :).

Kommentaare ei ole: