kolmapäev, 27. detsember 2017

Jõulud Portugalis - mõned pildid ja kas tahaksin ka nüüd Portugalis olla



Mõtlesin, et panen mõned kahe aasta tagused Portugali jõulu pildid ka üles :). Ilm, nagu näete, pole suurem asi. Mul on Lissabonist ostetud villane mantel seljas ja lastel sulejoped. Eile, vaatasin, oli ka Lissabonis ainult 14 kraadi ja terve järgmise nädala sajab. Isegi vana-aastaõhtul sajab! Masendav! Ja teate, kus mu sõbrad on? Laponias ehk Lapimaal :D Juba kaks aastat tagasi sõitis mu sõber Joáo jõuludeks Lapimaale ja ma olin selle üle väga üllatunud. Arvasin, et ta on hulluks läinud. Noh, jõulude ajal ma enam nii väga üllatunud ei olnud, sest kui väljas on ikka natuke üle kümne kraadi (öösel ca viis) ja sajab, siis on toas väga külm ja niiske. Oleksin siis ise ka Lapimaal olla tahtnud :D Nii et ei mingeid Portugali jõule enam! Põhjamaa jõulud on ikka üle kõige. Saab siis näha, kus täpselt need järgmisel aastal veedame :).

Siin aga Roosikese esimese kohtumine Lissaboni jõuluvanaga, kellega pärast sujuvalt vene keelele üle läksime, sest selgus, et mees on pärit Ukrainast:



Siin kõik koos jõuluvana ja päkapikkudega:



Üks jõuluvana oli linnas täitsa ära kustunud:



Lapsed jõuluõhtul kinke avamas:



Ja üks traditsiooniline portugali jõululipp ühe kodu aknal: