pühapäev, 22. juuli 2018

Irja seisukoht Tartu linnavolikogu sotside fraktsiooni juhi Gea Kangilaski küsimuses



Kuna Virginia Woolfi grupi heitis mulle ette seda, et ma olen Inno tekste siin blogis ebapiisavalt kommenteerinud ning tauninud, siis tahaksin selle vea nüüd ära parandada. Hakkan Inno tekste regulaarselt kommenteerima. Võtan esimesena ette Tartu volikogu sotside fraktsiooni juhti, Gea Kangilaskit puudutava artikli.

Minu meelest ei tohi ükski mees naisele ette kirjutada, kas ta võib alkoholi juua/suitsetada/narkootikume tarvitada. Igal naisel on õigus määrata oma keha üle ning seda, kas mingi tegevus on naise kehale kahjulik, saab otsustada ainult naine ise. Seega on Gea Kangilaskil täielik õigus narkootikume tarvitada, kui ta seda teeb, ning ei ole kellegi asi talle seda ette heita.

Mina ise narkootikume tarvitanud ei ole, isegi suitsu ei ole teinud, aga mu eks (kes on heteroseksuaalne meesfotograaf) tegi samuti savu ja ta ütles mulle, et kanep stimuleerib aju ning aitab tal olla loomingulisem. Mulle see ei meeldinud, sest minu hinnangul muutis kanep teda külmaks ja küüniliseks, ja me läksime lahku, aga see, et see MULLE ei meeldinud, oli MINU PROBLEEM. Mitte selle meesfotograafi probleem. Tema leidis endale pärast uue elukaaslase, naise, kes tegi samuti savu, ja oligi probleem lahendatud.

Seega to each his or her own! Las igaüks elab, nagu tahab.

Pildil õitsev kanepitaim, kujutis Wikipediast.

Kommentaare ei ole: