esmaspäev, 13. august 2018

Mida ütleks Tartu esisots Gea Kangilaski Lauri Saatpalule?



Tartu volikogu liige, sotside fraktsiooni juht Gea Kangilaski räägib oma valimisvideos, kuidas kanep tuleks legaliseerida, kuna tema tuttavad on selle tõttu „kannatanud”, et nende juurest on seda narkootilist ainet avastatud. Ehk siis ta võitleb oma tuttavate narkomaanide õiguse eest seda sõltuvust tekitavat ainet politsei sekkumist kartmata tarvitada.

Laupäevases Õhtulehes on artikkel Lauri Saatpalust, kes oli viimase kontserdi ajal purupurjus ja tunnistas publikule südantlõhestaval moel sellest, kuidas tema tütar on narkomaan. „Mul on täna s... olla. Ma laulan teiletäna, nagu oskan. Mul on tütar narkomaan. Ma ei ela seda üle ja ma ei oska midagi teha. Sorry.”

Lauri Saatpalu nende sõnade valguses kõlavad Kangilaski sõnad eriti küünilistena. Et kanep tuleks legaliseerida, sest siis saaks tema tuttavad narkomaanid rahus edasi tarvitada.

Aga lapsed, ma küsin? Kes kaitseb meie lapsi Kangilaski narkaritest tuttavate eest, kui nood neile mõnel seltskondlikul olengul kanepipläru pakuvad? Ja veel - tavaliselt need, kes kanepit tarvitavad, tarvitavad ka muud kraami. See on juba vana tõde, et kanepiga meelitatakse inimesi nõela otsa.

Seega, Gea ja teised temaga samal arvamusel olevad kanepientusiastid - mõelge, mida te suust välja ajate!

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Kanep ei ole just kange narkootikum. Nagu mooniseemned.

Anonüümne ütles ...

Saatpalu on ebaviisakas mees, kes arvab endast liiga palju. Oli naisega restoranis ja vahtis mind täiesti nähtavalt, minul oli ebamugav, tema naisel piinlik, Saatpalul täiesti ükskõik naise tunnetest.

Anonüümne ütles ...

ka alkohol on sõltuvust tekitav mõnuaine. lihtsalt ajalooliselt majanduslikel põhjustel legaliseeritud. saatpalu on sõltlane, tütre sõltuvusel siis võib olla geneetilised eeldused

Anonüümne ütles ...

põhimõtteliselt ütles ta: olen olnud sitt isa.