kolmapäev, 3. oktoober 2018

Roosi tegemised



Väheke ka kolmeaastase Roosikese tegemistest.

1

Olen mina eile koos Juuliga kodus. Inno oli läinud ühe eaka Võru prouaga intervjuud tegema (saad seda vaadata Lõunaeestlase veebist). Kui ma korraga kuulen trepikojast Roosi häält. „Appi, appi, emme, tule ruttu appi!”

Kargan siis püsti (söötsin parajasti Juulile kalapulkasid). Issand, mis siis nüüd juhtunud on. Roosi oli paar tundi tagasi oma sõbrannade juurde mängima läinud. Kas temaga on midagi juhtunud, keegi ründab, mõtlesin palavikuliselt, kui trepist alla tormasin.

Kui pärale jõudsin, seisis Roosi oma sõbrannade kodu ukse ees ja kamandas mind sisse. „Noh?” pärisin ma hingeldades. „Mis juhtus???”

„Emme, emme!” seletas Roosi. „Mind tahetakse siin koristama panna!”

Selgus, et lapsed olid mängu lõpetanud ja pidid pärast seda asjad ilusti oma kohale tagasi panema. mis on igati mõistlik nõudmine :D Aga mina olen alati ise Roosi järelt ära koristanud, sest ma pole lihtsalt viitsinud teda selle juures juhendada :D Ja mulle endale meeldib pööraselt koristada :D Ja Roosi oli arvamisel, et teistes peredes on samamoodi ning et juhtunud on hirmus eksitus :D Kuna teda taheti koristama panna :D

Seletasin siis Roosile, et tegelikult on ikka õige oma asjad pärast mängu ise ära koristada, ja Roosi aitaski pärast väiksest arupidamist sõbrannadel mänguasjad õigele kohale tagasi panna. Nii lõppes see väike draama :D

2

Roosi on meil juba väike kavalpea. „Emme,” ütleb ta mulle praktiliselt igal hommikul süütu näoga. „Meil ei ole notsu jäätist.”

Notsu jäätis tähendab siis seda Limpa mahlapulka. Roosile maitseb kõige rohkem punases pakendis maasika mahlajää. Esimestel kordadel läksin ma liimile ja me Roosiga läksime poodi, sest sellist väikest asja nagu Notsu jäätis nüüd ikka saab.

Poes selgus aga üsna kähku, et Notsu jäätis oli vaid ÜKS asi, mille pärast Roosi poodi minna tahtis. Lisaks sellele tahtis ta ka mänguasju vaadata ja osta, üllatusmuna igal juhul ning lisaks sellele veel Notsu (Limpa) limonaadi ja väikest mahlapakki :D

Nüüd ma tean juba arvestada, et kui Roosi tuleb hommikul mu juurde ja ütleb süütu näoga, et meil ei ole kapis mitte ühtegi Notsu jäätist, siis mul peab poodi minnes rahakotis rohkem raha olema kui nelikümmend senti (nii palju maksab Notsu jäätis) :D

3

Roosile meeldib üle kõige maailmas roosa värv ja printsessi asjad. Üldse kõikvõimalikud Disney printsessidega seotud asjad, eriti Okasroosikese omad. Ilmselt sellepärast, et Okasroosikesel on seljas roosa kleit :D Ja siis muidugi veel ponid, mida me kahekesi kogume - selliseid pisikesi My little pony ponisid, mida müüakse roosade ümbrikute sees (lugesime eile kokku, meil on neid juba 30 tükki pluss igat sorti suuremad ponid). Roosi lemmikponid on Rarity ja Twilight Sparkle. Aga sellest printsessi teemast - kuna Roosile see printsessi teema nii väga meeldib, siis armastab ta ka meile Innoga igasugu ehteid külge riputada. Eriti issile millegipärast :D

Ühel õhtul riputas Roosi teleka ees kõhutavale issile kõik oma ehted külge ja tõdes rahulolevalt: „Printsess issi!”

Ma naersin nii kõvasti, et kõht hakkas valutama :D

4

Roosi teeb vahetevahel ka natuke pahandust. Näiteks võtab mõne asja, mis pole tema, ja „kohandab” enda maitsele vastavaks.

Aga pahandada on temaga võimatu.

Sest Roosi teeb siis alati suured süütud silmad pähe (tal on nii armsad pruunid silmad!) ja ütleb laulva häälega: „Emme, laaaaaaav juuuuuu!” Ta vaatab inglisekeelseid multikaid ja oskab natuke inglise keelt rääkida :D

Ja no mina ei suuda temaga pärast seda enam pahandada. Inno ka ei suuda :D Ta on meid täiega ümber sõrme keeranud! :D

Pildil meie veel kolmeaastane, 18. novembril neljaseks saav Roosike ehk Aurora Victoria Hesburgeris turnimas.