reede, 22. veebruar 2019

Minu hääl läks EKREle :)



Minu hääl läks EKREle, täpsemalt endisele Võru linnapeale Jüri Kaverile. Mulle nimelt meeldib hääletada inimeste poolt, kes on midagi reaalselt ära teinud. Just Kaveri linnavalitsus tõstis juba kuus aastat tagasi puuetega laste toetusi nii palju, et raske puudega lapse toetuseks sai 80 ja sügava puudega lapse toetuseks 200 eurot - see on Eestis kaugelt kõige kõrgem. Meie perekonda on see raha väga palju aidanud. Praegune Anti Allase sotsiaaldemokraatlik linnavalitsus, mis Kaverilt ohjad üle võttis, ei ole samas puuetega laste toetusi tõstnud SENDIGI võrra. Kuigi sotsid on enda väitel need kõige suuremad hooooooolijad. 

Riik jõudis Kaveri tasemele alles nüüd, kui veebruaris raske puudega lapse toetuse kahe- ja sügava puudega lapse toetuse kolmekordistas. Nii et kui EKRE räägib, et tuleb ka omastehooldajate miinimumpalk, siis ma usun seda. Kui Jüri on pundis, siis ilmselt tulebki :) Palju edu ja jään põnevusega ootama! :)

7 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Minu hääl läks ka EKREle. Nad ei ole täiuslikud, kaugel sellest, aga kõik teised on veel hullemad!

Anonüümne ütles ...

EKRE vähemalt on kuhugi teel - teistel käib paraad ja medalite jagamine määratud riviplatsil.

Anonüümne ütles ...

Tubld olete!! Ka minu ja minu abikaasa hääl läks/läheb EKRE-le (mees e-hääletas juba ära, mina lähen 03. 03 jaoskonda).
Loodame et EKRE jõulise tulekuga parlamenti lõppeb peenhääestus ja Eestis hakkab toimuma midagi suurt ja olulist :)

P.S Kui varem ma ei nõustnud teie tegemistega siis nüüd olete päris sümpaatseteks muutunud ;) Ja soovin edu teile sotsidega võitlemisel!

Irja ütles ...

Aitäh :) Eks me oleme natuke arenenud ka ;)

Anonüümne ütles ...

väga õige valik! loodame, et keskile ja reformile näidatakse koht kätte. mida rohkem kohti ekre saab, seda raskem on keskil ja/või reformil oma teerulliga rahva arvamusest üle sõita.

Anonüümne ütles ...

Käisin ka täna hääletamas ja hääletasin EKRE poolt.Varem olen e-hääletanud.

Anonüümne ütles ...

Irja või Inno e-hääletas ja globalistid-satanistid panid hääle pihta. Läks neile ekre asemel. Naisterahva asi.