esmaspäev, 25. veebruar 2019

Pilte vanast heast Eesti ajast II



Lõbusad noored Tartus Võru tänaval. Minu isa Georg (keskel), vasakul ta parim sõber Otto, taga Mari Müürsepp (kes on ühtlasi Helve Särgava abikaasa Juhan Särgava ema), süles Anna Saaron ja paremal mu isa pruut Lonni Nurmoja.



Üks härrasmees jalutab Tartus. Minu vanaisa, Gustav Eduard Vaher. Vanaisale meeldis kanda kaabut ja mantlit ning tavaliselt oli tal jalutama minnes kaasas ka kuldse peaga jalutuskepp.



Naiste õmblusklubi. Minu vanaema Julie Eveline esimeses reas paremalt kolmas.



Osula rahvas. Vasakult teine minu isa õde Aino, vasakult viies Gustav Eduard, tema ees Georg, kõrval Endla ja Endla kõrval Julie Eveline. 


Lõbusad noorsandid, kellele meeldis hilja õhtuti Riia mäest üles tulles „Hõissa kauboi!” laulda ja kes käisid pärast majade küljest punaseid lippe ära kiskumas. Minu isa ja tema parim sõber Otto Peetso.



Lapsed Osula koolimaja ees mängimas. Minu isa ja tema parim sõber Asta.



Minu vanavanaisa Samuel Konradi ja vanaisa Gustav Eduardi ehitatud maja Tartus Võru tänaval. Alumisel korral olid pagariäri ning kellassepa ja kingsepa töökoda. Kelli parandas minu vanaisa ning kingi Otto kasuisa.



Perekond Emajõe kaldal. Minu vanaisa Gustav (siin on näha ka tema kuulsat jalutuskeppi), vanaema Julie ja nende poeg, Treffneri kooli poiss Georg.



Võrumaa koolijuhid ühispildil. Vasakul minu vanaema Julie Eveline, kes kandideeris koolijuhi kohale  nelja mehe vastu ja võitis.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Siis oli ikka elu normaalne, raha liikus ja sai asju ajada. Praegult on küll aga jummala persses.