teisipäev, 26. märts 2019

Hei Eesti, siin Prantsuse Riviera!

Nonii, nonii, oleme nüüd ankrus Prantsuse Rivieral, ühes väikses armsas mereäärses linnakeses nimega Frejus :) Sõitsime mööda Monacost, Nizzast ja Cannes'ist  - ühel pool teed meri ja teisel pool mäed. Küll oli mõnus autoaken lahti teha ja seda nii sooja õhku ninasõõrmetesse tõmmata! Ülal pildil meie hotellikese rõdu, kust avaneb selline maaliline vaade ja paistab isegi tükike merd. Olen väga õnnelik, sest tervis läheb üha paremaks. Ma ei tea, kas see on selle Vahemere õhu pärast, aga just siia jõudes ma tundsin tohutut erinevust. Isegi Itaalias ei olnud nii hea olla. Sooja oli täna 18 kraadi, aga nüüd läheb üha soojemaks. Siin mõned pildid meie eilsest ja tänasest päevast:

Mina Itaalias enne Veronat ühes tee-äärses cafeterias espressot joomas :)

Inno tõi lauda sellised road :D Me Juuliga sõime selle esimese ära, Inno võttis pasta ja kolmanda lasime kaasa pakkida :D

Roosike teeb nalja :)

Imeilus päikeseloojak Verona kohal :)

Eile ööbisime ühes väikses Montichiari linnakeses Verona lähistel. Meie kesklinnas, vana kiriku vastas asuva hotelli hommikusöögilauas pakuti hästi palju erinevaid saiakesi ja koogikesi. Roosi näeb parasjagu üht kärbest ja ütleb issile, et ta tema ära ajaks.

Õhtul kella viie paiku jõudsime Frejus'i, kus Inno oli Booking.com'i kaudu kinni pannud sellise armsa rõduga korteri.

Inno hakkab süüa tegema, Juulike rõõmustab :)

Õhtusöögilaud nägi meil välja selline :)  Kõik toidud ei mahtunud ära :D

Magamistuba näeb välja selline :)

Nüüd aga head ööd ja homseni! Pikemat reisikirjeldust saab lugeda Lõunaeestlase veebist :)