pühapäev, 24. märts 2019

Päev kahekümnekolmekraadises soojuses :)



Hommik äärelinnas. Kell on kümme ja Inno sööb mustikaid. Roosi näitab, mis tal eile Kinder egg'i seest välja tuli. Juulike põõnab veel magusalt. Päike paistab juba mõnusasti aknast sisse.



Minu hommikusöök ja Roosi jalad :D



Jalutama! Terve metsaalune sinetab sinililledest. Võrus olen nende õitsemise aja alati maha maganud, sest tavaliselt on siis Juuliga jalutama minekuks liiga külm, aga siin nägin ära :D Roosi korjab emmele lilli.



Sinililled lähemalt :)



Kohvipaus pärast kohalikus Plodine poes käimist. Inno võtab õlle, mina kohvi ja vee ning Roosike koola ja jäätise.



Ja siis meretoidurestorani :) Mina võtan jälle kaheksajalasalati, sest mul lihtsalt EI SAA SELLEST IIAL KÜLL :D Inno võtab kalasupi ja kamba peale võtame veel krevetirisotto.



Kaks sõpra :)



Roosi hullab mänguväljakul, kaadrisse on jäänud ka Juulikese jalg :D



Hetk tagasi Horvaatia äärelinnas. Päike loojub :)



Üks väike kohvitass trepil.



Ja üks väike uudishimulik horvaatia koer :D

Kommentaare ei ole: