kolmapäev, 24. aprill 2019

Praegu suukorvistatakse ajakirjandust? Teete nalja?


Postimehe peatoimetajana lehes omaenda erakonnale kõvasti reklaami teinud Lauri Hussar lasi Eesti Päevalehes hirmsa hädakisa vallale. Appi, suukorvistatakse ajakirjandust! 

Selle loo peale tahaks kohe kõvasti naerda :D Mul tuleb meelde, kuidas Innot pikaajalist Äripäeva ajakirjanikku, Bonnieri preemia nominenti, ei lastud Stenbocki majja, et seal toonasele peaministrile Andrus Ansipile teravaid küsimusi esitada. Ükskord lasti, aga pärast seda, kui Inno oli esitanud küsimuse: „Mida te olete täna ette võtnud töötuse vähendamiseks Eestis?” enam ei lastud, turvamees seisis ukse peal ees. Kui me mööduvalt Rein Langilt küsisime, millal sisse lastakse, vastas ta üleolevalt muiates: „Siis, kui te õigesti käituma hakkate!” See tema lause oli nii uskumatu, et jäi mulle igaveseks meelde.

Sisse me enam ei saanud, aga ega me seepärast Stenbocki maja juurest minema läinud. Passisime väljas, kuni ministrid välja tulid, ja torkasime neile väljas videokaamera nina alla :D Meie sel ajal tehtud videod on netist hõlpsasti leitavad, piisab, kui toksite sisse sõnad: „Inno ja Irja lähevad valitsuse pressikonverentsile.”

Nii et tovarištši - praegu ei toimu mingit ajakirjanduse suukorvistamist, minu teada on Kiisleril siiamaani valitsuse pressikale prii pääse. Lihtsalt üks töösuhe lõppes, veel Kiisleri enda algatusel pealegi. 

Ja kas ma meie kodu läbiotsimisest rääkisin? 2009. aasta kevadel otsiti meie Rakvere kodu läbi „blogi artiklite” pärast ja Andmekaitseinspektsioon võttis AASTAKS AJAKS ära meie arvutid, telefonid, märkmikud, isegi videod minu vanaemast. Reformierakonna valitsusajal, kui me kõige kibedamalt Reformierakonda kritiseerisime ja Reformierakonna telgitaguseid paljastasime. Enough said, ma arvan.

Pildil väike fotomeenutus 2010. aasta märtsikuust, mina rahandusminister Jürgen Ligi intervjueerimas. Ligi erines teistest reformikatest kardinaalselt ja andis mulle Stenbocki maja ees pika intervjuu. 

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

lõunaeestlane võiks lubjakaga inteka teha.