reede, 3. mai 2019

Keda me siis Europarlamenti valime (ja kas tuleb lahutus, sest valik on erinev?)

Nii-nii, peab vaatama, et Europarlamendi valimisi maha ei magaks :D Aga valik on mul juba tehtud. Mulle nii meeldis, kui Henn Põlluaas Riigikogu saalist Euroopa Liidu lipu minema viia lasi. Temale ma oma hääle annangi.

Mulle nimelt meeldivad mehed, kes kellegi ees ei kooguta ega nooguta. Mu isa oli ka selline mees ja seetõttu ma ka kelgunööre ei kannata. Mis teha :D Inno valib muidugi jälle oma suure lemmiku Isamaa, aga me otsustasime, et lahutust meil selle pärast ei tule :) Õnneks on EKRE ja Isamaa ka praegu ilusti koos koalitsioonis :D

Kui saaks kaks häält anda, siis teise annaks Urmas Reinsalule, kes on esikohale tõstnud Eesti põllumeeste eest seismise. Minu arvates on see samuti kõige pakilisem küsimus, mis tuleks Brüsselis ära lahendada.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Hea valik Irja!
Mina valin Anti Poolametsa EKRE-st: https://tv.postimees.ee/6673573/otse-postimehest-stuudios-on-ekre-euroskeptik-anti-poolamets

Irja ütles ...

Ma arvan, et iga EKRE kandidaat on hea valik :) P.S. Inno ütles, et iga Isamaa kandidaat on hea valik :D

Anonüümne ütles ...

Vuntsidega mehed ei ärata usaldust.Üks samanimeline vunts käis kroonumeeste FB seinal ähvardamas ,et paneb meid kinni kuna oleme teeninud võõrvägedes ja kujutame riigijulgeolekule ohtu.No ma ei tea kas me sinna ikka vabatahtlikult läksime?Küll on aga meil riigitegelasi kes on vabatahtlikult läbinud võõrvägede ohvitseri kooli ja jätnud neile ka vande.