esmaspäev, 28. oktoober 2019

Kriisiblogi. Kraanivesi on ikka pruun!!



Tahtsin vanni minna ja lasin endale vannitäie vett. Mõnulesin juba ette - mulle on rasedana alati vannis käia meeldinud. Aga palun, mis vaatepilt mulle avanes, kui natukese aja pärast vaatama läksin - vann oli täis PRUUNI VÄRVI vett. Öäkk! Loomulikult ei läinud ma sellisesse.

Mis toimub, küsin ma. Miks ei ole Võru Vesi veejama ära likvideerinud? Miks peavad linnakodanikud käima rokases vees? Juua ei kannata see ollus ammugi.

Ei, midagi pole teha, Võrus valitseb ikka täielik korralagedus. Täielik bardakk. Nagu lapsed oleks lastud linna juhtima.

Pildil vannivesi, mille sisse mina ei läinud.

1 kommentaar:

ann ütles ...

Mõistlik oleks sellist vett just võimalikult palju kraanist välja lasta ja kasvõi pesuveena ära kasutada - mida rohkem sina ja teised elanikud vett torusüsteemist välja lasevad, seda rutem uus ehk valge vesi kraanist tulema hakkab.
Tegu on mingi mineraali (rauaühendid?), mida põhjavees leidub, väljasadestumsiega veetkatkestuse ajal, kui vesi süteemis seisis, st. oli aega sadestuda - tavaliseslt vesi ringleb ja seda aega pole).