reede, 1. november 2019

Jaburate asjade järele isutab!

Söön praegu suure isuga borši, mida ma muidu üldse ei salli. Ülimaitsev on. Ma ei saa aru! Või noh, saan, aga nalja teeb ikka. Kuidas rasedus need isud täiesti pea peale pöörab. Samas lõhe, mida ma muidu väga armastan, ei taha praegu üldse. Seisab teine külmkapis. Aeg-ajalt käin vaatamas, aga iga kord tuleb iiveldustunne peale.

Teine asi on praekapsas. Seda võiks ka lõputult süüa. Pepsi Colast ma juba rääkisin. Hapukurgid muidugi. Oliivid - aga ainult anšoovistega. Sealiha. Kanaliha ajab öökima.

Apelsinimahl, see on jäänud. Ja mangopüree. Aga lisandunud on üks spetsiaalne Froosh - no teate küll neid väikestes pudelites smuutisid. Aga ainult Virgin Mojito maitsega.

Niimoodi ma siis nüüd elan siin. Oma isude orjana. Ja vitsutan muudkui borši :D

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Borš ja sealiha on ok (raud), aga lõhest parem tõesti eemale hoida, listeeria tõttu.

ann ütles ...

Listeeria käib ainult toore lõhe kohta. Igaks juhuks soovitatakse rasedatel mitte süüa toorest liha, kala ja pastöriseerimata piimatooteid.

Küpsetatud lõhe ja muu kalaga aga pole midagi erilist, sest listeeria hävib keetmisel, küpsetamisel, praadimisel.

Anonüümne ütles ...

Taimetark Mercedes Merimaa teab soovitada,et su enda organism on parim soovitaja.

Juula ütles ...

Kui ma oma poega ootasin, siis minu lemmikuks oli hapukapsasupp. Suurte rasvalaikudega supi peal, keedetud ehtsa talust pärit sealihaga. Palju porgandit, vähe kruupi. Ja taldriku täitsin ääreni. Ja nii ma seda ema keedetud suppi ülepäeva suust sisse ajasin. Varsti hakkas korter suht palju supi järgi lõhnama. Teised pereliikmed vaatasid seda suurte silmadega pealt, sest seda suppi polnud meie peres keegi tahtnud. Ennustati, et sünnib suur laps ja mina võtan liiga palju juurde ning jäängi paksuks. Aga juurde võtsin normaalselt ning laps oli sündides 3kg ja 55 cm. Kohe peale sünnitust kadus ka supiisu ära ning mitte keegi meie peres ei söö hapukapsasuppi. Nii et sõin oma elu kogused suppi raseduse ajal ära.
Küll ka Sinu tõmme borshi poole kaob ära.

Anonüümne ütles ...


Paari tuhande euro eest saab osta roboti mis pidavat katma tervele perele toidulaua. Ma ise seda ei usu sest pindala millel robot toodab juurikaid on imetilluke. Kuid selle roboti tootjad annavad infot tasuta ja sellest robotist saab arendada roboti mis toodab juurikaid suurel pindalal. Vaata www.farmbot.io



"Mul on raske mõista neid, kes kurdavad, et perele pole midagi lauale panna. Looduses leidub toitu küllalt! Tuleb vaid avada silmad ja õppida pakkuma kõike seda, mis süüa kõlbab,” lausus Mercedes Merimaa.

Rahvameditsiini peamiseks rolliks on haiguste vältimine : Milleks on siis mets ? Paljud hädad sellest algavadki,et eemaldutakse loodusest,hakatakse jändama igasuguste tablettidega selle asemel,et tundma õppida metsataimi.

Naksitrallid.
Muhv: " Need rotid lõid mind hingelisest tasakaalust täitsa välja !".

Sammalhabe :" No,siis võib keeta rahustavat teed. Võtame üks osa köömneid,kaks osa ubalehti,kolm osa palderjani ja hingeline tasakaal ongi käes."

Kingpool :" Kas on see kraam su habemes või ?."

Sammalhabe :" Ei. Milleks on siis mets ? Paljud hädad sellest algavadki,et eemaldutakse loodusest ja hakatakse jändama igasuguste tablettidega selle asemel,et tundma õppida metsataimi."