reede, 29. mai 2020

Kaks nädalat sünnituseni



Huhuhh, vaatasin just, et mul on jäänud täpselt kaks nädalat sünnituseni. Täna on siis 29. mai ning sünnitus peaks olema 10. juuni. Või 11. juuni - esialgne tähtaeg. Saab näha. Muidugi on võimalik, et tegelane otsustab oodata nagu Roosi ning tuleb alles 17. juunil. Või 18ndal :D Ma loodan, et et ei otsusta, sest isegi on juba ülekaalulise hülge tunne ning ma ei jaksa enam eriti pikka aega õllevaadina ringi veereda. Tube koristada ma enam ei jaksa ning asjade maast võtmine on ka jube raskeks muutunud. Õnneks ma ei ole Roosit kunagi koristama sundinud ning selle tulemusena on mul lapsest saanud agar koristamishuviline, kes koristab igal õhtul oma toa omal algatusel ära ja kutsub mind pärast uhkelt tulemust vaatama. Nii et siit nipp, mille võtsin üle oma isalt - kui tahate oma lapses koristamisarmastust arendada, siis ei tohi teda poole sõnagagi koristama sundida, vaid tuleb kõik ise ette-taha ära teha ning mõne aja pärast kisub laps teilt ise poolvägisi kühvli ning harja peost. Töötab!

Mis siis veel uudist? No aneemia oht on mul tekkinud. Kui raseduse alul oli rauaga kõik korras, siis nüüd on piiri peal. Ämmaemand küsis, mida ma arvan raualisandist, aga sellega on sedasi, et see paneb mul kõhu kinni. Ja kõhukinnisust ma ei taha, ma alles maadlesin sellega. Nii et söön pigem punapeeti ning joon peedimahla.

Sügelus on õnneks kõvasti järgi andnud, aga no selle põhjus selgus ka - gluteen. Kartuli jätsin ka ära ja see parandas samuti tohutult enesetunnet. Mul on metsik nikotiiniallergia - kui suitsu lõhna sõõrmetes tunnen, siis hakkavad silmad ja peopesad sügelema ning ma lähen näost paiste nagu Tarja Halonen - ja olen täheldanud, et teisi nightshade'e ehk maavitsalisi (kartul, tomat, tšilli, paprika) ma samuti ei talu. Raseduse ajal võimenduvad allergiad millegipärast eriti, aga see ei olegi tingimata halb, sest saad siis jälle oma menüü saastast puhtaks rookida.

Ühesõnaga - ootan sünnitust. Tegelane on hästi aktiivne ning tundub, et otsib juba väljapääsu. Õhtul enne magamaminekut surub nagu tal oleks tõsine kavatsus sündima hakata. Nii et kaua enam ei lähe, see on selge.

Ettevalmistused on mul tehtud. Tean, kus sünnitan ja kuidas, aga midagi peab ka saladuseks jääma. Eks annan kõigest jooksvalt teada :)

Nimi on ka olemas. Seda samuti ei paljasta. Väikseks vihjeks võib öelda, et kui Roosi nimi Aurora nimi sai tuletatud valgusest*, siis kolmanda piiga nimes kordub sõna „täht” ;)

*Wiki: An aurora (plural: auroras or aurorae), sometimes referred to as polar lights, northern lights (aurora borealis), or southern lights (aurora australis), is a natural light display in the Earth's sky, predominantly seen in the high-latitude regions (around the Arctic and Antarctic). Auroras are the result of disturbances in the magnetosphere caused by solar wind. These disturbances are sometimes strong enough to alter the trajectories of charged particles in both solar wind and magnetospheric plasma.

Pildil kaks esimest: Juuli (Portugalis Julinha) ja Roosi (Portugalis Aurora) :)

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Mina ostsin (mitte küll rasedana) apteegist ühed rauatabletid (sooviati), millele ei pidanud kõrvalmõjusid olema (õühukinnisus jne). Võtsin kuu aega, 30 tabletti, 24€.

Roosil oma tuba - kas olete suuremas korteris nüüd? Või tegite garderoobitoa lapse toaks?

ann ütles ...

Kui sulle saab keegi Soomest saata või tuua, võid Maltofer-i tilku proovida. Mina seda raualisandit kiidan - polnud mingit tuntavat mõju seedimisele ja rauatase oli peale ühe pudelikese ärasutamist ilusti üles läinud. Kunagi soovitas Tartu lastearst, et see on beebidele kõige paremini talutav. Aga sobib väga hästi ka täiskasvanule.

Anonüümne ütles ...

Pakun et Astra �� Turvalist ja kerget sünnitust!

Irja ütles ...

Mul ka ämmaemand täna soovitas mingeid ampulle, mis pidid head olema, proovin järele :) Meil on jah nüüd nati suurem elamine - kolme lapsega ikka kahes toas läheb kitsaks :D

Ann - onu saab tuua küll, uurin :) Aitäh!