kolmapäev, 4. november 2020

MILLIST MASKI KANDA? MILLIST MASKI KANNAN MINA?


TERVISEAMETI MASKISOOVITUSEGA SEOSES! Ärge kandke kirurgilist maski! Sellega ei saa hingata. Inno proovis korra sellega Juuli käru lükata ja pidi ära minestama. Minul jälle läks kirurgilise maskiga vereproovi kabineti ukse taga pilt eest ära, kui rase olin. Ma ei mäleta, kuidas ma selle proovi antud sain, pea oli täitsa sassis ja pärast kaks päeva pea valutas ning rinnus survestas. Rasedad ei tohiks mitte mingil juhul kirurgilist maski kanda.

KANDKE RIIDEST MASKI!!! Tellige endale veebipoest sobivaim (minul näiteks on muumimask, täpselt samasugune nagu pildil) või tehke ise. Aga ärge kandke kirurgilist, sellega ei saa hingata ning inimene on teadupärast loodud hingama. Kui inimene hingata ei saa, siis ta kas sureb ära või hakkab leiutama kavalaid viise, kuidas hingata.

Nii. Aga toda muumimaski, mida isegi mina, astmaatik, kanda saan, saab tellida MOOMIN'i veebipoest ning maksab ta miskit üheksa eurot või nii. Soojalt soovitan.

Mina olen nimelt muumifänn :)

Kommentaare ei ole: