laupäev, 22. mai 2021

Kuusteist aastat kohtumisest :)

 

Meil Innoga täitus siis eile, 21. mail, kokkusaamisest 16 aastat. Uhh, päris palju! Samas tunne on, nagu oleks kohtunud eile :D Mis meid ühendab? Me oleme hullud! Me võime päevapealt otsustada, et vot, homme hommikul sõidame Hispaaniasse. Või Portugali! Või kuhu iganes. Nii et kindlasti spontaansus. Kirglik vabadusearmastus. Soov näha kogu aeg uusi kohti. Elada hetkes, päev korraga. Isegi nüüd, mil maailm on tundmatuseni muutunud. 

Ja kindlasti austus teineteise töö vastu. Mina olen kirjanik ja Inno on ajakirjanik. Oleme üksteise kõige suuremad fännid. Ilma selleta ei saa minu arust üheski paarisuhtes, sest ainult nõnda saavad inimesed saavutada oma maksimaalse potentsiaali ning olla õnnelikud. Kui sul on keegi, kes usub susse 100 %. 

Ja muidugi meie tüdrukud. Julia, Aurora ja Estrella. Kes on täpselt samasugused nagu nende vanemad :D

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Inno näeb välja nagu oleks eluaeg botoxit näkku teinud =/ Irjast ei hakka rääkimagi.

vello vaartnou ütles ...

Jah ma aeg ajalt loen Teie kirjutisi ja imestan kuidas te selles ugri pesas vastu peate. Kahju et Teie suguseid on nii vähe, See näitab ka seda kui suur on mötlevate inimeste protsent Eestis. Kuku pikali selle peale. Kiitus Teile ja kummardus. Teie olete tänapäeval Dissidendi rollis. Paneb imestama kuidas köik dissidendid kohe kadusid kui Vabariik käima läks. Asi oli ikka selles et nemad said raha Rootsist oma tegevuseks aga Teil pole ju kedagi kes aitaks materiaalselt
Nagu öeldakse - Raha eest vöib köike teha. See kuulub ka dissidentsuse juurde kahjuks.

Mulle tundub olen kohutavalt pika kommentaari kirjutanud kuigi vöiks alles kiitma hakata teid Teie tegevuse pärast.

Tuult purjedesse Teile ja kanget meelt systeemiile vastu rääkimisel, Ikka see sama paha Vello Väärtmöu