pühapäev, 5. juuni 2022

93 REISIPÄEV :)



93. reisipäev oli nii märgiline päev :D Ühelt poolt 100 sõjapäev (me reis algas nädal aega pärast sõja algust, pärast seda tundus iga päev kui igavik) ning teisalt lagunes sel päeval Eesti valitsus.

Mitte et meie seda kohe hommikul teadnud oleks. Me nimelt tegelesime terve 2. juuni kolimisega. Kolisime ühest Airbnb korterist teise, sest polnud taibanud varem korterit ühe kuu võrra pikendada ja ühed teised olid selle juba juunis ära broneerinud. Nii et pidime omale uue korteri valima :D 

Jääme veel mõneks ajaks siia. Kirjastus andis mulle mais teada, et augustis on tulemas Lissaboni raamatumess ning pakkus võimalust osaleda. Rumal oleks sellest loobuda, kui mul siin sel aastal raamat välja tuli, nii et olin päri. Mu täpne esinemiskuupäev pole veel teada, aga kui see selgub, siis annan kindlasti ka teile teada. Pärast seda tahaksin aga kindlasti Eestisse tulla, mul juba praegu megasuur igatsus. Katariina kohvik Võrus on juba kindlasti lahti, Katariina alleele, puude varju on paigutatud lauad ja toolid... Uhh, no järgmine aasta siis. Või äkki jõuan enne tagasi, kui nad septembris kinni panevad. 

Aga jah, kolimine oli nii väsitav, et magasime hommikul kaua ja kui Inno arvuti lahti tegi, oli Kaja juba Keskerakonna ministrid vallandanud :D Praegu vahetatakse teravusi nagu poleks kunagi suured sõbrad oldudki. Mulle meenub selle valitsusega seoses alati see, kuidas Mailis Reps pärast edukaid läbirääkimisi võiduka näoga Kaja Kallase kõrval seisis. Kallas ja Reps. Nüüd on nad sootuks eri radadel - üks alleel ja teine rentslis. Aga siis olid nad võrdsed. Huvitav, kes peavad läbirääkimisi nüüd? 

Ja milline on valitsus siis, kui me tagasi jõuame? Või üldse Eesti? No tõesti ei oska ennustada. Ma näiteks ennustasin, et Ukraina sõda ei tule. Ja siis ta tuli. Igatahes ma loodan üht - et siis, kui me tagasi hakkame tulema, meenutab olukord Ukrainas natukenegi rahu. Ning me saame rahulikult läbi Poola sõita. Poola on ju kohe Ukraina kõrval. Üks variant oleks muidugi ka läbi Taani, Rootsi ja Soome tulla ning lastega Lego- ning Pipimaal käia. No vaatame.
Nüüd puhkame :) 

Pildil lahe detail uue korteri lastetoa seinal. Baleal on surfilinn.

Kommentaare ei ole: