reede, 9. september 2022

MÕNED PILDIKESED LISSABONI RAAMATUMESSILT :)


 Nonii! Palun väga vabandust, seoses selle pagana röövi ning messiga (mu elu on viimasel ajal väga sündmusterikas olnud :D), pole olnud mahti blogida. Aga lühidalt siis nõnda, et kolisime pärast röövi Hispaaniasse, ühte väiksesse linnakesse Portugali piiri ääres, kus on väga mõnus ning turvaline. Mitte et ma portugallasi enam ei usaldaks, aga Hispaanias elada on tunduvalt odavam - toit on odavam ning bensiin ka. Ja seda armsat kohakest tean ma juba vanast ajast. Siin saigi 2019. aasta mais-juunis valmis mu romaan, mis sel aastal Portugalis ilmus. 

Nii et oleme olnud siin ning 3. septembril käisin ma siis Lissaboni raamatumessil, kuhu mind osalema kutsuti. Oli väga lahe elamus, ainult kole palju rahvast, inimene inimeses kinni. Mess oli vabas õhus ning kirjastuste boksid kahes pikas sirges reas teineteise kõrval. Minu raamatud Livraria Atlantico boksis uhkelt esil :D Täitsa uhke tunne oli - paluti pehmele toolile istuda ning toodi külma vett - no väljas oli päris soe ka, 26 kraadi, mis tundub Lissabonis päris kuum. Olin seal ühtekokku tunnikese, siis väsisid lapsed ära ning tulime tulema. Ei ole ikka kerge olla kirjanik-kolme lapse ema :D Ella turnis raamatukastide otsas ning jooksis riiulite vahel, kus kirjastuserahvas pidi teda taga ajama, ning Roosi kurtis palavuse üle. Inno sai õnneks Juuli järele valvata. Aga ikka oli tore, et nad kõik kaasas olid, muidu poleks see olnud see. Ja lastel ka tore meenutada, kuidas nad emme tähtsal messil käisid. Aga suhtlemisest on mul nüüd tükiks ajaks villand :D Postimees uuris, millal mu raamat eesti keelde tuleb. No ma loodan, et pea, aga esitluse võiks teha mitte varem kui poole aasta pärast. Siis ma suudan end piisavalrt koguda, et jälle rahvamassis olla :D 

Pärast esitlust käisime Corte Ingles'is ja ostsime lastele preemiaks mõned mänguasjad, siis tagasi Hispaania unisesse linnakesse linnakärast taastuma. Ja pea Eestisse :) 

Nonii, aga kui keegi ei ole veel minu Postimehe intekat lugenud, siis seda saab lugeda siit: https://kultuur.postimees.ee/7596758/irja-tahismaa-ma-ei-tea-kas-kirjanik-saab-olla-patrioot

Postimehe toimetaja Alvar Loogi arvustust saab lugeda siit: https://kultuur.postimees.ee/7596755/seksturistist-sirgub-poliitpropaganda-tahtmatu-tooriist

Portugal Newsi intekat minuga saab lugeda siit: https://www.theportugalnews.com/news/2022-06-26/commander-joao-g-confessions-of-an-extremist-by-irene-starland/68169

Ülal minu toetusmeeskond uljal sammul messi suunas liikumas, siin veel mõned pildikesed:




Kommentaare ei ole: