reede, 24. november 2023

KURT SAI LÕPUKS ABI!

Võib-olla paljud ei tea seda, aga ma olen pooleldi kurt :D Või noh, peaaegu :D Suures osas sõltub see ilmast. Kui on niiske, siis mu kõrvakuulmine kehveneb umbes poole võrra. On juhtunud sedagi, et mu kõrvad on läinud täiesti lukku - kui niiskuse protsent on 90-100 (ma pean seda väga hoolikalt jälgima). Siis ma ei kuule ka siis, kui mu lähedal karjutakse. Siis tuleb mulle rääkida otse kõrva sisse :D 
 
See probleem on mul olnud juba lapsest peale - koolis oli sageli raske kuulda lindi pealt tulevat häält näiteks. Ilmselt on põhjus just sessamas niiskusetalumatuses, kuna kuulmine hüpleb mul üles ja alla vastavalt sellele, kui niiske on väljas ning toas. Seetõttu on meil kodus ka õhukuivati. 

Nii! Ja ma olen alati olnud hädas omale sobiliku kuuldeaparaadi leidmisega. Enamik on sellised, mis on ebamugavad - kas kukuvad kõrvast välja või on muu jama. Inno on mulle neid Amazonist palju telinud ja siiamaani pole kõlvanud ükski. Olen olnud ilma ning lihtsalt kõrvu kikitanud. Või teinud näo, et kuulen, kui ma tegelikult ei kuule :D Õnneks Innol on hästi kõva ning selge diktsiooniga hääl, teda ma kuulen alati, ja niisamuti Roosil :D 

Aga nüüd tellis Inno mulle jõulukingiks siuksed superluksid asjad nagu Apple Air Pod'id :D No issand, küll need on mugavad! Panin eile Roosile kooli vastu minnes kõrva ja kuulsin esimest korda vastu tulevate autode mürinat! Et siis kurtuse mure on lahendatud. Praegu on jälle veidi niiske ning mu kuulmine on kehv. Nendega kuulen aga hästi ja nad on ka kõrvas väga mugavad. Soovitan soojalt, kel sama mure! 

Kommentaare ei ole: