kolmapäev, 3. aprill 2024

SOOVITAN HEAD VÄIKEKOOLI!


Küsiti, et millisesse väikekooli siis laps panna. Mina soovitan julgesti näiteks Osula kooli Võrumaal Osulas. Roosi puhul meil oli kaks varianti - Väike Werrone Võrus ja Osula kool Osulas. Otsustasime Werrone kasuks, kuna ta meile nii lähedal (Eestis elame Võrus Kreutzwaldi tänaval) ja mulle meeldib Waldorf-pedagoogika, aga kui ma teda sinna poleks pannud, siis oleks pannud Osulasse. Väike, armas, ülimalt lapsesõbralik kool, millest olen Võrumaa Teatajasse mitu lugu teinud. Minu vanaema oli seal Eesti ajal kooliõpetaja ning üksvahe ka kooli direktor. 

Meeleolu loomiseks pildike Osula vana koolimaja eest. Mis te arvate, kes see junts pildi peal on? ;) All pildil mu õpetajast vanaema Julie Eveline koos oma perega Osulas Võhandu jõe kalda peal. Vasakult vanaisa Gustav Eduard, tütar Aino, poeg Georg (minu isa), Julie ning tütar Endla. 

Kommentaare ei ole: