esmaspäev, 17. september 2007

Järjejutt Toomas ja Evelin: 35. peatükk



Toomas ärkas tavapärasest varem. Evelin vaatas talle voodist unise näoga otsa.
„Kuhu sa lähed?“
„Tööle.“
„Nii vara?!“
„Ma pean olema mõne tunni pärast Helsingis ja siis Riias.“
„Millal me siis näeme?“
„Ma ei tea, kallis, mu päevik on sekretäri käes.“
„Ohh,“ ohkas Evelin, „eks sa mine siis.“
„Helista mu sekretärile, küsi tema käest.“
„Ah, mine juba,“ tõstis Evelin häält, „kao juba minema.“
„Kui tagasi tulen, siis saame pikemalt koos olla.“
„Ah sind ja sinu lubadusi!“
„Ära nii räägi, ma sõrmuse ostsin sulle.“
Evelin katsub sõrmes suure kiviga teemantsõrmust, et kas on ikka alles.
„No hea küll,“ ütleb Evelin leebemalt, „katsu mulle siis vähemalt helistada. Ja pea meeles, et homme on mul võistlus Valgas. Ma tahan seal kindlasti osaleda.“
„Ma ei ole seda unustanud, kallis. Ma kindlasti tulen,“ ütles Toomas ja kummardus, et naist suudelda. Evelin võttis tal kätega põskedest kinni ja sikutas neid laiali.
„Oled sa ka ikka mul,“ naeratas Evelin ja surus oma huuled vastu mehe suud, „millal ma sinuga korralikult koos saan olla.“
„Ära muretse, varsti läheb lõdvemaks. Esialgu pean ma igal pool käima. Ma ise tahan, kohtuda või nii. Sa ise ütlesid, et pean end eluga rohkem kurssi viima.“
„No olgu, mine. Aga vaata et sa helistad!“
„Helistan, kallis.“
Toomas läks toast välja ja Evelin tõusis voodis istukile. Kell oli alles viis hommikul. Ta tõusis, käis vetsus pissil, pühkis häbeme vetsupaberiga kuivaks, lasi potist vee alla ja läks tagasi tuppa. Seisatas peegli ees ning vaatas oma keha. Tõusis kikivarvule ning keeras end vasakule ja paremale. Katsus peput. Ta oli üleni paljas. Ja meeldis endale sellisena. Kuigi, natuke võiks veel kõhu pealt ja külgedelt maha võtta. Aga kui ta hoolsalt trenni teeb ning hoidub saiakestest, siis annab need kilodki maha võtta. Siis on ta juba täitsa kobe tükk. Selline prink ja tõmmu. Karvadest täiesti puhtaks aetud. Evelin silitas oma rinda ja liikus teise käega kliitori suunas. Tupp oli kergest erutusest veidi märg. Evelin ajas näpu sügavale tuppe ja tõmbas selle aeglaselt välja. Talle meeldis end peegli ees sellisena vaadata. Siis võttis ta pesusahtlist riiete alt oma vibraatori ja heitis tagasi voodisse. Evelin sulges silmad ning kujutas ette, kuidas kena, sale, suure riistaga noor mees teda eest võtab. Ise samal ajal vibraatorit üha sügavamale tuppe ajades. Ta lülitas surina sisse. Vibraatori ots tegi ringe tupe sügavuses ning Evelinil oli tegemist, et kiljatust tagasi hoida. Ta ei julgenud häält teha. Viimaks keegi kuuleb ja tuleb vaatama. Evelin tõusis, läks ukse juurde ja keeras selle lukku. Nonii. Nüüd läks ta peegli juurde, kallutas oma keha ette ning lükkas vibraatori tagantpoolt sisse. Tupp lurtsus kehavedelikest. Häbememokad olid erutusest suureks paisunud. Evelin liigutas peegli ees vibraatorit sisse välja ning keerutas seda tupes ning kujutas ette, kuidas see sale, Brad Pitti välimusega mees teda tagant võtab. Või veel parem, kuidas Brad oma naist Angelinat tema, Eveliniga petab. Kuidas Angie on parasjagu filmivõtetel, kusagil Pirital, ning kuidas Brad tema juurest Evelini juurde põikab. Kuidas nad on kahekesi üksikul mererannal, tuul õrnalt kehasid paitamas. Ta tunnetas Bradi rütmilisi liigutusi enda sees. Evelini keha värises erutusest ning ta sai mitu orgasmi järjest. Siis läks ta tagasi voodisse ning pani teleka käima. Pärast sellist kuuma seanssi vibraatoriga oli uni kui pühitud. Parasjagu algas ETV pealt Hommikutelevisioon ning Evelin keeras end mõnusalt kerra seda vaatama.

Kommentaare ei ole: