reede, 19. oktoober 2007

Mul on allergia mõnede laulude vastu, näiteks eesti hümn, mis on jäle

Küsisin Innolt, kas tal ka on, ja tema vastab mulle naeratades, et pole. Et oskab end, võetagu teatavaks, välja lülitada. Raisk!

Samas mina, eks ole, kui kuulen Jaan Tättet laulmas, siis tahaks teleka lömastada. Ja kui ma kuulen seda ilget Kevade-laulu, et "meie elu on siin ilmas nagu linnul oksa pääl" jne, siis... siis must võiks saada terrorist, ma vannun. Kolmas jäledus on eesti hümn, mis on nii jäle, et mul hakkab seda kuuldes kõhus keerama. Veel, hmm... Mu isamaa armas on ka totaalselt nõme. Üldse, enamik laulupeo laule on nõmedad. Mispärast ma vastustan ka kategooriliselt laulupidu. Lauldagu normaalseid laule!

Tõsiselt lahedad on sõjaaegsed leegionäride marsilaulud. Pole haiged soigumised, igatahes.

No igatahes jälestusväärseid laule on veel, aga nad ei tule mul kõik korraga meelde.

7 kommentaari:

Prygila ütles ...

Hei Irja,

Kas sul on äkki mõni selline laul või kasvõi sõnad olemas?
Tahaks kuulda, kuna ei tea paraku, missugused need laulud on. Aga äratasid huvi :)

Irja ütles ...

Hmm, leegionäride laulus on näiteks sellised read:

Me leegion sammub
ja sirge on ta rüht
sest on kohustus tähtis
meil täita
eesti vabadus
see meie kõikide soov
mille nimel tuleb
surra või võita!!!

Kuna mu isake oli leegionär, siis ma olen muidugi erapoolik, sest mulle meeldib kõik, mis isale meeldis.

Arkadi Zuk ütles ...

ma oskan vana ornitoloogina öelda, et Irjal on vist Innoaeg.

Anonüümne ütles ...

kõigi eelduste kohaselt ei meeldi sulle ka laul Eesti lipp, sõnadega : kaunistagem eesti kodu kolme kodu värviga... Kallis tüdruk, taoline arvamusavaldus paneks ilmselt piinlikkusest punastama ka sinu isa. Minul kui endise leegionäri tütretütrel on sinu sellise üllitise puhul väga häbi oma kadunud vanaisa ees

Inno ütles ...

Irja parasjagu magab, aga kui talle viimast kommentaari tsiteerisin, siis ütles ta: Eesti lipp mulle väga meeldib, sest see on reibas laul, mitte mingi soigumine. Mulle ei meeldi soigumine. Ja tervitusi vanaisale! Leegionärid ruulivad!

Anonüümne ütles ...

Arkadi, raisk
innaaeg ikka!

tähetakr

Anonüümne ütles ...

Aga kõik laulud, lood, viisid ei peagi kõigile meeldima. Kellele meeldib ema kellele tütar