kolmapäev, 5. detsember 2007

Andsin just SLÕhtulehele korvi

Äsja helistas, ja kaks korda järjest, SLÕhtulehe ajakirjanik ning mangus, et ma temale intervjuu annaksin.

Ma ütlesin viisakalt, et ma ei suhtle SLÕhtulehega.

Ja soovitan nõnda talitada ka kõigil teistel. Punkt.

Kuidagi hea tunne on.

8 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Aga jah, mis sa tühja intekaid andma peaksid, kui on oma blogi - kirjuta nüüd õige, kus see ingridi-maadam järgmisena tööle läheb? Kus on kurva kodu? Ja kes maksab kinni tema elustiili? Peebik?

Anonüümne ütles ...

Tubli :DDD
Nagu Peeter Oja, kes saatis ka nad otse perse ;)

Anonüümne ütles ...

Aga ma arvan, et üsna pea esitab Ingrid kohtusse elatusrahade suurendamise nõude.

Inno ütles ...

Ingrid on juba kõik saanud, mis vaja.

Anonüümne ütles ...

Aga eeldatavalt siiski Ingridi varaline seisund Kroonikast äratulekuga muutub (ja vist mitte paremuse poole). Ning see annab PkS § 61 lg 3 alusel õiguse nõuda ka lastele mõeldudelatise suurendamist.

Anonüümne ütles ...

Mind jälle pööras Ingridi vastu see, et kuidas võis sihuke kena naesterahvas Peep Vainuga semmida. See on ikka üle mõistuse

Anonüümne ütles ...

loomulikult, sinu blogiga konkureerivale väljaandele ei ole muidugi mõtet intervjuud anda.

Leevi ütles ...

Njah.
Ma oleksin Võsareporteri ka perse saatma pidanud, aga ei saatnud ja sain ise tunda, kuidas meedias lugusid moonutatakse:S

http://www.reporter.ee/index.php/2007/12/03/vosa-geomeetrilised-vaatlused-kirglik-kirekolmnurk/